Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet, jos nettopalkka on n. 2700? Olisitko tyytyväinen/tyytymätön?

Vierailija
29.01.2020 |

Onko se mielestäsi ihan ok? Riittäisikö se sinulle? Olen luokanopettaja, tuon verran jää siis käteen kuussa, ja olen tässä viime vuodet pohtinut alanvaihtoa ihan palkan takia. En kyllä tiedä, missä työssä saisin enemmän ja mitä se työ olisi. Koulutus on siis KM. Lomaetu on toki ihan ok.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin hyvä nettopalkka osapäivätyöstä.

Niin väsynyttä.

Vierailija
22/32 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netto tällä hetkellä 2250 e. Ylempi korkeakoulututkinto, asiantuntijatyö, päällikkötitteli. Ei lounas- tai muita etuja. Eli kyllä, ottaisin mielelläni tuon viitisen sataa lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko trolli? Jos et ole, niin miten olet noin tyhmänä saanut opintosi loppuun ja onnistunut löytämään töitä?

Voin antaa sinulle vinkkejä, kunhan opettelet ensin kirjoittamaan.

Vierailija
24/32 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo julkisella puolella oikein hyvä. Itse olen julkisella puolella asiantuntijatyössä, täydet ikälisät löytyy, mutta silti en ymmä tuohon nettopalkkaan. Ja lomaa on vähemmän.

Vaihda toki työtä, mutta varaudu siihen, että lomaa on vähemmän ja palkkakin saattaa pudota.

Vierailija
25/32 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin ammatilliselle puolelle (sama tutkinto). Palkka nousi, mutta nettopalkka ei juurikaan kiitos verotuksen. Lomat vähenivät, ammatillisella puolella 12vk vuodessa, peruskoulussa reilut 14vk.

Vierailija
26/32 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset