Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet, jos nettopalkka on n. 2700? Olisitko tyytyväinen/tyytymätön?

Vierailija
29.01.2020 |

Onko se mielestäsi ihan ok? Riittäisikö se sinulle? Olen luokanopettaja, tuon verran jää siis käteen kuussa, ja olen tässä viime vuodet pohtinut alanvaihtoa ihan palkan takia. En kyllä tiedä, missä työssä saisin enemmän ja mitä se työ olisi. Koulutus on siis KM. Lomaetu on toki ihan ok.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi todellakin ok. itse saan tonnin vähemmän nettona

Vierailija
2/32 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri nyt työtä vaille olevana maisterina tuo 2700€ nettopalkka vaikuttaisi ruhtinaalliselta.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisin todella tyytyväinen, nyt netto jotain 2000 e paikkeilla.

Vierailija
4/32 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, mutta ehkä tässä pohdinnassa on taustalla myös se, etten tiedä, jaksanko eläkeikään saakka tätä työtä. Pidän siitä kyllä, lapset ovat ihania ja huoltajatkin yleensä ihan ok, mutta toisaalta voisi olla mukava tehdä jotain muutakin. Mitä se sitten olisi? Ei hajuakaan! En tiedä, mitä muuta tutkinnollani voi tehdä.

Vierailija
5/32 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäkin olen luokanope, ja minusta meillä on ihan hyvä palkka lomiin ja opetusvelvollisuuteen nähden. Itsellä nettona vieläpä jää huomattavasti alle tuon summan. Opetustuntien jälkeen hoidan muut tehtävät ja suunnittelen seuraavan päivän tunnit koululla, ja pääsääntöisesti olen töissä korkeintaan 7-8h/pv.