Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIIPAA, ONNEA!!!!

21.06.2006 |

Moro,

Äkkäsin sun nimen tuolta helminauhoista (pakko käydä aina välillä fiilistelemässä helmikuisten tuntemuksia) ja en voinut uskoa, että siellä sä komeilit!!! Onnea, toivottavasti kaikki menee hyvin!!!!

en ole käyny vielä haikaroissa kurkistamassa, että joko sinnekin olet julkistaunt, mut tulehan ihmeessä mukaan plussakerhoon sinnekin.

Tiina 14+5 ja Emma 140205

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, toki oon jo haikaroissakin uutisen julkistanu! Enhän mä nyt siellä tätä ois voinu salata, kun oon koko pitkän talven piinannu teitä milloin haamuilla ja milloin sairaskertomuksilla.. ;)

Hassu tunne tää kyllä on, ihan kuin historia toistas itseään, kun taas on helmikuista nyyttiä oottelemassa. Taisipa tuolla listalla olla muuten joku muukin tuttu nimi.

Kovasti onnea sunkin odotukseen tätäkin kautta! Sullahan noita viikkoja onkin jo komeesti! *ihan pikkusen kade* ;)

Vierailija
2/2 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinki sitte illalla ihmettelemässä myös Haikaroissa. Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Viikoista... Alussa sitä odottaa aina, että pääsis kaksinumeroisille viikoille, sitte kakkosella alkaville jne.. Koko ajan tuntuu, että muut on valovuosia edellä... Toivottavasti saat sen kutsun pian ja pääset tutkimaan, josko pavulla on kaikki mallillaan!

Tiina 16+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla