Espanjan laitaoikeisto haluaa vanhemmille oikeuden kieltää seksivalistuksen, koska se ”lisää kiinnostusta homoseksuaalisuuteen”
Espanjassa on puhuttanut tällä viikolla vanhempien veto-oikeudeksi kutsuttu käytäntö. Murcian alueella lapsilla on oltava vanhempiensa lupa osallistua seksuaalisuutta ja vähemmistöjen oikeuksia käsitteleville oppitunneille.
Kommentit (28)
Huhhuh. Sittenhän homot tekee duuninsa mutta riskeillä kun ei turvallisuudesta tiedetä. Tai no, taitaa heteroillekin käydä niin. Miten voi olla noin älykääpiöitä?
Mahtava juttu. Kasvatetaan taas yksi sukupolvi, jolle seksuaalivähemmistöt ja niiden ihmisoikeudet ovat hepreaa ja turhuutta.
Tämä on yhtä hyvä idea kuin se, ettei opeteta teineille muuta ehkäisyä kuin pidättäytyminen. Teinit panevat joka tapauksessa, ehkä järkevämpää opettaa tekemään se turvallisesti.
Ihan Francon meininkiä taas tossa maassa
Miksi näitä juttuja vaativille lapsi tai nuori ei koskaan ole itse ajatteleva yksilö? Miksi vanhempien edes pitäisi saada päättää tuollaista lapsensa puolesta? Jos lapsi on kiinnostunut, se riittää.
No jos nuo on nähnyt ne Suomen valistus läpsykät, niin en yhtään ihmettele, että vähän epäilyttää valistus.
Niille pitäisi kertoa, että sukupuolia on oikeasti 57, ja lapsilla on oikeus hormonihoitoihin niin halutassaan.
Tuo homostelusta kiinnostuminen on todella yleistä laitaoikeistolaisten keskuudessa.
Onko tämä merkki siitä että oppiaine opetetaan yhden tietyn idealismin mukaan. Tämä on vastareaktio siihen kun epänormaalista on tehty normaalia. Itsekin isänä en halusi että lapsille esimerkiksi opetetaan että sukupuoli on tunnetila.
Sitten nämä vastareaktiolla on taipumus mennä pahasti överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo homostelusta kiinnostuminen on todella yleistä laitaoikeistolaisten keskuudessa.
Juurikin näin. Yleensä kun huomaat jonkun tuijottelevan munaasi suihkutiloissa se on joku heterolarppaava laitaoikeistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti jos siihen saa liitettyä tavalla tai toisella lapset niin kiinnostus nousee seuraavalle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä merkki siitä että oppiaine opetetaan yhden tietyn idealismin mukaan. Tämä on vastareaktio siihen kun epänormaalista on tehty normaalia. Itsekin isänä en halusi että lapsille esimerkiksi opetetaan että sukupuoli on tunnetila.
Sitten nämä vastareaktiolla on taipumus mennä pahasti överiksi.
Entäs jos opetetaan että se millaset vehkeet on alakerrassa ei edellytä käyttäytymään millään tietyllä tavalla?
Tuo laitaoikeiston käyttämä perustelu kertoo oikeastaan aika paljon heidän mielenmaisemastaan. Itse en oikein ymmärrä kuinka valistus lisäisi kiinnostusta homoseksuaalisuuteen, enkä usko että valistus toimisi niin kenenkään heteroseksuaalin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä juttuja vaativille lapsi tai nuori ei koskaan ole itse ajatteleva yksilö? Miksi vanhempien edes pitäisi saada päättää tuollaista lapsensa puolesta? Jos lapsi on kiinnostunut, se riittää.
Miksi yhteiskunta pitää saada päättää?
Sinä on se kysymys, missä määrin minun lapseni on minun, ja miten paljon yhteiskunnan?
Vierailija kirjoitti:
Tuo laitaoikeiston käyttämä perustelu kertoo oikeastaan aika paljon heidän mielenmaisemastaan. Itse en oikein ymmärrä kuinka valistus lisäisi kiinnostusta homoseksuaalisuuteen, enkä usko että valistus toimisi niin kenenkään heteroseksuaalin kohdalla.
Se on täysin kiinni siitä miten asian esitellään.
Vierailija kirjoitti:
Ihan Francon meininkiä taas tossa maassa
Francolle kelpasi kumpikin osasto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten nämä vastareaktiolla on taipumus mennä pahasti överiksi.Entäs jos opetetaan että se millaset vehkeet on alakerrassa ei edellytä käyttäytymään millään tietyllä tavalla?
+1 Eikö just tämä olisi se juttu. Mutta nyt se ei ole.
Jos peniksen työntää peräaukkoon, niin on hyvin mahdollista että penikseen tartuu paskaa. Hyhhyh! Suomi! Urheilu! Isänmaa! Ja Jumala!
Minkälaista seksuaalivalistusta siellä Espanjan kouluissa käsitellään, jos lapsista tulee homoseksuaaleja?
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaaren suosikkiaihe on myös eläimiin sekaantuminen. Tästä aiheesta hänelle kerrottiin jo lapsena.
https://twitter.com/LauraHuhtasaari/status/1214555057238224898?s=19
Ihan helvetin väärin. Yleensä juuri ne oppilaat, joiden vanhemmat haluavat opetusta rajoittaa, todella tarvitsisivat sitä tietoa.