Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko nykyään muotia raadella ihmisiä henkisesti? En yhtään ihmettele jos voidaan huonosti.

Vierailija
28.01.2020 |

Mikä on kun nykyään niin monet raivoavat aivan silmittömästi aivan turhista asioista?
Esim. asiakaspalvelussa on käynyt joku moka, jonkun kokemus on väärin koettu, jonkun elämäntapa aiheuttaa närää?

Tuntuu että nykyään on väärin koettu, väärin ajateltu, väärin tunnettu, väärin tehty?

Tällainen loputon syyllistäminen, raivoaminen ja tylytystä vie mielenterveyden pois ja ihminen muuttuu todella haavoituvaiseksi.

miksi emme voi yhdessä elää kunnioittaen toisiaamme? Mitä sitten jos naapurin Sirpa käyttää sininen takki ja sinä taas punaista? miksi sen pitää aiheuttaa sotaa?

Itse olen todella surullinen tästä nykyajan vastakkainasettelusta ja turhautumisesta. En ymmärrä ollenkaan miten jotain viattomia asioita saa toisen raivon partaalle. Olen huomannut että varsinkin vanhemmat miehet saattavat olla jopa väkivaltaisia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on paha ja täynnä vaaroja. Voimme vain suojella itseämme.

Vierailija
2/18 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloin taas olee tekemisissä ihmisten kanssa ja asiakaspalvelutehtävissä, menin todella huonoon kuntoon. Tajusin että minähän täällä olen se ystävällinen, fiksu, rauhallinen ja järkevä, minä en ole se huonovointinen vaan muut.

Kun satoja lejonia hyökkää kimppuun niin ne saa sut sitten loppujen lopuksi murtumaan. Mennyt aivan sekopääksi tää meininki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pieni on ihminen.

Vierailija
4/18 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan maailma suosii ekstrovertteja, silloinkin, vaikka vain levittäisi myrkyllisyyttä ympärilleen.

Vierailija
5/18 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen huomannut etenkin itsekeskeisten ihmisten kanssa jos toinen sanoo että ei tykkää esimerkiksi Kulta Katriina-kahvista ja minä taas vastaan että minä taas tykkään niin alkaa vaahtoaminen: "eieieiieeiieiei, kyllä se Juhla Mokka-kahvi on parasta ei mikään muu!" Ja mielipiteelläni ei ole enää merkitystä. Siis ettei arvosteta toisten mielipiteitä ja että kaikki ei toimi aina oma pillin mukaan....

Vierailija
6/18 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että nykyjärjestelmä on pahuuden kyllästämä. Toivoa on mutta pahat yksilöt katoavat eivätkä he koskaan palaa.

Vierailija
7/18 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen maailman sen nykyiisessä esim luonteessaaan tuottaa tätä. Ja olemmme alkaneet ajankäytttömme sen että käytttäisimme oikeasti aikaamme enemmän syvempään ajattelemiseeen sen sijaan koska ihmisillä on nykyäään taipumus väsyä jos he eiväät heti ymmmärrä ja oivalla mitä toinen on sanomassa käyttää hästägejä ja lyhenteiitä. Roooman valtakunta on nyt internetisssä ja siellä kisaillaan kuka saaa vallattua suurimman lääänin. Huutelu on tietysti turhaa kun ei sillä tienaa mitääään. Ei huutelu turhaa ole koska se kertooo hädästä jota sodan jäkeisen sukupolveeen edustajat ilmaisevat kulttuurissa miteeen se on sallitumpaa.

Vierailija
8/18 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä tänään taas ajatellut kuinka hulluja ihmiset voivatkaan olla...?

Vierailija
9/18 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woke.

Vierailija
10/18 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu persujen ja hengenheimolaistensa sairaasta nettikulttuurista. Vielä 10 vuotta sitten ilmapiiri oli aivan toinen. Tilanne on pahentunut koko ajan. Aggresiivisuus johtaa sanallisesta väkivallasta fyysiseen. Sikailu ja raivoaminen nähdään näissä piireissä hyveenä!!

Hei! Sinun kannattaa mennä purkamaan noita persupatoutumiasi 1.2. Kansalaistorille. Siellä kokoontuu Silakkaliike. Voitte siellä sitten yhdessä puhua pahaa persuista ja teillä kaikilla on varmasti oikein mukavaa.

Vierailija
11/18 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat myrkyllisiä, totta tosiaan. Levittävät myrkkyä ympärilleen saaden ympärilläänkin olevat voimaan huonosti. Nämä ihmiset vaativat muilta kohtuuttomasti. Juoruavat sinulle toisista ilkeyksiä, ja katseesi kun käännät, niin juoruavat sinustakin ilkeyksiä toisille.

Vierailija
12/18 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muotia.

Vierailija
13/18 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se ei ole muotia mutta henkisesti huonivointisia ihmisiä on enemmän joka aiheuttaa tämän.

Vierailija
14/18 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tuohon netissä törmään, mutta en oikeassa elämässä. Asun maalla, täällä on leppoisaa. Ehkä kiire, jonottaminen ja tungos lisäävät kiukkuisuutta? 

Vierailija
15/18 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin ihmiset sanovat mitä ajattelevatkin on hyvä. suomen koululaitos meidät opetti herran pelkoon ja turhaan nöyristelyyn. nyt viher punikit yrittävät vasta iskua kaatamalla kaiken kansallisuuden perinteet peruskoulu  16.v äänestys lihan syötnti y,m ilmasto voohotukset.oikeistolainen ihminen ja lapsensa osaavat käyttäytyä

Vierailija
16/18 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se ei ole muotia mutta henkisesti huonivointisia ihmisiä on enemmän joka aiheuttaa tämän.

Ei vaan henkinen huonovointi on raatelun tulos.

Vierailija
17/18 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi kollegaa, jotka kaatavat toisten kollegoiden niskaan pahan olonsa. Olipa sitten huonosti nukuttu yö tai mikä tahansa. Sopivan pisteliäillä ilkeillä sanoilla murskataan työkavereiden psyykettä. Itse olen jo kerran ollut 2 kk sairauslomalla, kun en kestänyt kiusaamista. Tällä hetkellä sinnittelen psyykenlääkkeen voimin, muuten en kestä. Töissä on kuitenkin pakko käydä, joten mielialalääkitys on ainoa pelastusrengas. 

Vierailija
18/18 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin pois työelämästä kun minäkään en jaksanut olla roskakorina. Suomalaisissa on jotain pahasti viallä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän