Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkein sain siemensyöksyn nännejäni hieromalla

Vierailija
28.01.2020 |

ei vaan itsekuri riittänyt niin veiväsin käsin loppuun. Täytyy ottaa uusi yritys vajaan viikon päästä, päivä kaksi ei riitä, pitää olla pitempi aika ilman ja todella kiihottunut että onnistuu. Käsiä ei siis tarvitse käyttää peniksessä ollenkaan vaan on ns. hands free orgasm. Toinen tietysti on pelkkä mielen käyttö mutta siinä tarvitsee jo hyvän keskittymiskyvyn että onnistuu.

Muita jotka kokeilleet tai jopa onnistuneet tässä näissä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhutippoihin asti olen itse päässyt ihan kokonaan koskematta itseeni ollenkaan. Vaati tiukan keskittymisen omaan hengitykseen ja lihaksistoon. Käutin apuna aikuisviihdettä, mutta sellaista missä oli vain pelkkä nainen ja hänkään ei suoranaisesti runkkaillut mutta kosketteli itseään ja puhui tuhmia.

Vierailija
2/3 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osaa nuolla mun nännejä niin että laukeaminen olisi varmasti mahdollista.

Oon joskus kokenut orgasmeja koskettamatta ihan vaan ultimaattisen hyvästä olosta ja mahtavasta musiikista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas se oli se ranskalainen kirjailija tai filosofi tai mikä nyt olikaan, jonka bravuriohjelmanumero illalliskutsuilla oli se että kävi alasti selälleen pöydälle, sulki silmänsä, ja pelkällä mielikuvituksen voimalla sai itselleen aikaan erektion ja orgasmin.

Tosin täytyy kyllä sanoa että melko erikoiset illalliset on kyseessä, mutta mikäs siinä kunhan ei mua päin ruiki, voisi mennä osterit ja mällit sekaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi