Voinko säilöä spermaani itse omassa pakastimessa?
kallita nuo säilytyspalkkiot noin pienestä mällistä.
Kommentit (38)
Kyllä sitä voi pakastaa. Itse keräilen vuoden mittaan spermaa niin, että riittää varmasti sitten joulupiparien koristeeksi, vaikka tulisi koko suku kylään.
Kotipakastimen lämpötila on liian korkea. Siittiöt kuolevat. Tarvitaan nestemäistä typpeä.
Voithan sä pakastaa vaikka paskaasi, mutta tuskin sillekään mitään käyttöä on.
Kyllähän sinä voit, mutta älä kuvittele että sillä pakastetulla spunkillasi ketään raskaaksi saa.
Juhlavieraat voivat kuitenkin ihastella valkoisia jääpalojasi.
Vierailija kirjoitti:
Voithan sä pakastaa vaikka paskaasi, mutta tuskin sillekään mitään käyttöä on.
Äläs nyt, sehän on hyvää, silleen puoliksi sulaneena suuhun annosteltuna kuin suklaata! NAM!
Nykyaikaisessa pakastimesa pitäisi kyllä olla oma laatikko tuollaista varten.
Itse pakastan sissijuustoa. Menee aurajuuston korvikkeena esim. pitsan päällä.
Voit. Sulattaessa saat siitä hyvää hiusgeeliä ja baarissa tuoksusi vetää naiset puoleesi. Saat sillä kampauksella valloitettua kenet vaan jolla on ovulaatio.
Siittiöiden tehtävä on saada naisten hormonit sekaisin. Sitä varten niissä on feromoneja joilla ne herättää munasolun eloon.
Muista testamentata ne sopivalle puolisokandidaatille. Toimita hänelle kopio testamentista.
Kannattaa pakastaa. Jos joku vahingossa pesee alusvaatteesi, saat niistä äkkiä mukavan kotoisat ja tuhruisat sulattamalla sitä alushousujesi kera mikrossa.
Älä laita kuitenkaan pidemmäksi aikaa kuin kahdeksi minuutiksi mikroon, jottei munasi pala pukiessasi ne.
Muista sulkea rasiasi tiiviisti varsinkin jos pakastimessa on tuoretta mätiä. Siittiöt saattavat tunnistaa mädin hajun ja hedelmöittää sen. Munasarjoissakin ne kulkee hyvin liukasta pintaa ylämäkeenkin.
Et voi! Siitä voi seurata tukkapölly!
Varo, ettei naapurisi ilmianna sinua. Voit saada syytteen laittoman hedelmöityksen suunnittelusta.
Toki. Kun saat puoli litraa kasaan, heitä sekaan pari kourallista kaurahiutaleita, ja keitä aamupuurot niistä.
Se on proteiinipitoista, energiaa ja B12 vitamiiniakin on. Hyvää terveysruokaa jolla elimistö ruokkii vauvan alut, siittiöt. Jos uskot kreationismiin se on vegaanistakin, koska ihmiset ei ole eläinperäisiä.
Samapa se meille muille onko tuotoksesi roskiksessa vai pakastimessa.
Eipä sitä kukaan voi oikein estääkään...