Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On ollut hallituksessa saakka puhetta velvoitteesta työttömille muuttoon työn perässä -Sinccis

Vierailija
28.01.2020 |

Mun mielestä se olis reiluu.

Mitä te olette mieltä ?

Ei tietenkään mitään erikoisetuja työttömille.

Sinccis

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti muutat jonnekin todella kauas, missä ei nettiyhteydet pelaa.

Vierailija
2/12 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä työttömänähän voit muuttaa jonnekin tuntureille, nettiyhteyksien ulottumattomiin. Palstalla olisi yksi uli vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha ja masennustilastot onkin jo niin alhaisia, että tottakai. Kyllä se kärkipaikka pitää ansaita kunnon etumatkan kera muihin maihin verraten.

Ihminen joka ei joudu elämään kokoajan epävarmuudessa ja vielä irti niistä läheisistä ja ystävistä, ei ymmärrä mitä jatkuva muuttaminen on. Varsinkin kun yhteisöllisyys on tässä maassa hieman heikkoa. Ihan vain näin töiden perässä kulkeneen mielipiteenä.

Vierailija
4/12 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia, mutta mä toivoisin melkein samaa, että sais ne pelata, mutta että vois harrastella kaikkea mieleistä, niin ei tarttis roikkua enää netissä.

Eiks olis hyvä kompromissi?

ZincZinc

Vierailija
5/12 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä työttömänähän voit muuttaa jonnekin tuntureille, nettiyhteyksien ulottumattomiin. Palstalla olisi yksi uli vähemmän.

Jokaisel on homma. Jotkut ei tajuu ja siks ne vinkuu.

ZincZancZönc

Vierailija
6/12 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut huhuakin jonkinnäköisestä leikkurista niille, jotka eivät halua muuttaa.

Olisihan se reilu vaihtoehto sekin, jos ei työt maistu.

Zinccis

Vierailija
7/12 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia, mutta mä toivoisin melkein samaa, että sais ne pelata, mutta että vois harrastella kaikkea mieleistä, niin ei tarttis roikkua enää netissä.

ZincZinc

Ethän sinä mitään harrastelisi, sinä menisit töihin. Älykkyysosamäärällesi sopisi joku ojankaivuu Äkäslompolossa.

Vierailija
8/12 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä erikoisetu on asua kotona? Olla pakkomuuttamatta?

Mielestäni olisi velvoite hakea työtä kaukaakin, jos kerran haluaa asua kaukana. Mutta mikään maailman universumi ei saa minua uskomaan, että Suomi pelastuu jos joku kotitilallaan asuva työtön erakko velvoitetaan muuttamaan kaupunkiin siivoijaksi.

Kyllä asioiden pitää toimia positiivisuuden kautta. Mielestäni on väärin pitää työttömien elämää alempiarvoisena. Suomessa saa jokainen ihminen niin paljon valtion tukea, että kukaan ei voi osoittaa toisista. Kaikki verovähennykset ja työpaikkaedut, ovat valtion tukemia. Monesti se työpaikkakin on.

Vierailija
9/12 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ZincZinc

Ethän sinä mitään harrastelisi, sinä menisit töihin. Älykkyysosamäärällesi sopisi joku ojankaivuu Äkäslompolossa.

Niin niin, siksi ei voi muuttaakaan, kun röit on hoidettava kunnialla.

Siitähän tässä juuri puhuttiinkin.

ZincZinc

Vierailija
10/12 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä erikoisetu on asua kotona? Olla pakkomuuttamatta?

Mielestäni olisi velvoite hakea työtä kaukaakin, jos kerran haluaa asua kaukana. Mutta mikään maailman universumi ei saa minua uskomaan, että Suomi pelastuu jos joku kotitilallaan asuva työtön erakko velvoitetaan muuttamaan kaupunkiin siivoijaksi.

Kyllä asioiden pitää toimia positiivisuuden kautta. Mielestäni on väärin pitää työttömien elämää alempiarvoisena. Suomessa saa jokainen ihminen niin paljon valtion tukea, että kukaan ei voi osoittaa toisista. Kaikki verovähennykset ja työpaikkaedut, ovat valtion tukemia. Monesti se työpaikkakin on.

Herran pieksut. Ei verovähennys ole mikään etu, vaan maksetaan vain vähän vähemmän yleiseen kassan.

Jos sinä antaisit minulle 450e, 500e sijaan, niin kokisitko sen jonain etuna?

Minun mielestäni se 450e olisi edelleen ihan maksamista ..

Zinc

Vierailija
11/12 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pakottamiseksi menee niin haen sairauslomaa unettomuuden ja ahdistuneisuuden takia, sairauspäivärahat juoksee ja problem solved.

Vierailija
12/12 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pakottamiseksi menee niin haen sairauslomaa unettomuuden ja ahdistuneisuuden takia, sairauspäivärahat juoksee ja problem solved.

Minäpä kerron, että huijaat.

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan