Polttaako monikin tupakkaa täällä palstaillessa?
Kommentit (34)
Tupakointi 0/5. Henki haisee ja rahat menee (myös henki potentiaalisesti lähtee jos ei lopeta polttelua)
Ei kyllä mä pidän tupakkatauot palstailusta. Ei kai tätä koko päivää yhtä soittoa pää kestäisi ilman taukoja.
Mulla on viime aikoina tehnyt mieli polttaa hyvää tupakkaa. Poltinkin useamman vuoden tauon jälkeen tuossa pari viikkoa sitten. Mutta en tahtoisi, että tulisi tavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi 0/5. Henki haisee ja rahat menee (myös henki potentiaalisesti lähtee jos ei lopeta polttelua)
Lyön vetoa että et varmasti pystyisi hengestä tunnistamaan kuka polttaa. Ehkä heti tupakan jälkeen voi huomata mutta yleisesti monella ei henki haise millään tavalla.
Mulla tässä vieressä aski vihreää LM:ää ja päärynäsidukka.
Nuuska suussa kirjoittelen tänne, en viitsi sisällä polttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tobacco. Fu-ck sativa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyön vetoa että et varmasti pystyisi hengestä tunnistamaan kuka polttaa. Ehkä heti tupakan jälkeen voi huomata mutta yleisesti monella ei henki haise millään tavalla.
Kyllä sen haistaa niin hengityksestä kuin vaatteistakin tai hiuksista. Itse poltin reilu 11 vuotta kunnes tein fiksun päätöksen lopulta ja lopetin! On säästynyt paljon rahaa ja olo on terveempi kun ei tarvitse yskiä naama punaisena. Isälläni on tupakoinnista aiheutunut parodontiitti..ei ole hampaat mitään kaunista katseltavaa. Suosittelen kaikille lämpimästi lopettamista :)
Vierailija kirjoitti:
Roskasakin kokoontumisketju
Marijuana.
Vierailija kirjoitti:
Eli palstaillessa et ole vielä polttanut, mutta viisi tupakkaa menee? Tänään koko päivänä vai aamupäivänä?
En ole koskaan maistanutkaan tupakkaa ja sen tunkkainen hajukin saa etomaan 😷 Olen nähnyt monella tupakoitsijalla ihan keltaiset sormet.. 😷 Ei oo lapsukaiset coolia. Se on että on freesi ja elät pidempään ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli palstaillessa et ole vielä polttanut, mutta viisi tupakkaa menee? Tänään koko päivänä vai aamupäivänä?
Vitsikästä :)
Vierailija kirjoitti:
Roskasakin kokoontumisketju
Tervetuloa vaan joukkoon, siivottavaa Suomessa löytyy. Mä varmaan myös kuulun roskasakkiin, kun eilenkin kävin siivoamassa jonkun kaataman roskiksen ja tuhkakupin puistossa, jotteivät leviä tuulen mukana. Itse tumppaan ja tarkistan, että päätyy roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsikästä :)
Aiheen mukaista
Nuuskaa huulessa koko hereillä olo ajan mutta en poltatupakkaa mutta en kieltäydy jos nostat älystä pullon.
En polta ollenkaan sisällä eikä tupakalla käydessä ole koskaan ollut av auki. Av pädillä tai tietokoneella, puhelimessa turhan pieni ruutu palstailuun.
En polta ollenkaan mutta toisinaan tätä palstaa lukiessa olisi hermosavut paikallaan.
Itse olen aamujointilla. Sativalla pysyy skarppina, mutta rauhallisena koko vaativan duunipäivän. Röökillä käyn yleensä vasta lounaan jälkeen.