Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polttaako monikin tupakkaa täällä palstaillessa?

Vierailija
28.01.2020 |

Miten tupakka näkyy osana palstailua?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aamujointilla. Sativalla pysyy skarppina, mutta rauhallisena koko vaativan duunipäivän. Röökillä käyn yleensä vasta lounaan jälkeen.

Vierailija
2/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi 0/5. Henki haisee ja rahat menee (myös henki potentiaalisesti lähtee jos ei lopeta polttelua)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mä pidän tupakkatauot palstailusta. Ei kai tätä koko päivää yhtä soittoa pää kestäisi ilman taukoja.

Vierailija
4/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viime aikoina tehnyt mieli polttaa hyvää tupakkaa. Poltinkin useamman vuoden tauon jälkeen tuossa pari viikkoa sitten. Mutta en tahtoisi, että tulisi tavaksi.

Vierailija
5/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tobacco. Fu-ck sativa.

Vierailija
6/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi 0/5. Henki haisee ja rahat menee (myös henki potentiaalisesti lähtee jos ei lopeta polttelua)

Lyön vetoa että et varmasti pystyisi hengestä tunnistamaan kuka polttaa. Ehkä heti tupakan jälkeen voi huomata mutta yleisesti monella ei henki haise millään tavalla.

Vierailija
7/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tässä vieressä aski vihreää LM:ää ja päärynäsidukka.

Vierailija
8/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuska suussa kirjoittelen tänne, en viitsi sisällä polttaa.

Vierailija
9/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tobacco. Fu-ck sativa.

Vierailija
10/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskasakin kokoontumisketju

Vierailija
11/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyön vetoa että et varmasti pystyisi hengestä tunnistamaan kuka polttaa. Ehkä heti tupakan jälkeen voi huomata mutta yleisesti monella ei henki haise millään tavalla.

Kyllä sen haistaa niin hengityksestä kuin vaatteistakin tai hiuksista. Itse poltin reilu 11 vuotta kunnes tein fiksun päätöksen lopulta ja lopetin! On säästynyt paljon rahaa ja olo on terveempi kun ei tarvitse yskiä naama punaisena. Isälläni on tupakoinnista aiheutunut parodontiitti..ei ole hampaat mitään kaunista katseltavaa. Suosittelen kaikille lämpimästi lopettamista :)

Vierailija
12/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marijuana.

Vierailija
13/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli palstaillessa et ole vielä polttanut, mutta viisi tupakkaa menee? Tänään koko päivänä vai aamupäivänä?

Vierailija
14/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan maistanutkaan tupakkaa ja sen tunkkainen hajukin saa etomaan 😷 Olen nähnyt monella tupakoitsijalla ihan keltaiset sormet.. 😷 Ei oo lapsukaiset coolia. Se on että on freesi ja elät pidempään ilman.

Vierailija
15/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli palstaillessa et ole vielä polttanut, mutta viisi tupakkaa menee? Tänään koko päivänä vai aamupäivänä?

Vitsikästä :)

Vierailija
16/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa vaan joukkoon, siivottavaa Suomessa löytyy. Mä varmaan myös kuulun roskasakkiin, kun eilenkin kävin siivoamassa jonkun kaataman roskiksen ja tuhkakupin puistossa, jotteivät leviä tuulen mukana. Itse tumppaan ja tarkistan, että päätyy roskiin.

Vierailija
17/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsikästä :)

Aiheen mukaista

Vierailija
18/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskaa huulessa koko hereillä olo ajan mutta en poltatupakkaa mutta en kieltäydy jos nostat älystä pullon.

Vierailija
19/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta ollenkaan sisällä eikä tupakalla käydessä ole koskaan ollut av auki. Av pädillä tai tietokoneella, puhelimessa turhan pieni ruutu palstailuun.

Vierailija
20/34 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En polta ollenkaan mutta toisinaan tätä palstaa lukiessa olisi hermosavut paikallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä