Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettää! Kikattelin ja kaatuilin juhlissa yhden kuohuviinin jälkeen!

Vierailija
28.01.2020 |

Siis join syntymäpäivillä yhden lasin kuohuviiniä (max puolitoista). Se meni päähän ja aloin kikattaa ja kiemurrella kun juttelin muille vieraille. Lopulta tasapaino petti (mulla oli tosi korkeat korot) ja meinasin kaatua, mikä olisi ollut super noloa, kun mulla oli tosi lyhyt ja kir hame. Onneksi mies otti siinä vaiheessa multa lasin pois ja kielsi juomisen! Nyt kuitenkin hävettää, että tulin humalaan.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kurja! Söitkö mitään? Mulle käy aina noin, jos juon lasin viiniä tai sidukan enkä muista syödä jotain pientä. Koita syödä joku ihan pieni cocktailpala tai pari sipsiä, vaikka se tuntuukin inhottavalta, kun tulee ihan täysi ja turvonnut olo.

Mut älä huoli, kukaan ei muista tuollaista. Ja onneksi sulla on ihana mies, joka pitää susta huolta!

Vierailija
2/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK. Harjoitus tekee mestarin.

Minä voin juoda jo puolitoista pulloa viiniä kikattelematta ja kaatuilematta. Tiedä nyt onko sekään niin hienoa, menee hirveästi rahaa hiprakkaan pääsemiseen, ja selviäminenkin vie aikansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhako olet ap? Pituus ja paino?

Vierailija
4/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli alkoholitonta, jos et tiennyt 🙄

Vierailija
5/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli alkoholitonta, jos et tiennyt 🙄

AP joutui plasebo-efektin uhriksi. Plasebo-känni.

Vierailija
6/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko 14-vuotias?

Vierailija
7/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 26-vuotias. Mulla on huono viinapää. Ja olen kyllä tosi laiha. Vaikuttaakse?

Vierailija
8/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 26-vuotias. Mulla on huono viinapää. Ja olen kyllä tosi laiha. Vaikuttaakse?

26v, ja et tiedä alkoholin toimintamekanismia ihmisessä? Tyhmyys taitaa olla sinun suurin vaivasi?

Vierailija
9/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholihan on oikeasti erittäin voimakas päihde, joten ei tuo AP:n kokemus ole mitenkään erikoinen. Alkoholi on myös liuotin.

Vierailija
10/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt opit että aina kannattaa syödä ennen kuin juo mitään. Ensi kerralla puoli lasillista riittänee silti.

Vierailija
11/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join taskumatillisen likööriä ja 3 siideriä sekä yhden oluen viikonloppuna, ainoa ongelma oli lievä huimaus.

Vierailija
12/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt opit että aina kannattaa syödä ennen kuin juo mitään. Ensi kerralla puoli lasillista riittänee silti.

Mut ap on tosi hoikka eikä voi syödä, kun siitä tulee täysi ja turvonnut olo :))))))

Vierailija
13/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi kiemurteleminen on? Pissahätäkö?

Vierailija
14/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuohuviini nousee päähän. Jos ei kestä alkoholia, ei ainakaan kannata kuohuviiniä juoda. Jostain syystä yksi annos kuohuviiniä tuntuu enemmän kuin yksi annos olutta tai valkoviiniä. Vaikka olisi saman verran alkoholia.

Vierailija
15/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ihmiset pistävät jotain myrkkyjä kehoonsa vapaaehtoisesti.

Vierailija
16/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuohuviini nousee päähän. Jos ei kestä alkoholia, ei ainakaan kannata kuohuviiniä juoda. Jostain syystä yksi annos kuohuviiniä tuntuu enemmän kuin yksi annos olutta tai valkoviiniä. Vaikka olisi saman verran alkoholia.

No ne kuplat (hiilidioksidi) vie sita alkoholia elimistoon nopeammin. 

Saman efektin saa jos juo wine spritzereita (= valkkari ja kuplavesi). 

Vierailija
17/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuolla tavalla joskus 16 vuotiaana. Kerrankin kun join yhden oluen niin heiluin ja huojuin ja kaaduinkin lopulta.

Nykyään tasapaino on hyvä kovassakin humalassa enkä kaatuile. Kerrankin olin lähetellyt viestejä joista ei huomaa yhtään että olen juonut. Seuraavana päivänä ei kuitenkaan ollut mitään muistikuvia noista viesteistä. Onkohan huolestuttavaa, että motoriset taidot on kovassakin humalassa noin hyvät...

Vierailija
18/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että sulla oli hauskaa. Sitä vartenhan sitä kuoharia juodaan!

Vierailija
19/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ihmiset pistävät jotain myrkkyjä kehoonsa vapaaehtoisesti.

Mo oltiin synttäreillä ja tämä oli tervetuliais- ja onnittelumalja. Sen jälkeen oli vielä salaatteja ja pikkupurtavaa sekä kakkukahvit. Kaiken kanssa oli hyviä juomia, mutta onneksi mies ei antanut mulle enää mitään juomaa :))))

Ap

Vierailija
20/20 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kielsi? Kammottavaa. Heivaa kontrolloiva ällötys elämästäsi heti.

Mutta provo tämä on. Edes osittain terve ihminen ei kaatuile juotuaan annoksen alkoholia.