En ole koskaan halunnut miellyttää miehiä tekemällä heille seksuaalisia palveluksia, vaan sen pitää riittää jotta itse saan hyvää seksiä ett...
Niin. Tajusin etten ole koskaan halunnut millään tavalla palvella miestä seksuaalisesti, sellaiseen rooliin meneminen ei kiihota itseäni tippaakaan. Miehen pitää osoittaa aktiivisesti haluavansa minua vain siksi millainen olen ja miltä näytän, minä en millään tempuilla miestä yritä sytyttää. Mielestäni on seksityöntekijöiden hommaa semmoinen vaivannäkö seksin eteen ja kaikki kunnia heille.
Kommentit (22)
Tyypillinen nainen. Kyllä sinunkin varmaan joku sitten itsensä tyhjentää, tuskin muuta.
Muutama tuollainen nainen osunut matkanvarrelle, eikä hyvää sanottavaa ole. Kun jotain rakastaa, niin häntä tahtoo miellyttää ja hänelle tahtoo tuottaa nautintoa. Nyt kun ap nostaa itsensä, siis oman fyysisen ominaisuutensa palkinnoksi, niin tästä seuraa muutamia kertoja seksiä ja moikka. Hyviä henkisiä ominaisuuksia viestistä ei välity. Tällä elämänkokemuksella kiertäisin kaukaa.
No onko riittänyt?
Oman kokemukseni perusteella ulkonäöllä on aika vähän korrelaatiota seksin laadun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen nainen. Kyllä sinunkin varmaan joku sitten itsensä tyhjentää, tuskin muuta.
Ei minkään tyyppinen sokea ihminen.
Kerran voin olla miehen kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä, mutta mikäli hän ei halua tyydyttää minua vaan hakee vain omaa tyydytystä, toista kertaa ei tule. Jos miehellä on yritystä ja tekoja, niitä on sitten kyllä myös minulla.
Vierailija kirjoitti:
Kerran voin olla miehen kanssa seksuaalisessa kanssakäymisessä, mutta mikäli hän ei halua tyydyttää minua vaan hakee vain omaa tyydytystä, toista kertaa ei tule. Jos miehellä on yritystä ja tekoja, niitä on sitten kyllä myös minulla.
Ei ole koskaan ollut ongelmia, kun olen kertonut miehille mistä pidän. Kiltisti ovat totelleet ja seksi on ollut hyvää. Ja sama päätee toistepäinkin.
Olen myös feministi ja jossain määrin vihaan miehiä. En varmasti miesten seksuaaliseksi miellyttämiseksi tee elettäkään. Ap
Sen että saa panna pitää riittää miehelle, minulle joka en pelkällä yhdynnällä saa orgasmia pitää miehen tuottaa se muilla tavoilla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen myös feministi ja jossain määrin vihaan miehiä. En varmasti miesten seksuaaliseksi miellyttämiseksi tee elettäkään. Ap
Jättäisit vain miehet rauhaan vihaltasi ja rupeaisit nuolemaan sitä mattoa.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele vielä nuo "seksuaaliset palvelukset"? Suihinottoa, anaalia, miehelle eturauhashierontaa? Vaiko vaan sitä että teet jotain muutakin kuin makaat meritähtenä lihakset löysinä joka lauantai?
Mitä jos se passiivinen makaaminen on se minun juttuni seksissä josta saan kicksit? Että on jokin asia jossa ei tarvitse jaksaa suorittaa yhtään mitään, vaan voi vain olla ja ottaa vastaan? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jättäisit vain miehet rauhaan vihaltasi ja rupeaisit nuolemaan sitä mattoa.
En ole kiinnostunut naisista seksuaalisesti, nautin sitä paitsi yhdynnässä (vaikken saakaan vain siten) ja joskus saatan auttaa itse itselleni orkun yhdynnän aikana, ennen tai jälkeen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määrittele vielä nuo "seksuaaliset palvelukset"? Suihinottoa, anaalia, miehelle eturauhashierontaa? Vaiko vaan sitä että teet jotain muutakin kuin makaat meritähtenä lihakset löysinä joka lauantai?
Mitä jos se passiivinen makaaminen on se minun juttuni seksissä josta saan kicksit? Että on jokin asia jossa ei tarvitse jaksaa suorittaa yhtään mitään, vaan voi vain olla ja ottaa vastaan? Ap
Mitä jos puolisosi olisi samanlainen, saisitteko kiksinne siitä että kumpikin vaan makaa passiivisesti paikoillaan? Et voi pyytää keneltäkään enempää kuin mitä olet itse valmis antamaan.
Mutta pakko myöntää että mielikuva kahdesta meritähdestä vierekkäin on aivan hulvaton.
Nyt oli kyllä vähän löysästi tehty "keskustelun"avaus. Turhan kliseinen ollakseen uskottava, triggeröi vain hätäisimmät lukijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos puolisosi olisi samanlainen, saisitteko kiksinne siitä että kumpikin vaan makaa passiivisesti paikoillaan? Et voi pyytää keneltäkään enempää kuin mitä olet itse valmis antamaan.
Mutta pakko myöntää että mielikuva kahdesta meritähdestä vierekkäin on aivan hulvaton.
Mies on aktiivinen. Ap
Ei minuakaan kiinnosta mitään randomia palvella, mutta jos mies on todistanut olevansa hyvä mies, kohtelee minua kunnioittavasti ja on hyvä tai ainakin oppimishalukas nuolija, niin kyllä mä annan ihan mielelläni mitä mies vaan haluaa. Ja tietysti sitä suuseksiä ja anaalia.
Mutta en mitään uutta tyyppiä tai ketään ala yksipuolisesti mielistelemään, se on joko niin että molemmat mielistelee tai sitten ei ollenkaan.
Paljonhan on naisia, jotka vaan yksipuolisesti mielistelee ja hyysää jotain kusipäätä.