Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rukoiletko ja jos, niin miten?

Vierailija
27.01.2020 |

Vänkyttäjiä ei ketjuun tarvita.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joka päivä. Tulee hankala tilanne niin pyydän Jeesusta auttamaan. Tänään meni töihin lähtö

päin ****** , rukoilen Jeesukselta siunausta päivään ja päivä oli erittäin hyvä siellä töissä loppujen lopuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin. Tilanteet on niitä, kun olen oikein ahdistunut. Mutta apuja ei ole tullut.

Siksi olen todennut, että rukoilemisesta ei ole sen enempää apuja, kuin muistakaan yliluonnollisten hahmojen apuun turvautumisesta.

Kyse on psykologiasta. Itse olet se, joka auttaa, ei henkimaailma. Mutta tässä on jotakin, koska uskonnoilla on edelleenkin jättiläismäinen vaikutus ihmisten elämään kaikkialla tämän pallon kolkilla.

Kai siinä on jotakin, joka kuuluu ihmisen mieleen..kukaan ei tiedä. Kaikkein vähiten minä.

Vierailija
4/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin harjoitan kontemplatiivista rukousta ja mahdollisuuksien mukaan pyrin olemaan ”pyytämättä” ja ”anomatta” mitään tähän elämään.

Tapahtukoon sinun tahtosi - kirjaimellisesti.

Hiljaisuudessa kohtaa Pyhän.

Vierailija
5/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta, teen perusrukoukseni ja sitten pyydän apua niihin asioihin, mitä on ongelmallisia. Itse koen usein, että rukouksiini vastataan ja joku ovi aukeaa.

Vierailija
6/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin. Tilanteet on niitä, kun olen oikein ahdistunut. Mutta apuja ei ole tullut.

Siksi olen todennut, että rukoilemisesta ei ole sen enempää apuja, kuin muistakaan yliluonnollisten hahmojen apuun turvautumisesta.

Kyse on psykologiasta. Itse olet se, joka auttaa, ei henkimaailma. Mutta tässä on jotakin, koska uskonnoilla on edelleenkin jättiläismäinen vaikutus ihmisten elämään kaikkialla tämän pallon kolkilla.

Kai siinä on jotakin, joka kuuluu ihmisen mieleen..kukaan ei tiedä. Kaikkein vähiten minä.

Rukous on _sielun_ yhteyttä pyhään. Ei niinkään egon.

Vierailija
7/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin harjoitan kontemplatiivista rukousta ja mahdollisuuksien mukaan pyrin olemaan ”pyytämättä” ja ”anomatta” mitään tähän elämään.

Tapahtukoon sinun tahtosi - kirjaimellisesti.

Hiljaisuudessa kohtaa Pyhän.

Jaa, itse pyydän ihan kaikkea kun Jumala itsekin sanonut että pyytäkää.

Vierailija
8/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditoiminen on rukoilua. Käveleminen on meditoimisesta tehokkain muoto.

Ihmisiin kohdistetaan vainoa jotta ne eivät kävelisi koska rahasta ja vallasta ollaan tehty jumala, tai siihen pyritään entistä rahallisemmin ja entistä egoistisemmin. Onneksi on ihminen olemassa.

Vierailija
9/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se niin mene, että pidetään yhteyttä vaan silloin kun on vaikeaa tai halutaan jotain. Muulloin ei sitten kiinnostakaan uskonasiat. Eihän mikään ihmissuhdekaan niin toimi :)

Vierailija
10/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fabolous breath kirjoitti:

Ihmisiin kohdistetaan vainoa jotta ne eivät kävelisi koska rahasta ja vallasta ollaan tehty jumala, tai siihen pyritään entistä rahallisemmin ja entistä egoistisemmin. Onneksi on ihminen olemassa.

Joo, pitkälti samaa mieltä 🙂

Vierailija
11/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan aidosti rukoilemiseen uskova ei laita alapeukkua. Jos sen tekee, ei ole oikea rukoukseen uskova. Silloin ei vähkeksy kenenkään mielipidettä, olkoonkin se eriävä omasta. 

Pakana, katso peiliin ja toteat, että oletkin tekopyhä.

Vierailija
12/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen usein itseni ja läheisten puolesta. Ja jos on jotain akuuttia (esim. joku sairastaa). Rukoilen ihan vain omin sanoin.

Välillä rukous on ihan vain "Herra, auta".

Vierailija
13/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin joskus.

Vierailija
14/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fabolous breath kirjoitti:

Joo, pitkälti samaa mieltä 🙂

Kyllä on kiva nähdä sen pidemmittä puheitta tai näkemyksiä itse asiassa. 🙂

Vierailija
15/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näyttää olevan ihmisiä jotka omasta mielestään ovat oikeutettuja kieltämään eriävän mielipiteen.

: Rukoilet väärin, koska rukoilet vain silloin, kun on hätä.

Itsekkyyttä jos mikä. Eli olet väärin uskova ja MINÄ tiedän, mikä on oikea tapa.

Tämän vuoksi en arvosta näitä kristallikristittyjä yhtään

Vierailija
16/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä näyttää olevan ihmisiä jotka omasta mielestään ovat oikeutettuja kieltämään eriävän mielipiteen.

Itsekkyyttä jos mikä. Eli olet väärin uskova ja MINÄ tiedän, mikä on oikea tapa.

Miksi Jumalan seura ei kelpaa muulloin? Sitä ihmettelin :)

Vierailija
17/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 on kommunikaatio chacra, vaaleansininen.

11 on hengellisyyden chacra, violetti.

Hyvät 9/9 ja 11/11 vastaukset.

Jumala on myös ihminen.

Vierailija
18/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse alapeukutin sitä mielipidettä, että rukouksesta ei muka ole hyötyä.

Vierailija
19/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

muinaisen egyptin rukousalttarille ainostaa egyptin jumalat iokeita jumalia

Vierailija
20/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen useimmiten silloin kun koen kaipaavani tukea Jumalalta elämään ja jaksamiseen, jos ahdistuneisuus vaivaa. Samoin tapaturman takia vakavasti loukkaantuneena ollessani sairaalassa hoidossa rukoilin apua ja paranemista ja toivuinkin hämmästyttävän hyvin vakavasta pään vammasta, niin että erikoislääkärit olivat ihmeissään. Samoin kerran nuorena unihalvauksen kokiessani oli tilanne varsin ahdistava, tuntui voimakkaasti sille että joku demoni on tullut kimppuun, tilanne helpotti Isä meidän rukouksella. Alkoholiongelman ollessa pahana katselin keittiön ikkunasta ulos yöllä ja katuvalojen loisteessa näin kun musta kissa käveli talon tontin / etupihan ja kadun rajalla jääden tuijottamaan minua, en muistanut nähneeni tuollaista kissaa pihapiirissä aiemmin, tuli tunne että tuo kissa olisi demoni, rukoilin Isä meidän -rukouksen ja pyysin Jumalalta apua demonin pois lähtemiseksi ja kissa käänsi päänsä ja katseensa pois ja käveli tiehensä. Rukoilin apua alkoholista irti pääsyyn, lopulta sairaalahoidon jälkeen lopetin kokonaan alkoholin käytön ja olen nykyisin absolutisti.

Yleensä aloitan Isä meidän -rukouksella, tämä rukous on osana Jeesuksen vuorisaarnaa, Jeesus opetti sen hänen opetuslastensa kysyttyä, kuinka heidän tulisi rukoilla.

Tuon jälkeen esitän pyyntöni, että ahdistuneisuus lähtisi pois ja lisäksi kiitän Jumalaa kaikesta ihmeellisestä hyvästä mitä olen saanut paljon. Kahteen kertaan on ollut kokemus että demoni olisi läsnä, molemmilla kerroilla olen pyytänyt Jumalalta apua tilanteessa ja demoni on hävinnyt pois, jos sitä nyt on alunpitäenkään ollut, varmemmalle tuntuu pyytää apua jos tuollaista kokee, ei kai siitä haittaakaan ole jos ”turhaan” pyytää että demoni häädetään pois jos sitä ei siinä ole. Isä meidän -rukous on aina hyvä ja varma keino pyytää apua ja itse olen vakavissa tilanteissa sitä käyttänyt avunpyyntökeinona esim. sairaalahoidossa ja vakavan sairauden kohdatessa.

Perus-iltarukous: Isä meidän, pyynnöt itselle ja omaisille, kiitos kaikesta hyvästä ja ehkä vielä ”Levolle lasken luojani” -rukous