Nimittely oli liikaa - nettipoliisi loukkaantui ja teki rikosilmoituksen
Kansanedustaja haukkui poliisipomoa munattomaksi nillittäjäksi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f2c7bc02-3607-4f3d-9830-e9ebbe16f…
Kommentit (150)
Ihan oikein tehty, perusuomalainen kansanedustaja ei ymmärrä vähäisimpiäkään käytöstapoja tai kansanedustajalta odotettua arvokasta käyttäytymistä. Sananvapaus ei tarkoita sitä että saa haukkua toisia mennen tullen.
Kyllä vähästä voidaan rikosilmoitus tehdä!
Jos on tavallista pienempi pippeli kannattaako aiheesta nyt niin hirveästi huudella ja syytellä muita?
Pikku persulille tuli ojentamisesta paha mieli. Nyyyh....
Jos minä olisin nuoruudessani nimitellyt poliisia tuolla tavoin olisin ihan itse kompuroinut matkalla putkaan.
Hyvä, että poliisi pistää noita länkyttäjiä ruotuun. Arvostan.
Onkohan persut koskaan miettineet, MIKSI sananvapaudella on arvoa?
Outoa hehkuttaa sananvapautta, kun itse samaan aikaan rapauttaa ja ylenkatsoo sitä paskapuheilla.
Vierailija kirjoitti:
Munattomuudesta kärsivä persuli kuvittelee kaikkien muidenkin kärsivän samasta itsetuntoa murentavasta ongelmasta. Liikuttavaa.
Sinä et muuten eroa mitenkään niistä muista ketkä haukkuvat muita, olet itse yhtä alhainen, ymmärrätköhän edes miksi sanon näin?
No eipä yllättänyt, että nämä kaverit taas asialla. Halla-Ahoa alkaa jo melkein käydä sääliksi, tällaisen hunnilauman kanssa hallitukseen muka :D
No Jari Taponen on Jari Taponen.......herrasta löytyy kyllä netissä lastentarhatarinaa. Lähempänä kukkahattutätiä kuin normipoliisia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein tehty, perusuomalainen kansanedustaja ei ymmärrä vähäisimpiäkään käytöstapoja tai kansanedustajalta odotettua arvokasta käyttäytymistä. Sananvapaus ei tarkoita sitä että saa haukkua toisia mennen tullen.
Alexander Stubb (poliitikko) on valehtelija, kerro minulle teinkö rikoksen vai käytinkö sananvapautta sanoessani tuon?
Vihervasemmisto tekee taas kaikkensa romuttaakseen kansalaisten uskon poliisiin
Vierailija kirjoitti:
Pikku persulille tuli ojentamisesta paha mieli. Nyyyh....
Huomaatko että sinä itse koko ajan haukut muita, kuten viestissäsi nytkin, onko tuo sitä parempaa haukkumista?
Voi pientä poliisia kun on sanottu munattomaksi nillittäjäksi ja tullut valtion väkivaltamonopolin edustajalle paha mieli.
Prkele, polisin tehtävänä on selvittää rikoksia ja huolehtia kansalaisten turvallisuudesta, eikä manipuloida kansalaisia netissä.
Ellei perse kestä merivettä, en kannata lähteä merelle seilaamaan.
On Mikki matkaan jo lähtenyt, pikku kaarnapurrellaan.........
Vierailija kirjoitti:
"Edellä 1 momentin 2 kohdassa tarkoitettuna kunnianloukkauksena ei pidetä arvostelua, joka kohdistuu toisen menettelyyn politiikassa, elinkeinoelämässä, julkisessa virassa tai tehtävässä, tieteessä, taiteessa taikka näihin rinnastettavassa julkisessa toiminnassa ja joka ei selvästi ylitä sitä, mitä voidaan pitää hyväksyttävänä."
Missä persu siellä uhriutuminen ja ulina.
Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huolta ettei hän tee samoin.
Voimaharjoittelun apuaineet tunnetusti pienentävät kikulia.