Nimittely oli liikaa - nettipoliisi loukkaantui ja teki rikosilmoituksen
Kansanedustaja haukkui poliisipomoa munattomaksi nillittäjäksi
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f2c7bc02-3607-4f3d-9830-e9ebbe16f…
Kommentit (150)
Ja taas..perussuomalaiset ei vaan tule toimeen suomen lain ja hyvien tapojen kanssa.
Eivät ole "suomalaista" nähneetkään. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu.
Niin sitä persua joka "provosoitui" nimittelemään.
Olet itsekin yksi niistä jotka ei itse koskaan ikinä tee mitään. Aina muiden syy? Hahaha.
Jaxuhaleja täältä kovia kokeneelle polliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu.
Olet itsekin yksi niistä jotka ei itse koskaan ikinä tee mitään. Aina muiden syy? Hahaha.
5/5
Hyvä hyvä! Poliisi näyttää esimerkkiä, ei kenenkään tarvitse sietää id^oottien huutelua.
Poliisi tuli kylään ja ratsasi mun kukkapuskat. Totesin poliisille "minkäs mä sille voin et tää valtio on niin tyhmä ettei se tajuu verottaa tätä asiaa". Varmaan saan tulevassa oikeudenkäynnissä lisää sakkoja tuosta mietteestä tai peräti syytteet kunnianloukkauksesta. Ihan sama, tyhmä mikä tyhmä.
Voi, voi sentään kun pikku reppana joutuu vastaamaan kirjoituksistaan. Tulee paha mieli ja kaikkea...
Vierailija kirjoitti:
Hyvä hyvä! Poliisi näyttää esimerkkiä, ei kenenkään tarvitse sietää id^oottien huutelua.
Paitsi tietenkin niiden pitää, jotka eivät ole poliiseja.
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi sentään kun pikku reppana joutuu vastaamaan kirjoituksistaan. Tulee paha mieli ja kaikkea...
Kyllä paha mieli tuli jollekin toiselle tässätapauksessa.
Munattomuudesta kärsivä persuli kuvittelee kaikkien muidenkin kärsivän samasta itsetuntoa murentavasta ongelmasta. Liikuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu.
Ei tosiaan minun vikani ole jos poliisi on munaton nillittäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi tietenkin niiden pitää, jotka eivät ole poliiseja.
Kyllä v.ihapuheesta voi muutkin tehdä rikosilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Munattomuudesta kärsivä persuli kuvittelee kaikkien muidenkin kärsivän samasta itsetuntoa murentavasta ongelmasta. Liikuttavaa.
Sinä ja sun munat. Muna aina mielessä.
Mitäköhän rivipoliisit ovat mieltä kollegansa reagoinnista? Hehän saavat itse kuulla joka päivä monta kertaa pahempaa itseensä kohdistuvaa "läppää".
Vierailija kirjoitti:
Perssuolinkaislumihiutaleiden vollotus on aina kivaa kuunneltavaa kun he joutuvat vastaamaan puheistaan tai kirjoituksistaan. Lisää tätä, kiitos!
Ihan itsekö keksit tuon haukkumanimen, oletko henkisesti vai fyysisesti 10-vuotias?
Eipä noilla muuta tekemistä näytä olevan.