Miten voisi parantaa kommunikointi tapaa
Olen siis niin kyllästynyt tähän tilanteeseen kun, yritän yhdeltä lähipiirin ihmiseltä kysellä asioita niin vastaukset on hirveän vaitonaisia.
Kysyin että mitä teit tänään töissä ja hän sanoi vaan töitä. Uteliaana ihmisenä kysyin minkälaisia niin ei sano. Ja sitten kun itse puhun hän puhuu usein päälle, olen kyllästynyt siksi koska tuntuu etten saa minkäänlaista kontaktia häneen.
Ja minuun pitäisi aina saada tai olen huonolla tuulella jos en vastaa, sekä hän kiinnittää huomiota mun liikkeisiin hirveen paljon. Nyt vaan haluaisin jonkun järkevän ratkaisun tähän.
Kommentit (3)
Hallitusohjelman suurimpia voittajia ovat työssä käymättömät ulkomaalaiset suurperheelliset, joiden vastikkeettomat tulonsiirrot nousevat, Turtiainen sanoi suuressa salissa.
– Heidän elämäänsä helpotetaan monin tavoin, ja raha siihen kaivetaan suomalaisen duunarin taskusta. Ohjelmasta paljastuu siis maailman kieroutunein työväen aate.
Kehitysapua Turtiainen kutsui ”korruptioksi”.
– Mitä enemmän Afrikkaan lapioidaan suomalaisten rahaa, sen surkeammin siellä menee. Avustusjärjestöt ja niiden johtajat vain rikastuvat, Turtiainen sanoi.
Vedät sen juuresta poikki niin ei täydy saada.