Huono omatunto, koska ärsyttää miekkonen
Hän ei osaa suomea kuin pari sanaa, joten englannilla mennään. Se ei olisi ongelma, jos muistaisin kaikki sanat kuin vettä vain. Mutta kun en muista. Tai tiedä. Ja sitten koko puhe tyssää, kun en voi luonnollisestikaan sanoa mitään jos en tiedä tai muista sanoja. Englanti kielenä ei ole ongelma, mutta tietenkään se ei ole näin suomalaisena kovin luonnollinen osa minua. Noin niin kuin jatkuvasti käytettynä. Toki sanastoja oppii, kun tarkkailee aina uudet sanat niin monta kertaa kuin tarvitsee. Silti se vtuttaa, koska haluaisin puhua kunnolla. Toki suomenkin kanssa tulee ongelmia silloin, kun sanat ovat hukassa ja sitä kyllä tapahtuu XD
No toinen ärsyttävä asia on se, että miekkonen haluaa jatkuvasti pussailla. Se on kivaa hetken aikaa, mutta ei kukaan jaksa pussailla puolta tuntia putkeen. Toivottavasti ainakaan...
Unettoman yön jälkeen tarjosin miekkoselle aamupalaa (vaikkei ollut aamu enää), mutta ei kelvannut, koska ei ole aamupala-aika. Okei... Kunhan yritin tarjota jotain, ettei nälässä tarvitse olla. Sitten hän halusi lounaalle, mutta minua alkoi vtuttaa, koska olin sanonut monta kertaa, etten ole nukkunut yöllä ja minun olisi pitänyt mennä kouluun ja nyt minun pitää tehdä kouluhommia. En voi lähteä nyt minnekään eikä edes huvita. Olen unettoman yön jälkeen erittäin ärtyisä ja miekkosen tapa toistaa itseään meinasi räjäyttää pääni. Olen kuullut jo, ei tarvitse toistaa 10 kertaa samaa asiaa.
Sitten viimeisin mutta ei todellakaan vähäisin... Miekkosella saattaa olla pieni. En tiedä oliko se täysin juhlakunnossa, mutta eipä kovin suurelta näyttänyt tai tuntunut kädessä. Yritti suostutella panemaan paljaalla, hohhoijaa😑😑 kysyi vielä, että käytänkö aina kortsua. No ööö, totta h*lvetissä käytän, en ole id**otti.
En tiedä haluanko edes kokeilla sek-siä, koska sanoisin varmaan jotain tosi ilkeää, jos se ei tuntuisi yhtään missään XD. En tiedä, olen nyt superväsynyt ja stressaantunut. Ärsyynnyn miekkosen aksenttiin, koska minun täytyy jatkuvasti pinnistellä ymmärtääkseni häntä. Lisäksi hän tekee rasittavia kielioppivirheitä tyyliin "they doesn't." Koko ajan.
Ja ymmärtää jatkuvasti väärin minut tai ei tunnu ymmärtävän mitään. Alkaa aina vastaamaan johonkin ihan eri asiaan, josta en ole sanonut sanaakaan. Ärsyynnyn siihenkin XDD
Olen sitoutumiskammoinen ja tiedän, että tämä saattaa olla sitoutumiskammoni ensireaktio, kun tämä tuntuu menevän vakavammaksi ja vakavammaksi. Mutta tosiaan pelkään, ettei miekkosen vehje tunnu missään ja joudun noloon tilanteeseen. Lisäksi vtuttaa se, ettei hän osaa lukea minua ollenkaan. Vihaan yli kaiken jatkuvaa pussailua ja kaikista vähiten haluan, että heti aamulla ollaan tunkemassa huulia naamaani. Se vain vtuttaa.
En tiedä mitä pitäisi tehdä. Sitä mietin, että jos miekkosella on juhlakunnossa minivehje, niin olisiko hän niin innokas hommiin? Eivätkös minivehkeiset aina välttele puuhia...
Kommentit (47)
Pitäisiköhän sinun ryhtyä ottamaan vastaan useampia miekkosia rahaa vastaan? Eivät taatusti pussaile ja maanittele mukaansa, pussit tyhjäksi ja ovesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän sinun ryhtyä ottamaan vastaan useampia miekkosia rahaa vastaan? Eivät taatusti pussaile ja maanittele mukaansa, pussit tyhjäksi ja ovesta ulos.
XDDDDD Olen sitoutumiskammoinen. Tämä tunne voi muuttua vielä positiiviseksi ajan kanssa... Niin on käynyt ennenkin. Mutta jos vehje ON pieni... Se ei siitä muutu. Mutta kun en tiedä! Enkä tiedä haluanko edes... Tosi kiva, jos se ei tunnu yhtään missään ja sitten pitää olla, että ah olipa ihanaa, pusipusi.
"se ärsyttää" on ihan hyvä syy pistää poikki. Ei sen ärsyttävät piirteet siitä mihinkään muutu. Ette sovi yhteen, siinä se.
Mitä hemmettiä teen?? XD Tällä hetkellä en tunne yhtään mitään. No väsymystä ja vtutusta tietysti. Olen nyt yksin kotona ja olen niin helpottunut, kun saan olla rauhassa. En tarvitse kuunnella ketään eikä pinnistellä ymmärtääkseen oudosti lausuttuja sanoja. Niin helpottavaa. Oma rauha.
Vierailija kirjoitti:
"se ärsyttää" on ihan hyvä syy pistää poikki. Ei sen ärsyttävät piirteet siitä mihinkään muutu. Ette sovi yhteen, siinä se.
Mutta olen sitoutumiskammoinen... Mitä jos mieleni muuttuu ajan kanssa. En tiedä...
Vierailija kirjoitti:
Tää on outo.
Okei.
Ap
Pyydä, että Miekkonen lähettää sulle munakuvan, jos näkyy mittatikun omaisesti esim. tulitikkuaski tms. Siitä saat infoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan miettinyt bänx?
En tiedä pitäisikö luovuttaa heti. Kun en vttu tiedä edes vehkeen kokoa. Olen vain nähnyt sen suihkussa ja tuntenut. Sen perusteella en ole kovin vaikuttunut. Mutta kovin innoissaan miekkonen olisi ollut puuhailemaan... Ehkä se sitten kasvaa hurjasti???
Lepotilasta ei voi päätellä mitään. Olen itse nähnyt 15 senttisen "juhlakalun" nousevan pystyyn saman kokoisena ja toisaalta sormen kokoisen nysän kasvavan 15 senttiseksi. Ja aika paljon tältä väliltä.
Lakkaa hyvä ihminen jatkuvasti vatvomasta miltä susta tuntuu. Ja käyttämästä sanaa "miekkonen".
Vietä vähän vähemmän aikaa sen kanssa ja katsele rauhassa mitä hommasta kehittyy vai kehittyykö mitään. Voihan se miettiä pakkomielteisesti sun sellujasi tai sitä deal breakeria, että olet aika lapsellinen ja itsekeskeinen.
Älä huoli,rakkauden kieli on yhteinen kun miekkosen kaverit tulee mukaan .
Oletko kenties Hyvinkäältä, persu juntit puhuu noin.
Jos suhteen alkuvaiheessa tuntuu tuolta, niin eikö olisi viisainta vain nätisti panna hommalle piste.
Onkohan miekkoshullun äo isompi vai pienempi kuin kengännumero?
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa hyvä ihminen jatkuvasti vatvomasta miltä susta tuntuu. Ja käyttämästä sanaa "miekkonen".
Vietä vähän vähemmän aikaa sen kanssa ja katsele rauhassa mitä hommasta kehittyy vai kehittyykö mitään. Voihan se miettiä pakkomielteisesti sun sellujasi tai sitä deal breakeria, että olet aika lapsellinen ja itsekeskeinen.
XDDDDD Miekkonen on yli-innokas. Kun tapasimme ekan kerran, hän selitti että tykkää tavata ihmisiä ihan muuten vain, koska ei ole asunut pitkään Suomessa ja hän haluaa tukiverkoston tänne. No ne "ihan muuten vain" - puheet eivät kauan kestäneet, kun tuli yli-innokkuus kuvioihin. Tokalla tapaamiskerralla suutelimme (liikaa) ja teimme jotain sen-siin viittaavaa. Koskettelua sieltä sun täältä.
Pitääkö minun antaa mahdollisuus vai lempata? Miksi?