Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko varattuna flirtti aina jees?

Vierailija
27.01.2020 |

Onko se päivän piristys ja elämän suola? Ja onko niin, että jos joku (puoliso) vetää herneen nenään, niin hän on tiukkis itse?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttailen itse ainakin kaikkien varattujen ja sinkkujenkin kanssa! Se on ihanaa 😍

Vierailija
2/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Varattuna ei flirttailla eikä varatulle ole soveliasta flirttailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai.

Viaton flirtti on aina hyväksi, tuo iloa ja energiaa elämään.

Vierailija
4/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti on flirttiä, eikä sen ole tarkoituskaan johtaa mihinkään 'vakavampaan'.

Ei toki ole asiallista flirttailla puolisonsa läsnäollessa.

Vierailija
5/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos flirttailee netissä? Vaikka illalla, kun oletettavasti vastapuoli viettämässä puolisonsa/ perheensä kanssa aikaa?

Vierailija
6/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai.

Viaton flirtti on aina hyväksi, tuo iloa ja energiaa elämään.

Missä menee raja?

Vierailija
7/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailen itse ainakin kaikkien varattujen ja sinkkujenkin kanssa! Se on ihanaa 😍

Onko johtanut joskus johonkin? Minkälaista flirttiä harrastat?

Vierailija
8/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietty puolisoa pidä loukata. Ei flirtti voi mennä puolison tunteiden edelle..

Vierailija
9/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikenlaista! Isken silmää, keimailen miesten edessä, heitän kaksimielistä läppää, annan olettaa jotain..

Vierailija
10/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikenlaista! Isken silmää, keimailen miesten edessä, heitän kaksimielistä läppää, annan olettaa jotain..

😂😂

Vierailija
11/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika jees!

Vierailija
12/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä flirttailin yhdelle tutulle miehelle aika paljonkin viestien välityksellä. Mutta kun ei tullut samanlaista flirttiä takaisin, niin lopetin. Pitää vaan osata lukea sitä flirttiä. Jos toinen ei tajua, tai ei kiinnosta, niin ei varmaan kannata jatkaa.

Vierailija
13/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu flirtistä. Oman miesystävän flirtti meni niin pitkälle, että otti puhelinnumeron talteen siltä varalta, että meidän suhteemme päättyy. Loukkaannuin aika paljon, itse en tekisi noin vaikka minullakin vientiä olisi...

Vierailija
14/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu flirtistä. Oman miesystävän flirtti meni niin pitkälle, että otti puhelinnumeron talteen siltä varalta, että meidän suhteemme päättyy. Loukkaannuin aika paljon, itse en tekisi noin vaikka minullakin vientiä olisi...

Aikamoinen veijari 😂

Vierailija
15/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä flirttailin yhdelle tutulle miehelle aika paljonkin viestien välityksellä. Mutta kun ei tullut samanlaista flirttiä takaisin, niin lopetin. Pitää vaan osata lukea sitä flirttiä. Jos toinen ei tajua, tai ei kiinnosta, niin ei varmaan kannata jatkaa.

Näinpä. Eihän toinen jatka aina vaan flirttailua jos toinen ei vastaa flirttiin.

Vierailija
16/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselta aina jees, mieheltä ei.

Vierailija
17/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen veijari 😂

Kylläpäs jekutti.

Vierailija
18/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia tulee silloin kun flirttailun kohde huonossa tilanteessa/vapaa/ongelmia omassa parisuhteessa ja kiinnostuu flirttailevasta. Etenkin jos flirttaileva osapuoli vie hommaa turhan pitkälle. Pitäisi tietää kenelle flirttailee milläkin tavalla ettei aiheuta turhia toiveita toisessa jos toinen sattuukin pahasti ihastumaan.

Itse flirttailen paljon, mutta tuollaisia väärinkäsityksiä (ehkä tahallaan aiheutettuja) sattunut ja sitten ei ole enää kenelläkään kivaa.

Ja naisella myös hankalaa että miehet voi lukea seksuaalisia viestejä ihan väärin. Huvikseni pyörittelin jossain firman juhlissa pyllyä aika korostetusti tanssilattialla jollekin miehelle ja se luuli laivalla että haluan sänkyyn. No ei ois sen miehen kanssa tullut mieleenkään moinen, ei kiinnostanut se mies mitenkään. Vaimonsakin oli samassa työpaikassa niin ei tullut mieleen että toinen lukee tilanteen niin väärin. Huh huh.  Saa olla humalassa varovainen ettei tuu omilla toilailuilla raiskatuksi.

Vierailija
19/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä. Jos flirtti on kerran viatonta eikä siinä ole mitään pahaa, miksei sitä voi tehdä puolison läsnäollessa? Itselleni nyrkkisääntönä parisuhteissa on toiminut hyvin se, että mitään sellaista ei ole sopivaa tehdä, mitä ei voisi tehdä avoimesti ja rehellisesti myös puolison ollessa läsnä.

Vierailija
20/35 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen veijari 😂

No ei kyllä naurattanut. Eikä miestäkään siinä vaiheessa kun ilmoitin, että sitten minäkin alan keräämään yhteystietoja kaikilta kiinnostuneilta. Tietää että tasan tarkkaan teen niin, jos vielä perseilee tuolla tavalla.