Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa kun mies ylpeilee vanhoilla hoidoillaan

Vierailija
27.01.2020 |

Ja seurustelusuhteillaan. Esim jossain yhteisissä illanistujaisissa, avautuu kenen kanssa muun muassa on tapaillut (=ollut sängyssä). Mistä kertoo?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan olisi tuollaisen ääliön kanssa? Siis olette ääliöitä kumpikin, ap ja mies. Pohjasakkaa.

Vierailija
22/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä että kannattaa erota. En ikinä halua tuollaista miestä.

Eli on pätevä syy erolle? Vaikka muuten periaatteessa kaikki ok.

Todennäköisesti ei ole ok, tuo on vaan sivuoire joka kertoo arvostuksen puutteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alimman sosiaaliluokan juttu, ja alimman älykkyyspersentiilin.

Vierailija
24/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis olette tuttujen istumassa iltaa ja joku porukasta sanoo: "Sillä marketin Jaanalla on muuten oma kotieläintarvikkeisiin keskittyvä nettikauppa ja on muuten hieno sivustokin" johon miehesi "Mää oon pannu sitä!" ??

Vierailija
25/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä kehuskelet AV:lla tuolla miehelläsi? Miksi täällä niin monet luulevat saavansa jotain sympatiapisteitä siitä, kuinka kamalan ukon ovat vaapaaehtoisesti ottaneet riesakseen?

Juu todella tämä on agendani. Kehua miestäni täällä.. Huhheijaa, empatia tai myötätunto ei tosiaan sinun vahvuutesi ainakaan ole!

Olen ollut 20v silloin kun tapasin mieheni, ja rikkinäisestä perheestä itse ja aika lapsellinenkin vielä. Ja aika pian olin myös jo sitten raskaana ja siitä asti ollaankin yhdessä oltu ja ollaan yhä edelleen. Vaikka mies käyttäytyy typerästi välillä. Mutta ei kaikki elämässä ole ihan niin helppoa ja mustavalkoista, kuten ehkä sulla on tietty voinut ollakin. Ymmärrän että silloin voi olla ymmärtää erilaisia elämänkulkuja ja tilanteita.

Halusin vain hieman purkaa turhautumistani ja saada jonkinsortin yleisen mielipiteen asiaan. Mitä mieltä yleensä ihmiset ovat tällaisesta käytöksestä, koska oman mieheni mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä koska sitä itse tekee. Taitaa nyt kuitenkin olla niin, että oma mielipiteeni edustaa yleistä mielipidettä ja mies mielipiteineen vähemmistössä. T. Ap

Vierailija
26/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina ole kehumista että olen pannut tuotakin. Yksi pyysi mukaansa häihin kun hänen vanha kaverinsa menee naimisiin. Siinä kun alkoi esittelemään sanoin hei siitä onkin vähän aikaa. Morsian punastui ihan kunnolla. Tyttökaveri tietenkin arvasi että meillä oli joskus ollut vähän säpinää. Kysyi myöhemmin samana iltana miksi xxxxx niin punastui? Vastasin että ystäväsi tykkää hiukan erikoisista jutuista. Siitäkin piti suuttua vaikka kaikki oli tapahtunut ennenkuin tavattiin.

Vierailija
27/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis olette tuttujen istumassa iltaa ja joku porukasta sanoo: "Sillä marketin Jaanalla on muuten oma kotieläintarvikkeisiin keskittyvä nettikauppa ja on muuten hieno sivustokin" johon miehesi "Mää oon pannu sitä!" ??

No ei se käytä sanaa pannut, mutta hänelle tuntuu olevan kovin tärkeää tiedottaa että on seurustellut tai tapaillut kyseistä Jaanaa. Ja vielä se tuntuu hassulta, koska mieheni ”tapaillut” aika paljon naisia ennen minua. Niin eikö se tosiaan ole jopa vähän noloa, et tyyliin joka toinen olisi kelvannut... t. Ap

Vierailija
28/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan vonkasin pil*ua erään kaverin muijalta, sen jälkeen tuo kaveri on vähän maistissa aina muistanut kehua miten joskus - 90 luvulla pa - ni kaikkia meidän kaverinaisia ja venä - jällä ho - roja, mutta hieman epäilen että antoiko muka kaikki pil - deä sille kuitenkaan?

Mulle ei ainakaan antanut kukaan. ☹️

Vierailija
29/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä että kannattaa erota. En ikinä halua tuollaista miestä.

EIKÖ miehesi tiedä????,että "Hoitojen"inttiimiasioita EI JULKISESTI TOITOTETA!!!!!   Kunnianloukkaus!!           Päässä on vikaa HOITOON!Onko alkoholiin mieltynyt?Tiedän vastaavanlaisen tapauksen ja mies on ihan alkoholisti,vaimo pitää sen kasassa ja kotona.Muuten olisi jo siltojen alla.

Mitä ihmettä selität? Kai mä nyt voin itse kertoa kenen kanssa olen ollut sängyssä 😅

Vierailija
30/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se käytä sanaa pannut, mutta hänelle tuntuu olevan kovin tärkeää tiedottaa että on seurustellut tai tapaillut kyseistä Jaanaa. Ja vielä se tuntuu hassulta, koska mieheni ”tapaillut” aika paljon naisia ennen minua. Niin eikö se tosiaan ole jopa vähän noloa, et tyyliin joka toinen olisi kelvannut... t. Ap

Että eikö edes minun edessäni ymmärrä hävetä? T. Ap

Vierailija
31/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TERO! Onnea! Suhteenne alkoi pettämisellä ja päättyy myös siihen! Alkoholisti valehtelee aina. Tero ei muutu ikinä!

Vierailija
32/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä kehuskelet AV:lla tuolla miehelläsi? Miksi täällä niin monet luulevat saavansa jotain sympatiapisteitä siitä, kuinka kamalan ukon ovat vaapaaehtoisesti ottaneet riesakseen?

Juu todella tämä on agendani. Kehua miestäni täällä.. Huhheijaa, empatia tai myötätunto ei tosiaan sinun vahvuutesi ainakaan ole!

Olen ollut 20v silloin kun tapasin mieheni, ja rikkinäisestä perheestä itse ja aika lapsellinenkin vielä. Ja aika pian olin myös jo sitten raskaana ja siitä asti ollaankin yhdessä oltu ja ollaan yhä edelleen. Vaikka mies käyttäytyy typerästi välillä. Mutta ei kaikki elämässä ole ihan niin helppoa ja mustavalkoista, kuten ehkä sulla on tietty voinut ollakin. Ymmärrän että silloin voi olla ymmärtää erilaisia elämänkulkuja ja tilanteita.

Halusin vain hieman purkaa turhautumistani ja saada jonkinsortin yleisen mielipiteen asiaan. Mitä mieltä yleensä ihmiset ovat tällaisesta käytöksestä, koska oman mieheni mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä koska sitä itse tekee. Taitaa nyt kuitenkin olla niin, että oma mielipiteeni edustaa yleistä mielipidettä ja mies mielipiteineen vähemmistössä. T. Ap

Kyllähän sua kuitenkin kiihotti ruveta panomiehen kanssa kimppaan? Ajattelit silloin että hän oli catch?

Vierailija
33/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole kyllä ollut tarvetta puhua vanhoista hoidoista, tyttöystävistä tai vastaavista kenellekään.

Voisin väittää että suurin osa naisista ei halua kuulla existä mitään, ainakaan pa - nojuttuja.

Eikä kyllä kiinnosta minuakaan tietää naisten entisistä.

Jotenkin asetti hieman uuteen valoon kaverin joka on aina laittanut hiukset ja vaatteiden kanssa pelannut kun eräs nainen kertoi että se ei haluaisi pan na kuin pers eeseen takaapäin, nainen päällä ei kuulemma edes sei so.

Vierailija
34/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan hän sullekin kelvannut :D

Vierailija
35/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri on sellainen että kaupassakkn saattaa osoitella jotain naista ja selittää kovaan ääneen.

Pa nin tuotakin akkaa kerran kännissä, sillä on niin karvainen/karvaton, löysä/kireä, isot/pienet/löysät/riippuvat.

Eräästä tosi hyvän näköisestä naisesta mitä aina silloin tällöin näen sanoi että sillä on helvetin iso ja ruma arpi jalassa/lonkassa ja sen vit tu haisee aivan kauhealle.

Ym. Ym. Tyyppi on n:50v kylän kovin pa nomies, niitten kerrostalonkin melkein kaikkia akkoja käynyt hoitelemassa.

Vierailija
36/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs miehesi sitten oli hoidettavana ? Oliko päässyt jonon oh suoraan Mehiläiseen vai muuhun yksityissairaalaan, kun kerran niin niillä ylpeili...

Vierailija
37/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri on sellainen että kaupassakkn saattaa osoitella jotain naista ja selittää kovaan ääneen.

Pa nin tuotakin akkaa kerran kännissä, sillä on niin karvainen/karvaton, löysä/kireä, isot/pienet/löysät/riippuvat.

Eräästä tosi hyvän näköisestä naisesta mitä aina silloin tällöin näen sanoi että sillä on helvetin iso ja ruma arpi jalassa/lonkassa ja sen vit tu haisee aivan kauhealle.

Ym. Ym. Tyyppi on n:50v kylän kovin pa nomies, niitten kerrostalonkin melkein kaikkia akkoja käynyt hoitelemassa.

Hyi stna. Onneksi en pane. Aivan törkeitä ja kunnioittamattomia.

Vierailija
38/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yöööööök

Vierailija
39/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia miehet nyt vaan on.

Vierailija
40/40 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi noloa kyllä, jos jotain panojuttuja kertoo. Mutta jos mainitsee seurustelleensa tai tapailleensa jotakuta, niin ei se nyt välttämättä ole minusta noloa. Riippuu ihan asiayhteydestä ja tilanteesta.

Esim. jos tulee puheeksi, kuka tuntee kenetkin ja mistä tuntee, niin mielestäni olisi outoa, jos ei voisi sanoa, että on jotain historiaa sen henkilön kanssa. Ei kai sitä nyt salaillakaan tarvi.

Ap:n tarinasta ei ihan käy ilmi, minkätyylistä tämä kommentointi on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi