Oletko vehdannut ukkomiehen kanssa?
Palstan perusteella tuntuu olevan yleistä. Kaikki mukaan kertomaan kullaisia muistoja!
Kommentit (141)
Ihan sama onko parisuhteessa vai ei, jos kaipaan kertapanoa. Siitä en tykkää, ettei ole munaa sanoa sitä. Jotenkin tosi säälittävää yrittää siinä poislähtiessä sönkätä jotain aikaisesta aamusta tms, kun pitää mennä heräämään puolison viereen. Mua ei kiinnosta, mutta periaatteesta en pidä valehtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vain yhden, oltiin molemmat naimisissa.
Sama täällä, olemme naimisissa keskenämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon, ihan tietoisesti. Ja monen. Väittäsin että 98% miehistä pettää.
Vähintään 1/3. Ja tietoisesti ts. jatketaan suhdetta jos toinen nainen antaa mahdollisuuden.
Paljon, paljon useampi mies pettää kuin yks kolmesta. Sen verran on tullu testailtua, varsinkin nyt kun ite oon vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no pettämistöhän on aina esiintynyt. Sekä naisilla että miehillä. Näin (insinööri) miehen näkökulmasta: ikinä en ole pettänyt. Kaveripiirissä tuskin on lainkaan pettäneitä miehiä. Yksi maininnut teininä pettäneensä, mutta sittemmin aikuistunut. Hyväpalkkaisia, huoliteltuja, supliikkimiehiä kaikki. Kun on korvien välissä ja kotona edes suurin osa asioista kunnossa, niin eipä tarvitse sivusuhteita miettiä. Ollaan aikuisia, sivistynyttä sakkia.
Kun taas näitä ukkomiesten kanssa pyöriviä naisia ajattelen, niin väkisin tulee mieleen että ovat matalapalkkaisia, sivistymättömiä ja vähän reppanoita naisiksi. Joku siinä mättää kun täytyy varattuja iskeä ja parisuhteeseen eivät kelpaa. Kyllä näitä on tullut elämän aikana vastaan. Joten jollekin saman tasoiselle miehelle voivat hetkeksi kelvata, mutta jos fiksua miestä kaipaavat, kannattaisi sitä moraalia vähän kasvattaa.
Niin että jos ei halua olla parisuhteessa, on viallinen sivistymätön reppana? Sivistyin pitkästä avoliitosta sen verran etten uutta kaipaa.
Useammin menee niinpäin että nämä ukkomiehet niitä iskijöitä valheineen ovat. Omalla kohdalla ison firman toimaria, projektipäällikköinssiä ja nuorempia duunarijätkiä joilla itseäni nuoremmat vaimot.
Kuka tässä sanoi, että jos ei halua olla parisuhteessa olisi sivistymätön reppana? Tässä puhuttiin naisista jotka hakevat suhteeseen ukkomiehiä. Ja onhan siinä sinulla jotain vialla, jos tunnut automaattisesti ajattelevan, että jos ei halua parisuhdetta, kannattaa iskeä ukkomiehiä. Ja luetun ymmärtäminenkin päin honkia. Ehkä ajatus sivistymättömästä reppanasts ei ollutkaan kovin kaukaa haettua.. 🤭
No siinähän on sitten toinen jolla luetunymmärtämisvaikeutta. Minä nimenomaan en iske ketään, enkä varsinkaan näkyvästi varattua. Jokainen joka varatuksi on osoittautunut on itse tehnyt aloitteen ja valehdellut statuksensa. Itse kun haen tässä elämäntilanteessa miehistä lähinnä seksiseuraa, en ala taustatutkimuksia etukäteen tekemään.
Jos on vaikeuksia omaista itseään selkeästi, on ihan turha vastapuolta syyttää 😄 puhuhan seuraavan kerran asioista niiden oikeilla nimillä niin tulet paremmin ymmärretyksi 😊
Just :D Hankalampaa tuosta sinun tekstistäsi on selvää saada. Mutta olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut sama ukkomies vakituisena seuralaisena jo 20 vuotta. Hyvin ollaan viihdytty minun luonani ja matkoilla yhdessä. Hänellä on lupa vaimoltaan käydä luonani kaksi kertaa viikossa, mutta usein se jää yhteen kertaan miehen kiireiden vuoksi. Otetaan sitten takaisin matkoilla ne puuttuvat kerrat. Kun on tuo rajoitus, niin olemme yhteisinä iltoina kaksi kertaa kolmen tunnin aikana. Kun hänet on leikattu sieltä, niin minulla ei ole pelkoa lapsista. Hänen kaikki lapsensa ovat olleet suhteemme ajan aikuisia. Ja sen jälkeen kun hänen vaimonsa lopetti aikoinaan seksin kokonaan, hän lopetti kondomin käytön.
Win-win-win.
Tämähän on mainio järjestely, kaikki saa mitä haluaa eikä ketään kusta halpamaisesti linssiin. Tsemppiä teille.
En vaan pysty ymmärtämään tuon vaimon kaltaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkomies on ehdottomati turvallisempi. Tietää naiset. On jonkun kanssa naimisissa, siis sen verran tykätty. Ei ole joku ihan outo tai sairasmielinen. Ei haihattele jatkoa. Ei ehdi stalkata perään. On varmaan jonkun vävy lanko, isä. Tuskin olisi vaarallinen hedge-rahasto-hemmo, jolla on iso ase-arsenaali arvotalonkellarissa. Ihana arkinen panomies. Minun oma ukkokulta on DI ja asekin löytyy, vain yksi, pieni 22.
oletko pilvessä vai parikymppinen curlinglapsi?
Oli kyllä niin kummallinen kommentti. Luuletko oikeasti, että kaikki aviomiehet ja/tai isät on terveitä päistään? Tai eivät takerru, stalkkaa jne ketään.
Millä planeetalla mahdat elää.😂
Yksi ukkomies (ja isä) työnteli postiluukustani karkkipusseja ja kirjelappusia.
Toinen mylvi parvekkeeni alla ja pyysi heittämään alushousuni, kun en reagoinut, raahasi mattotelineen parvekkeeni alle ja tuli sieltä sisään. Tämä ukkomies ja isä oli ex-poikakaverini vuosien takaa.
Terveitä miehiä?
Minulla myös eräs entinen fwb-poitsu, silloin oltiin molemmat sinkkuja, tupsahti takaisin elämääni ja kävi panemassa vaikka oli avoliitossa ja nuori vaimo raskaana. Kun kuulin miten hänen elämäntilanteensa oli muuttunut, lähti viimeisetkin mielenkiinnon rippeet. Silti joka kerta yöelämässä ja välillä keskellä päivääkin kadulla vastaantullessa saattaa tulla suoraan ehdottamaan seksiä, kerran meinasi raahata minut yökerhon vessaan... ihanaa :/
Toivottavasti päädytte suhteeseen jonkun kanssa, jota todella sydämestänne rakastatte ja sitten hän pettää ja saatte kokea sen, mitä se on kun itsetunto, muihin ihmisiin ja rakkauteen luottaminen hajoaa täydellisen pirstaleiksi. Vain sen vuoksi, että jotain itsekästä tyrkkynaista panetti ja se elämänne rakkaus olikin selkärangaton, valehteleva petturipaskiainen, rakkaudesta mitään tajuamaton, pelkän pilllun perässä juokseva elukka. Ehkä sitten ymmärrätte. Ja aivan sama, tämäkin viesti tulee saamaan alapeukkuja aivan varmasti ja ilkkumista, olen pirttihirmu ja läski ja ruma ja seksitön tyhmä mamma, joka ansaitsi tulla petetyksi kun on niin sinisilmäinen luuseri. Antaa tulla vaan, kaikki on kuultu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukavan rehellisiä ihmisiä täällä. Kertokaa jotain yksittäisiä sattumuksia vehtailuistanne. Tuliko tuttuja vastaan tms... Ap.
Epäiletkö puoliskoasi ja yrität saada kiikkiin?
😁
Miksi siskopuoli ei saisi tehdä mitä tekee?
Kelpaatte vain seksinhimon tyydyttäjiksi, ette vaimoiksi asti. Jostain sekin kertoo. Ei sillä, että petturiukko mikään kultakimpale olisi todellakaan. Mutta kun ette täyspäiväisesti kelpaa edes sille.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti päädytte suhteeseen jonkun kanssa, jota todella sydämestänne rakastatte ja sitten hän pettää ja saatte kokea sen, mitä se on kun itsetunto, muihin ihmisiin ja rakkauteen luottaminen hajoaa täydellisen pirstaleiksi. Vain sen vuoksi, että jotain itsekästä tyrkkynaista panetti ja se elämänne rakkaus olikin selkärangaton, valehteleva petturipaskiainen, rakkaudesta mitään tajuamaton, pelkän pilllun perässä juokseva elukka. Ehkä sitten ymmärrätte. Ja aivan sama, tämäkin viesti tulee saamaan alapeukkuja aivan varmasti ja ilkkumista, olen pirttihirmu ja läski ja ruma ja seksitön tyhmä mamma, joka ansaitsi tulla petetyksi kun on niin sinisilmäinen luuseri. Antaa tulla vaan, kaikki on kuultu.
Sitä mitä ei tiedä, ei myöskään satuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut sama ukkomies vakituisena seuralaisena jo 20 vuotta. Hyvin ollaan viihdytty minun luonani ja matkoilla yhdessä. Hänellä on lupa vaimoltaan käydä luonani kaksi kertaa viikossa, mutta usein se jää yhteen kertaan miehen kiireiden vuoksi. Otetaan sitten takaisin matkoilla ne puuttuvat kerrat. Kun on tuo rajoitus, niin olemme yhteisinä iltoina kaksi kertaa kolmen tunnin aikana. Kun hänet on leikattu sieltä, niin minulla ei ole pelkoa lapsista. Hänen kaikki lapsensa ovat olleet suhteemme ajan aikuisia. Ja sen jälkeen kun hänen vaimonsa lopetti aikoinaan seksin kokonaan, hän lopetti kondomin käytön.
Win-win-win.
Tämähän on mainio järjestely, kaikki saa mitä haluaa eikä ketään kusta halpamaisesti linssiin. Tsemppiä teille.
En vaan pysty ymmärtämään tuon vaimon kaltaisia ihmisiä.
Ei kai sinun tarvitsekaan ymmärtää erilaisia ihmisiä, ei sitä kykyä ole meille kaikille annettu. Minusta on vaan hyvä että tuonkin kaltaisia ihmisiä on. Saisi vaan olla riittävästi, jotta vierasta himoitsevien ei tarvitsisi huijaamalla pilata kenenkään yksiavioisesta suhteesta unelmoivan elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä mitä ei tiedä, ei myöskään satuta.
Minä olen tästä kyllä osittain eri mieltä. Joillekin ihmisille ei ole yhdentekevää onko heidän elämänsä totta vai pelkkää kusetusta. Tällaisen ihmisen huijaaminen on ylimielistä, halveksuvaa ja äärimmäisen julmaa. Ihmiseltä riistetään oikeus tehdä oman elämänsä ja parisuhteensa osalta informoituna päätöksiä. Se, että tämä riistäminen vielä pimitetään häneltä ei minusta millään tavoin vähennä teon julmuutta vaan päinvastoin lisää sitä.
-Eri
Osin. Oli sanojensa mukaan eronnut tyttöystävästään, ja oli myös tytylle sanonut haluavansa erota.
Liehitteli minua muutaman viikon, mutta kun seksi ja kemiat välillämme eivät toimineetkaan kuten hän oli toivonut (olimme tätä ennen ystäviä) palasi tyttöystävänsä kanssa yhteen ja paikkaili sitten vähän kusisesti tarinaa tytöllensä. Nykyään kuulen siskoni kautta tämän naikkosen vainoharhoista, kun on ihan varma että jahtaan hänen miestään edelleen. Miestä en ole sen koommin nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ❤️
Aivan ihanan ukkomiehen kanssa olen vehdannut jo yli 40 vuotta. On ihana, hauska, turvallinen, seksikäs, hurmaava, huomioon ottava, älykäs ja huomattavasti nuorempi kuin minä.
Tämä taas vissiin tätä junttivaimojen huumoria.
Hihhih, tosi hauska vitsi.🙄
En tiedä mikä/millainen on mielestäsi "junttivaimo", mutta itse en määrittele itseäni siten.
Huumoria? Kertomani 40 vuoden onnellinen vehtaaminen sisältää toki roppakaupalla huumoria 😁, mutta vitsi tuo kertomani ei ole vaan täyttä totta.
Kannattaa pitää hyvästä huolta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Muutama vuosi sitten. Hän oli mukamas juuri eroamassa, mutta kävi sitten myöhemmin ilmi ettei ole aikomustakaan erota. Harmi vaan kun olin jo ehtinyt tyhmänä häneen ihastua. Olin pitkään surullinen ja myöhemmin vihainenkin, myös pettynyt itseeni että menin mukaan tuollaiseen mikä aiheuttaa murhetta monelle ihmiselle. Miksi jotkut tekee noin ja toiset tyhmänä uskovat. No se oli minulle iso opetus, harmitti vaan kun piti tuhlata aikaa ja tunteita tuollaiseen :(
Mites se olisi muuttanut tilannetta että mies olisi eronnut siitä vaimostaan ? Olisit saanut ihan "ikiomaksi" pettävän miehen , joka ei tietenkään sinua olisi ikinä pettänyt koska...........
Siis antoi ymmärtää että ero on jo ”lähes selvä” eli että eropäätös oli muka tehty jo ennen kuin tapasi minut. En tietenkään halunnut sitten häntä enää kun tilanne valkeni.
En todellakaan kenenkään muun kuin oman mieheni.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaatte vain seksinhimon tyydyttäjiksi, ette vaimoiksi asti. Jostain sekin kertoo. Ei sillä, että petturiukko mikään kultakimpale olisi todellakaan. Mutta kun ette täyspäiväisesti kelpaa edes sille.
mistähän Ylitornion vl-piireistä sun viesti saapui 😂
Kuvitteletko ihan oikeasti, että kukaan nainen ei nykypäivänä omasta tahdostaan ja harkiten voi valita 'vain seksiä', vaan 50-lukuisesti odottaa miehen kosintaa 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Miksi tälle tulisi alapeukkuja? Ikävää kuulla, että elämäsi rakkaus paljastui tuollaiseksi 😟 Tsemppiä sinulle ❤️
miehellä ikää vain 40 risat, mut ollut ehtiväinen. Takana puoli tusinaa kihlausta ja pari avioliittoa, joista nykyinen vaimo luulee olevansa The Oikea. Vilkkaan naishistoriansa vuoksi paras rakastaja, jonka olen tavannut. Muuten ei kiinnostava ihmisenä, itseriittoinen. Keskustelut jätän siis ihan mielellään vaimokullalle 😁
Erään ukkomiehen kanssa harrastin 90-luvun lopulla puhelinseksiä.. jossain juttuluurissa ensin juteltiin, ja sitten alettiin soitella toisillemme. Sitten alettiin tapailla syrjäsillä metsäteillä jossa imin lekaa ja nussittiin oikein kunnolla.
Huhhuh.. en tiedä miten uskalsin selvinpäin tavata sen, ja eka kerran ihan sysipimeällä metsätiellä. Pimeys helpotti alku-ujoutta.