Tunnetko ketään julkkista?
Tarkoitan, että olet nähnyt ja tavannut hänet henkilökohtaisemmin? Itse en tunne ja en haluisi tuntea ketään lähemmin.
Kommentit (36)
Mitä hyödyttäisi tuntea julkkis? Minua ei varmaan mitenkään. Julkkikset eivät ole yleensä edes erityisen varakkaita, jotta voisin myydä konsulttipalveluitani.
Putous-näyttelijä P. Hämäläisen äiti oli minulla taidekerhon opettajana kun olin ala-asteen ekoilla luokilla. Asuivat toisten isovanhempieni naapurissa eli ovat samasta kylästä kotoisin. Kuten myös 90-luvulta tenavatähdestä tunnettu Timo Turunen, mutta ei hän enää mikään julkkis ole. Nämä kaksi olen tavannut ja jutellutkin kummankin kanssa joskus kouluaikoina.
Myös eräs pienemmissä rooleissa esiintynyt toinen näyttelijä on kotoisn samasta kylästä, mutta häntä en ole koskaan tavannut henkilökohtaisesti.
Aikuisena en ole muistaakseni ketään julkkiksia tavannut, jos ei lasketa jotain julkkiksen tulemista vastaan junassa tai muutaman julkkiksen näkymistä yökerhon ulkopuolella kun seisoin siinä oven ulkopuolella tupakalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyödyttäisi tuntea julkkis? Minua ei varmaan mitenkään. Julkkikset eivät ole yleensä edes erityisen varakkaita, jotta voisin myydä konsulttipalveluitani.
Edes menestyneet julkut, joiden naamat kuluvat vuositolkulla tv:ssä eivät ole kovin varakkaita, joten siinäkään mielessä ei ole hyödyllistä tuntea julkkiksia. Ja sitten jotkut menestyneet huippu-urheilijat, en osaisi keskustella mitään heidän kanssaan. Muusikot ja näyttelijät elävät usein omassa maailmassaan, josta en tiedä siitäkään paljon. Poliitikot tai säkenöivät älyköt ovat taas omasta maailmastani aika kaukana.
Joten en tiedä, mitä hyötyä olisi tuntea julkkiksia.
Onneksi en enää ketään nykyisiä.
Kersana ja nuorena tunsin useampia viikottain TV:n viihdeohjelmien ja elokuvien näyttelijöitä. Pyörivät naapurustossa reilun vuosikymmen ajan erään naapurin luona, jonka kanssa olimme perhetuttuja ja vietin paljon aikaa heidän lasten kanssa. Siinä sitten tutustui ajan mittaan ihan hyvin näihin heidän vieraisiin ja tuli hieman yhdessä teininä pelailluksikin ym.
No tunnen.
Olisiko aloittajalla jotenkin kapea käsitys siitä, ketkä ovat julkkiksia. Ymmärrän hyvin, jos ei kiinnosta tutustua varta vasten esimerkiksi ns. turhiin julkkiksiin tai ns. kohujulkkiksiin, jos ei heitä ennestään tunne esim. perhesuhteiden, harrastusten tai töiden kautta.
Mut siis entä poliitikot, taiteilijat, yritysjohtajat jne. Ihan mielelläni tunnen ihmisiä, jotka ovat omalla alallaan tunnettuja ja arvostettuja, ja tutustun vaikka uusiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Julkkiksen erottaa tavallisesta ihmisestä se, että yleensä julkisuuden henkilöt ovat jollakin tavalla lahjakkaita, ja ovat päässeet tällä tavoin julkisuuteen. Osa tahtomattaan, mutta on vain halunnut tehdä omaa juttuaan, jossa on hyvä ja julkisuus on tullut siinä sivussa.
Lahjakkuuteen liittyy tietysti se, että on muuten tavallista älykkäämpi. Muuten eivät eroa tavallisista ihmisistä mitenkään.
Kiitos päivän parhaista nauruista.
Olen erilaisten julkkisten kanssa tekemisissä työni puolesta jatkuvasti. Älykkääksi heistä voi vain harvaa kutsua ja sen lahjakkuudenkin laita on vähän niin ja näin. Kyse on ennenkaikkea pyrkyryydestä ja onnesta.
Voi, kun me julkkikset naurettiin, kun yksi savolainen tavis kertoi asuvansa Speden entisen kodin naapurissa Kuopiossa.
Naapurissa asuu yksi, ihan tavallinen ihminen
Tunnen, mutta ei heitä silleen ajattele julkkiksen, kun on kauan tuntenut.
Enpä voi sanoa tuntevani... Ja vaikka olisi varmasti kiinnostava tavallaan tunteakin julkkiksia, niin jotenkin epäilen etteivät niiden sairaat kieroutuneet kuviot ole tavan ihmisille hyväksi. Parempi kun pysyvät eläintarhoissaan kultaisten häkkiensä takana minä voin käydä sitten maksua vastaan katselemassa ja ruokkimassa niitä.
Erään sukulaiseni luokkakaveri on tunnetun julkkiksen veli.
Tunnen pari suomalaista ja yhden ison Hollywood-staran. Ja siis tunnen, en vain tiedä.
Kyllä useita, mutta ajattelen jotenkin työn kautta tavatut ja sukuun tai kaveripiiriin kuuluvat erikseen.
Julkkiksen erottaa tavallisesta ihmisestä se, että yleensä julkisuuden henkilöt ovat jollakin tavalla lahjakkaita, ja ovat päässeet tällä tavoin julkisuuteen. Osa tahtomattaan, mutta on vain halunnut tehdä omaa juttuaan, jossa on hyvä ja julkisuus on tullut siinä sivussa.
Lahjakkuuteen liittyy tietysti se, että on muuten tavallista älykkäämpi. Muuten eivät eroa tavallisista ihmisistä mitenkään.