Tunnetko ketään julkkista?
Tarkoitan, että olet nähnyt ja tavannut hänet henkilökohtaisemmin? Itse en tunne ja en haluisi tuntea ketään lähemmin.
Kommentit (36)
Ap on vähän outo. Ei haluaisi tuntea lähemmin? Outoa julkkisrasismia. Ihmisiä he ovat siinä missä muutkin. Muutenkin outo aloitus. Antakaa julkkiksten olla.
Joo, yhden hyvin ja pari muuta moikkaustuttuja.
Olen pokannut aika monta julkkista Hgin yöstä. Joitain deittaillutkin eli vähän tuntenut.
Eräs takavuosien urheiluselostaja on isänisäni serkku
Apn logiikan mukaan pitäisi sanoa lapsuuden ystävyys irti. "en halua tuntea julkkiksia!!!"
Julkkikset on ihmisiä ja niistä saa keskustella, mutta ne eivät ole sellaisia joita haluaisin tuntea.
En tunne näitä nykyajan milleniaalien sankareita, mutta 70-80-luvuilta tunnen muutaman.
Erään entisen NHL kiekkoilijan lapsi on minun lapsen kanssa samalla luokalla. Olen käynyt heillä ja paremmin tunnen rouvan.
Tunnen, mutten osaa ajatella häntä julkkiksena. Ollaan serkukset ja lapsuuden ystävät.
En tunne ketään julkkista, mutta ovat varmaan ihmisiä siinä missä muutkin ihmiset. Joten en nyt sano ei, jos joku julkkis haluaa tutustua minuun paremmin.
Mikä lasketaan julkkikseksi? Asiantuntijat? Urheilutähdet? Laulajat? Näyttelijät? Haastatwltu televisioon?
Vastauksesta riippuen tunnen hyvin tai etäisesti, mutta tunnenpa kuitenkin.
Yhden pariskunnan, arkielämässä ihan tavallisia.
Tai siis sillä erolla, että jos oltiin vaikka kaupassa niin ulkopuoliset tuli jututtamaan.
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään julkkista, mutta ovat varmaan ihmisiä siinä missä muutkin ihmiset. Joten en nyt sano ei, jos joku julkkis haluaa tutustua minuun paremmin.
Tämä palsta on ainoa paikka, jossa voisin tavata julkkiksia, mutta täälläkin kirjoittelen anonyyminä. En käy missään paikoissa, jossa voisin tavata julkkuja.
Lol, olette säälittäviä typerine suomijulkkiksineen. Miltä kuulostaa se, että minun sukulaiseni ovat tavanneet niin Hollywoodin julkkiksia kuin myös Amerikan presidenttejä.
Henkilökohtaisesti pyrin hankkiutumaan vain ns ”julkkisten” seuraan puolitutuiksi, varsinkin poliitikot ovat avainasemassa. Asemani ja työni vaatii sitä. Samalla lukeudun itse ”sisäkehään”. Name droppaan vahvasti, ja tiedän että minulle naureskellaan, en välitä - kateutta. Olen aina inhonnut taviksia ja tavallisuutta.
M55
Vierailija kirjoitti:
Lol, olette säälittäviä typerine suomijulkkiksineen. Miltä kuulostaa se, että minun sukulaiseni ovat tavanneet niin Hollywoodin julkkiksia kuin myös Amerikan presidenttejä.
LoL. Joku keulii jollain sukulaisten julkkistapaamisilla XD
Aika monta on myös ystävänä.