Daily Mailissa paljon videoita Wuhanin sairaaloista. Täysi ruuhka (kuin metrossa), lääkäreitäkin makaa käytävillä nääntyneinä
Sairastuneita taitaa tosiaan olla enemmän kuin 2000...
Kommentit (25)
Kiinan viranomaiset myös harjoittelevat viruksen siivellä sitä, miten liian isosti vapauden makuun päässyt kansa sadaan seisahtumaan.
Hong Kongissakin oli pari sairastunutta ja heti laitettiin päälle korkein hätätila eli ei kokoontumisia tms. Saatiin kuukausia kestäneet mellakat ja mellakoitsijat sisätiloihin ilman armeijan puuttumista. Näppärää.
Toki siellä virus on, ja huoli siitä, mutta samalla on hyvä testailla järjestelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin Englannissa sikaflunssan aikaan ja pidinkin varmaan sen taudin silloin. Siellä se ei ollut mikään juttu. Kun tulin kotiin Suomeen, täällä oli paniikki päällä ja ihmiset suunnilleen taisteli rokotteista.
Tälläkään kertaa en usko, että flunssa tappaa juuri minut.
Tajuatko että joillakin on todella syytä taistella rokotteesta? Esim keuhkosairaiden? Muistan hyvin rokotetaistelun ja samassa jonossa olin itse, minulle sikainfluenssa olisi ollut sata kertaa vaarallisempi kuin sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Daily Mailhan on poliittinen lehti, eikö vain?
Myös kotimainen HS on poliittinen lehti. YLE on myös varsin poliittisesti värittynyt uutisoija.
Köyhät eivät edes pääse sairaalaan. Kuolleita voi olla paljon, ja niistä ei edes tiedetä.
Itse olin Englannissa sikaflunssan aikaan ja pidinkin varmaan sen taudin silloin. Siellä se ei ollut mikään juttu. Kun tulin kotiin Suomeen, täällä oli paniikki päällä ja ihmiset suunnilleen taisteli rokotteista.
Tälläkään kertaa en usko, että flunssa tappaa juuri minut.