Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutin juuri Helsingin Ullanlinnaan ja itkettää:(, haluan pois täältä.

Vierailija
26.01.2020 |

Oli varmaan aikamoinen läppä tämä Ullanlinnaa arvoalueena pitely. Täällä liikkuu aina todella huonokäytöksistä porukkaa ja naapurit kauhean ylimielisiä. Asuntoni on vanha ja ruma. Palveluihin pitkä matka kun on vain surkeat yhteydet. (Ratikka ja bussi). Missään ei vehreyttä ja tunne kun olisi ihan kivimaailmassa.

Miksi tein elämäni huonoimman päätöksen?!
Kaipaan taikaisin Haagaan:(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kolmonen ja mene Kaivariin tai lähde Haagaan kävelylle.

Tai ota olut baarissa ja rentoudu.

Vierailija
22/29 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko se vehreyden puute johtua vuodenajasta? :D Odota 3 kk...

Täällä Kaivopuistossa on kyllä häkellyttävän vihreää. Ap:n kannattaa katsoa muuallekin kuin sisäpihalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoista. Itsekin muutin nimenomaan Haagasta Ullanlinnaan eikä mua saisi mikään takaisin sinne periferiaan. Rakastan kun kaikkialle on kävelymatka, en käytä julkisia nykyään juuri koskaan. Ja mulla on kyllä ihan superkämppä ja supernaapurit.

Harmi kun sun kokemus on tuo. Ehkä se siitä ajan kanssa.

Missä siellä on isompi ruokakauppa?

Kamppiin pääsee kymmenessä minuutissa, samoin Stockalle..

Vierailija
24/29 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sieltä puuttuu on oikea metsä. Puisto ei korvaa sitä. Jos omistaa auton eikä ole autopaikkaa pihalla elämä on vaikeaa. Muuten ullanlinna on huippupaikka. Veneelle vielä paikka kaivariin niin ei voi muuta toivoa.

Vierailija
25/29 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuusitieltä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoista. Itsekin muutin nimenomaan Haagasta Ullanlinnaan eikä mua saisi mikään takaisin sinne periferiaan. Rakastan kun kaikkialle on kävelymatka, en käytä julkisia nykyään juuri koskaan. Ja mulla on kyllä ihan superkämppä ja supernaapurit.

No sieltä nyt ihan kaikkialle ole kävelymatka.

Mun ympyröissä on.

Eli semmoinen egosentrinen maailmankuva :)

Täh? Omasta lähtökohdastani vastasinkin, kerroin että rakastan kun voin kävellä nykyään kaikkialle. En nyt kuvitellut, että joku luulee mun puhuvan muidenkin puolesta.

Vierailija
26/29 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Hälssingin voisi lohkaista irti mantereesta ja tuupata ulapalle.

t : " Kerran kävin helsingissä ja kaikilla oli kamala kiire, palasin maitojunalla kyrvänperälle"

Vierailija
27/29 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä siellä on isompi ruokakauppa?

Onko Herkku sulle tarpeeksi iso? Kävelen sinne kymmenessä minuutissa. Tosin itselle riittää lähi-Alepakin ja syön paljon ulkona, että enpä nyt edes tarvitse mihinkään isoa ruokakauppaa.

Vierailija
28/29 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käy täällä kasarmitorin s-marketissa, eli se on se iso ruokakauppa, ja sitten ruoholahden cittari, jos sulla on auto.

Ymmärrän sua ap. kyllä, täällä on tuon takia melkein kaikilla maaseudulla mökit/talot, ei täällä ole kotona paljon kukaan jatkuvasti.

Toivottavasti pärjäät, ja jos vuoden päästä on vielä raskasta, niin pääset varmaan muuttamaan pois. Tänne muutto on monille shokki, et ole ainoa, meillä muutti esim. viereiseen taloon pariskunta, jonka nainen sanoikin ettei se kestä asua täällä, niiden talokin on yksi kummittelevimpia outouksia täällä. Tämä tunnelma ja kaikki on niin erilaista kuin muualla helsingissä/suomessa.

Naapurit on täällä vähän erikoisia melkein kaikissa taloyhtiöissä, mutta niihin tottuu ja plussana siisteys + hiljaisuus. Älä ota ikinä tosissaan niitä, äläkä anna niiden tehdä sulle huonoa oloa.

Vierailija
29/29 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi käsittää miksi kukaan haluaa asua kerrostalossa. Ihan sama missä se kerrostalo sijaitsee. Ja ennenkuin joku tulee solvaamaan, niin Helsingissä asun ja ihan kalliilla, hyvällä alueella.

Moni ei voi käsittää miksi joku haluaa asua omakotitalossa. Osalle rivitaloelämä on käsittämätöntä. Kolmas ei ymmärrä vuokra-asujia. Ja tarina jatkuu.

Makuasioita - tärkeintä että on omaan elämäntilanteeseen sopiva ja mieleinen ratkaisu. Tai haave jota tavoitella.

Joku veti herneen nenäänsä ja heti. Kun kaikkihan haluavat tietenkin asua Helsingin keskustan tuntumassa ja me muut, ketkä ei siellä asuta ollaan vaan kateellisia. Olen muuten asunut ja ikävä ei kyllä sinne ole.

Mitä? Sulle vastannuthan juuri käsitti, että ihmiset pitävät eri asioista. Sinä et ymmärtänyt muiden näkemyksiä.