Naisen itsetyydytys ilman leluja
Tekeekö sitä (enää) kukaan, kun maailma on täynnä leluja, joista ei tartte kuin nappia painaa ja orkku on tarjottimella minuuttien päästä. Eihän siinä siis mitään vika ole, mutta olisi mukava esim miehen kanssa sängyssä tulla kohtuullisella duunilla miehen sormista tms tai edes omista. Enkä usko että kyse on lelujen aiheuttamasta paikkojen tunnottomuudesta, koska leluihin olen siirtynyt juuri siksi, että perustavalla kestää ja kestää, jos edes saan. En ole siis ikinä ollut ns. helposti laukeava. Pitäisi kai olla tyytyväinen kun kumminkin laukean. Olen naisena (39) välillä yrittänyt palata takaisin ns luomusormetukseen jo siksikin että oppisin paremmin mistä kehoni tykkää ja voisin sen kertoa miehillekin, mutta käsi väsyy ja sormista menee tunto ennen laukeamista ja muutenkin kyllästyn siihen liikkeeseen, mitä on tehtävä että orkku irtoaa, vaikka se hinkutus hyvältä tuntuukin. Miten voin odottaa / toivoa miehilläkään sitä, mitä en itsekään jaksa itselleni tehdä. Ja jos joskus harvoin niin kultainen mies vastaan tuleekin, joka sen vaadittavat ehkä 15 min jaksaa sormettaa ja nuolla, en saa siltikään, koska en pääse irti ajatuksesta, että toisella on tylsää. Jotenkin koomista suorastaan. Tulisipa orkut jollain muulla tavoin ja helpommin, vaikka suutelemalla tai yhdynnällä, vaan jälkimmäinenkin on aika harvinaista ja yleensä vaatii sekin samanaikaista sormettamista. Olisi ihana vaan naida ja saada niin, että kädet saisi olla ihan missä lystää. Alan pian kyllästyä klittaani ja g-pisteeseeni. :D Turhauttava kapistus! Olkaa miehet onnellisia helpohkon oloisesta orkkupeniksestänne. Olen kade!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Öljyä ne nunnatkin käyttivät aikoinaan. Kyllä naimalla saa orgasmin, jos mies osaa. Pitää tehdä niin, että lantio osuus glitorikseen samalla kun liikkuu sisätiloissa. Jotkut osaavat, toiset eivät.
Ja jotkut osaavat kirjoittaa klitoriksen oikein, toiset eivät.
Vierailija kirjoitti:
Mä saan kyllä itseni laukeamaan sormilla alle minuutissa jos olen oikein kiihottunut.
Sama täällä. Millään muulla ei onnistu läheskään niin nopeasti ja tehokkaasti. Lelut tuntuu aina vähän turhilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saan kyllä itseni laukeamaan sormilla alle minuutissa jos olen oikein kiihottunut.
Sama täällä. Millään muulla ei onnistu läheskään niin nopeasti ja tehokkaasti. Lelut tuntuu aina vähän turhilta.
Miksi sen pitäisi tapahtua nopeasti ja tehokkaasti? Eihän se nyt mikään hemmetin kotityö ole!
Välillä suihkulla klitoriksen, välillä jopa lihashuoltovasaralla.. joskus sormilla ja peniksellä myös lauennut.. katson kun nainen masturbointi tai lesboilta netistä.. Eli seksuaalisesti sytyn naisista enemmän. Mua ärsyttää kun mies ei halua nuolla yms.. muutenkaan en oikein innostu seksistä. Liian aktia ja puuttuu se jokin..
Vierailija kirjoitti:
Välillä suihkulla klitoriksen, välillä jopa lihashuoltovasaralla.. joskus sormilla ja peniksellä myös lauennut.. katson kun nainen masturbointi tai lesboilta netistä.. Eli seksuaalisesti sytyn naisista enemmän. Mua ärsyttää kun mies ei halua nuolla yms.. muutenkaan en oikein innostu seksistä. Liian aktia ja puuttuu se jokin..
Äh ja puhelin kirjoitti tuon tekstin lähes venäjäksi.. sitten ostin myös geishakuulat, joita odotan kovasti postista..
En tiedä, harrastaako puoliso itsetyydytystä, mutta ainakaan hän ei juuri pidä leluista. Satisfyer alimmalla tasolla ja metallinen anustappi ovat ainoat lelut joita käytetään seksin aikana joskus. Yleensä hän haluaa vain sormiani ja kulliani. Vibraattorit ovat kuulemma liian nopeita ja voimakkaita. Satisfyeria käytetään lähinnä joskus hyvin harvoin, kun hänen on vaikea saada orgasmia esim. stressin takia.
M46
Oletko kokeillut tyynyllä ratsastamista "pilow humping". Varma tapa saada orgasmi ilman miestä. Toimii ainakin mulla tosi hyvin.
Itse laitan sormen pillun hyvään kohtaan sitte jalat yhteen ja kiukuttelen vartaloa sillä saa jos lopuks viel tunkee syvälle sormet
Meillä tainnut käydä niin että leluilla nainen saa paremman orgasmin ja sitä ei muna enää kiinnosta. On saanut orkun yhdynnässä mutta nykyään seksiä todella vähän eikä halua edes puhua siitä. Leluja käyttää kun en ole paikalla. Jos kerron edes haluista niin menee hiljaiseksi eikä halua puhua. Olen alkanut avoimin silmin katselemaan jos löytyisi elämään edes pientä säpinää.
Terveisin
Turhautunut mies ja kodinhoitaja