Naisen itsetyydytys ilman leluja
Tekeekö sitä (enää) kukaan, kun maailma on täynnä leluja, joista ei tartte kuin nappia painaa ja orkku on tarjottimella minuuttien päästä. Eihän siinä siis mitään vika ole, mutta olisi mukava esim miehen kanssa sängyssä tulla kohtuullisella duunilla miehen sormista tms tai edes omista. Enkä usko että kyse on lelujen aiheuttamasta paikkojen tunnottomuudesta, koska leluihin olen siirtynyt juuri siksi, että perustavalla kestää ja kestää, jos edes saan. En ole siis ikinä ollut ns. helposti laukeava. Pitäisi kai olla tyytyväinen kun kumminkin laukean. Olen naisena (39) välillä yrittänyt palata takaisin ns luomusormetukseen jo siksikin että oppisin paremmin mistä kehoni tykkää ja voisin sen kertoa miehillekin, mutta käsi väsyy ja sormista menee tunto ennen laukeamista ja muutenkin kyllästyn siihen liikkeeseen, mitä on tehtävä että orkku irtoaa, vaikka se hinkutus hyvältä tuntuukin. Miten voin odottaa / toivoa miehilläkään sitä, mitä en itsekään jaksa itselleni tehdä. Ja jos joskus harvoin niin kultainen mies vastaan tuleekin, joka sen vaadittavat ehkä 15 min jaksaa sormettaa ja nuolla, en saa siltikään, koska en pääse irti ajatuksesta, että toisella on tylsää. Jotenkin koomista suorastaan. Tulisipa orkut jollain muulla tavoin ja helpommin, vaikka suutelemalla tai yhdynnällä, vaan jälkimmäinenkin on aika harvinaista ja yleensä vaatii sekin samanaikaista sormettamista. Olisi ihana vaan naida ja saada niin, että kädet saisi olla ihan missä lystää. Alan pian kyllästyä klittaani ja g-pisteeseeni. :D Turhauttava kapistus! Olkaa miehet onnellisia helpohkon oloisesta orkkupeniksestänne. Olen kade!
Kommentit (29)
Kaikkein nopeiten saan omilla sormilla, ihan tosi nopeestikin jos haluan. Kai siinä on helpoin se, kun tietää mistä kohtaa ja millä voimakkuudella tekee. Jos pikahelpotuksen haluan, käytän siis sormia. Pidempään nautiskellessa sitten leluja. Miehen kanssa myös joskus leluja. Yhdynnässä yleensä tarvii niitä omia sormia avuksi, tai miehen.
Meillä on leluja laatikollinen, ja kyllä niitä joskus (harvoin) käytetäänkin, mutta lähinnä ne keräävät pölyä. Vaimoa sormetan ihan perinteisellä tyylillä sisältä ja ulkoa, edestä ja takaa, ja tietysti nuolen ja imen ja mitä muuta nyt sattuukaan. Jotenkin näin miehenä tuntuu että lelulla saatu orkku ym. mielihyvä menee sen lelun piikkiin, kun taas käsi ja suu ovat enemmän minun aikaansaamaa. :)
No minulle on hiljattain tullut pieni huoli kun pitkään ollut sinkkuna ja käyttänyt leluja, että mitenhän saan luomuna ilman niitä. Satisfyer tuntui aluksi liian kovalta ja tylsältä koska se hakkaa vain yhtä kohtaa kovaa vauhtia, ei siinä ole mitään älyä. Paras olisi rakastava ihminen tietysti. Uusiutuuko klitoriksen solut, luulisi ainakin? Toivottavasti satisfyer ei ole ihan klitorista turruttanut, muistan nimittäin itsekin sen ajan kun hieromalla sai helposti.
En käytä koskaan mitään leluja, ihan normisti sormilla hieron klitorista kerran-pari kertaa päivässä ja saan orgasmin.
Seksissä saan ihan vaan panemalla, eli en hiero klitorista samalla.
Ja tietty suuseksillä ja sormetuksella tulee kans.
Sulla on luultavasti vaan huono tuuri, eli vähätuntoiset paikat ja tarvit tosi voimakasta stimulaatiota voidaksesi saada. Mun yhdellä kaverilla on sama homma, ei oo tuntoa pillussa yhtään ja klitoriksessakin niin vähän, että joutuu jollain voimakkaalla vibralla sitä käsittelemään jotta saa.
Orgasmin tulemiseen minulla vaikuttaa eniten se, kuinka kiihottunut olen. Mun mielestä orkku on siis eniten korvien välissä. Jos en ole kiihottunut, kestää pitkää laueta ja taas, jos olen, tulen todella nopeasti. Käytän leluja kun haluan tulla todella nopeasti, se orkku on kuitenkin enemmän tekninen. Kun nautiskeken, käytän omia käsiä!
Mulla ei ole koskaan ollut seksileluja. Tiedän itse, miten saan orgasmin. Ei ole ollut tarvetta niille. Enkä jaksaisi sitä pesua. Jos en osaisi masturboida sormin, varmaan hankkisin lelun.
Siis miksi kuvittelet, että muillakin naisilla olisi noin, koska sinulla on?
Ei tekstissäsi ole mitään samaistuttavaa, vaikka nainen olen minäkin.
Suihkulla saa todella nopeasti. Onko se "lelu"?
En koskaan ole tykännyt vibraattoreista, klitoriskiihottimista tms värisevistä pörisevistä leluista, ne suorastaan sattuu vaikka kuinka pienellä teholle olisi! :0 myöskin tuo monien mainostama suihkulla masturbointi ei aukea, sekin on liian "terävän" tuntuista.
Tyydytän itseni sormin ja/tai dildolla. Saan suht helposti sekä hieromalla klittaa että g-pistettä. Itseasiassa taidan saada penetraatiolla parempia orkkuja kuin pelkästään ulkoisesti klittaa hieromalla.
Yksilöllisiä juttuja nää.
N31
G-pistenaisille olisi kysymys kun olen luullut, että kaikenlainen sisäinen orkku on melko harvinaista.
Eli saatteko jotenkin "hierottua" G-pistettä sormella tai lelulla vai onko liike enemmän penetroiva? Jos jälkimmäistä niin miksi ei tule yhdynnässä?
Riittää g-pistelaukeamiseen vähempi vai kovempi/nopeampi/vaativampi sormetus ja hierominen?
Ovatko orgasmin erilaisia? Esim. g-pisteestä sykkii enemmän peräaukkoa tai selkä?
(itse miehenä koen, että välillä orgasmi on vain kullissa ja ehkä kasvoissa tuntuva lemahdus, välillä taas "väliliha" kouristelee ihanasti ja tuntuu kuin selkäranka valuisi rentoutuneena pyllystä ulos :D)
katson lesboseksiä , jossa 2 kaunista brunettea nuolevat kielellään hitaasti paisuneita vaginoita , hidasta suutelua , välillä lämmitän mikrossa hk sinisen valmiiksi , jos jää vajaaksi tunnelma , lempeä musiikki soi kuulokkeesta ,
jos käytän tuota syöttiä , valitsen videon jossa 2 muhkeavarusteista , lihaksekasta tummaa miestä nai hellästi vierotellen , samalla lipsutan itseeni tuota värkkiä samassa tahdissa ...upea tunne, mieheni tykkää "vakoilla" puuhiani .
Nainen tietäisi, mikä on vagina. 🙄
Mun nainen saa orkun paljon nopeammin panemalla kuin sormettamalla/nuolemalla. Sanoo että penis osuu juuri oikeisiin kohtiin.
Sormettaminen on kivaa, mutta kun se jatkuu pidempään niin käsi väsyy aika pahasti.
Olisit ehkä sopiva 1N ja 2M kimppaan.
Kaksi miestä panee riittävän pitkään että orkku tulee.
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö sitä (enää) kukaan, kun maailma on täynnä leluja, joista ei tartte kuin nappia painaa ja orkku on tarjottimella minuuttien päästä. Eihän siinä siis mitään vika ole, mutta olisi mukava esim miehen kanssa sängyssä tulla kohtuullisella duunilla miehen sormista tms tai edes omista. Enkä usko että kyse on lelujen aiheuttamasta paikkojen tunnottomuudesta, koska leluihin olen siirtynyt juuri siksi, että perustavalla kestää ja kestää, jos edes saan. En ole siis ikinä ollut ns. helposti laukeava. Pitäisi kai olla tyytyväinen kun kumminkin laukean. Olen naisena (39) välillä yrittänyt palata takaisin ns luomusormetukseen jo siksikin että oppisin paremmin mistä kehoni tykkää ja voisin sen kertoa miehillekin, mutta käsi väsyy ja sormista menee tunto ennen laukeamista ja muutenkin kyllästyn siihen liikkeeseen, mitä on tehtävä että orkku irtoaa, vaikka se hinkutus hyvältä tuntuukin. Miten voin odottaa / toivoa miehilläkään sitä, mitä en itsekään jaksa itselleni tehdä. Ja jos joskus harvoin niin kultainen mies vastaan tuleekin, joka sen vaadittavat ehkä 15 min jaksaa sormettaa ja nuolla, en saa siltikään, koska en pääse irti ajatuksesta, että toisella on tylsää. Jotenkin koomista suorastaan. Tulisipa orkut jollain muulla tavoin ja helpommin, vaikka
suutelemalla tai yhdynnällä, vaan jälkimmäinenkin on aika harvinaista ja yleensä vaatii sekin samanaikaista sormettamista. Olisi ihana vaan naida ja saada niin, että kädet saisi olla ihan missä lystää. Alan pian kyllästyä klittaani ja g-pisteeseeni. :D Turhauttava kapistus! Olkaa miehet onnellisia helpohkon oloisesta orkkupeniksestänne. Olen kade!
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö sitä (enää) kukaan, kun maailma on täynnä leluja, joista ei tartte kuin nappia painaa ja orkku on tarjottimella minuuttien päästä. Eihän siinä siis mitään vika ole, mutta olisi mukava esim miehen kanssa sängyssä tulla kohtuullisella duunilla miehen sormista tms tai edes omista. Enkä usko että kyse on lelujen aiheuttamasta paikkojen tunnottomuudesta, koska leluihin olen siirtynyt juuri siksi, että perustavalla kestää ja kestää, jos edes saan. En ole siis ikinä ollut ns. helposti laukeava. Pitäisi kai olla tyytyväinen kun kumminkin laukean. Olen naisena (39) välillä yrittänyt palata takaisin ns luomusormetukseen jo siksikin että oppisin paremmin mistä kehoni tykkää ja voisin sen kertoa miehillekin, mutta käsi väsyy ja sormista menee tunto ennen laukeamista ja muutenkin kyllästyn siihen liikkeeseen, mitä on tehtävä että orkku irtoaa, vaikka se hinkutus hyvältä tuntuukin. Miten voin odottaa / toivoa miehilläkään sitä, mitä en itsekään jaksa itselleni tehdä. Ja jos joskus harvoin niin kultainen mies vastaan tuleekin, joka sen vaadittavat ehkä 15 min jaksaa sormettaa ja nuolla, en saa siltikään, koska en pääse irti ajatuksesta, että toisella on tylsää. Jotenkin koomista suorastaan. Tulisipa orkut jollain muulla tavoin ja helpommin, vaikka suutelemalla tai yhdynnällä, vaan jälkimmäinenkin on aika harvinaista ja yleensä vaatii sekin samanaikaista sormettamista. Olisi ihana vaan naida ja saada niin, että kädet saisi olla ihan missä lystää. Alan pian kyllästyä klittaani ja g-pisteeseeni. :D Turhauttava kapistus! Olkaa miehet onnellisia helpohkon oloisesta orkkupeniksestänne. Olen kade!
Miehellä on penispumppu ja hankki minulle pienen glitorispumpun. Syy on siinä että hänkin tietää minun hierovan monasti klittaani. En oikein hyväksynyt sitä pikkupumppua, mutta olen oppinut sitä käyttämään "lämmitellylle" klitalle.
Minun on kait käynyt samoin kun miehenkin, että pumppailu on jäänyt tavaksi tyydytellä hoitohaluja.
Mä saan kyllä itseni laukeamaan sormilla alle minuutissa jos olen oikein kiihottunut.
Vierailija kirjoitti:
En käytä koskaan mitään leluja, ihan normisti sormilla hieron klitorista kerran-pari kertaa päivässä ja saan orgasmin.
Seksissä saan ihan vaan panemalla, eli en hiero klitorista samalla.
Ja tietty suuseksillä ja sormetuksella tulee kans.Sulla on luultavasti vaan huono tuuri, eli vähätuntoiset paikat ja tarvit tosi voimakasta stimulaatiota voidaksesi saada. Mun yhdellä kaverilla on sama homma, ei oo tuntoa pillussa yhtään ja klitoriksessakin niin vähän, että joutuu jollain voimakkaalla vibralla sitä käsittelemään jotta saa.
Mistä päin olet 🤔 m49v
Öljyä ne nunnatkin käyttivät aikoinaan. Kyllä naimalla saa orgasmin, jos mies osaa. Pitää tehdä niin, että lantio osuus glitorikseen samalla kun liikkuu sisätiloissa. Jotkut osaavat, toiset eivät.
En tykkää leluista, dildoista, womanizereista tai satisfyereista. Oon niitä kaikkia kokeillut niin yksin kuin miestenkin kanssa. Nuorempana sain parhaiten orkut pikkuhousut jalassa päältä hieroessa, mutta nykyään se ei jostain syystä toimi. Paras tapa on kolmella sormella ja liukuvoiteella. Saan myös aika nopeasti kun joku nuolee, mutta se ei taida olla masturbaatiota vaikka joskus tuntuukin kuin runkkaisin toisen suulla ;p