Mistä 40v mies voisi saada vaimon?
Kommentit (32)
Mihin tarviit tuossa iässä? Ellei sitten lasten teko ole vielä suunnitteilla?
Riippuu mittojen sijaan statuksestasi ja supliikistasi. Jostain kehitysmaasta löytyy helpommin, jos kielitaito riittää.
Naisethan ovat nykyään vahvoja ja itsenäisiä eivätkä tarvitse miehiä yhtään mihinkään. Näin ainakin he julistavat kaikkialla.
No ihan mistä vaan. Mun mies bongasi mut kadulta.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarviit tuossa iässä? Ellei sitten lasten teko ole vielä suunnitteilla?
Lapsia haluaisin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
No ihan mistä vaan. Mun mies bongasi mut kadulta.
Olitko töissä?
Ihan helposti, jos olet mukava, fiksu ja tasa-painoinen.
Ja etsit naista omassa ikäluokassaan, etkä vaadi että nainen on kaunotar ja seksikäs ja sinua -20-10 vuotta nuorempi ( tämä on hyvin yleistä) jos olet tavis, löydät kyllä tavis naisen rinnalle. Eri juttu on, jos metsästät sitä seksikästä instakaunotarta.
Montako vuotta olet asunut ulkomailla.
Jos et ole, vedä käteesi.
Miksi tuo ei tullut mieleesi 20 vuotta sitten?
Juna meni jo kirjoitti:
Ei se juna ole mennyt mihinkään miehillä toisin kuin ehkä sinulla jos olet samanikäinen nainen.
Mulla on naispuolinen serkku joka meni 24 vuotiaana naimisiin 48v miehen kanssa ja saivat kaksi lasta.
Juna meni jo kirjoitti:
Aina se on mielessä, mutta naisia on vaikea saada.
20v sitten olleet naiset ovat exiä. Jos mies haluaa nyt naisen ei vanha exä auta.
Onpa negatiivia vastauksia. Mun mies löysi minut 35-vuotiaana työpaikaltaan. Hyvillä ihmissuhdetaidoilla ja keskustelutaidoilla pääsee pitkälle, onko nämä hallussa? Ymmärrätkö naisia ja mitä nainen keskimäärin kaipaa?
Yrjönkadun puoluetoimistossa on varauslista.
Vierailija kirjoitti:
Onpa negatiivia vastauksia. Mun mies löysi minut 35-vuotiaana työpaikaltaan. Hyvillä ihmissuhdetaidoilla ja keskustelutaidoilla pääsee pitkälle, onko nämä hallussa? Ymmärrätkö naisia ja mitä nainen keskimäärin kaipaa?
Kyllä huonoilla taidoilla päätyy suhteeseen. Lihavat haisevat ja rumatkin löytävät suhteita
Sinkkumiesten pitäisi päästä yli kuvitelmasta, että naisia "saadaan". Nainen on ihminen ja kaltaisesi, vain erilaisin värkein.
Laita lisää tietoja itsestäsi tänne ja esim sähköposti niin naiset ottaa yhteyttä.