Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikdi Lahden doping-skandaalin jälkeinen lehdistötilaisuus oli niin huono?

Vierailija
26.01.2020 |

Pyykit oli pakko pestä mutta silti Hiihtoliiton edustajat yritti valehdella että käytössä olisi ollit vain Hemohes ja sekin vain viimeisten viikkojen aikana.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai siinä mennyt muuta pieleen kuin Paavo M. Petäjän poskien puuterointi.

Vierailija
2/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei saa valehdella. Soo Soo. (toivottavasti joku muu osaa keskustella aiheesta kanssasi syvällisemmin.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähtökohta oli juuri tuo. Käry oli käynyt, mutta koko totuutta ei haluttu kuitenkaan paljastaa. Eikä ole paljastettu vielä tänä päivänäkään, mitä olen kyllä kovasti ihmetellyt. Mitä ihmettä se Kyrö ajattelee suojelevansa?

Vierailija
4/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asianosaiset oli varmaan ihan paniikissa että mitä nyt tehdään. Nykyään paikalle hankittaisiin pikaisesti joku kriisinhallintakonsultti opastamaan mitä pitää sanoa.

Vierailija
5/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tehty saunasopimus. Isometsä ottaisi käryn omalle kontolleen ja saisi miljoona markkaa.

Vierailija
6/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähtökohta oli juuri tuo. Käry oli käynyt, mutta koko totuutta ei haluttu kuitenkaan paljastaa. Eikä ole paljastettu vielä tänä päivänäkään, mitä olen kyllä kovasti ihmetellyt. Mitä ihmettä se Kyrö ajattelee suojelevansa?

Kyrö nimenomaan on kertonut avoimesti kaiken. Muu ydinjoukko valehtelee tai vaikenee edelleen.

Vierailija
7/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petäjä oli lakimies ja osasi korostaa, että kyseessä on vain epäily, kunnes b-näyte on analysoitu.

Vierailija
8/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko lehdistötilaisuus oli katasrofaalisen suuri häpeä.

Vierailija
9/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oli tehty saunasopimus. Isometsä ottaisi käryn omalle kontolleen ja saisi miljoona markkaa."

Jälkeenpäin olen miettinyt eräänkin kerran, että niinköhän tuo miljoona markkaa olisi Jarille järjestynyt, ellei muita käryjä olisi ilmaantunut...

Esko Ahohan oli Hiihtoliiton pj tuohon aikaan. Tiesi varmasti missä mennään, mutta onnistui jotenkin kelpottelemaan itsensä kuiville. Kunnon kepuli siis.

Vierailija
10/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko lehdistötilaisuus oli katasrofaalisen suuri häpeä.

Eikä häpeää vähäntänyt edes Petäjän englannin kielen taito ja ääntäminen.

Vierailija
11/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyrö nimenomaan on kertonut avoimesti kaiken. Muu ydinjoukko valehtelee tai vaikenee edelleen.

Mitä Kyrö on muka kertonut? Syyttää vain norjalaisia ja NHL-pelaajia, vaikka on itse Suomen kuuluisin doping-valmentaja.

Vierailija
12/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä Kyrö on muka kertonut? Syyttää vain norjalaisia ja NHL-pelaajia, vaikka on itse Suomen kuuluisin doping-valmentaja.

Onko Sinivalkoinen valhe tuttu?

Vierailija
13/14 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sinivalkoinen valhe tuttu?

Jos ei ole niin DVD on lainattavissa kirjastosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän