Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö asunnoissanne vieraita?

Vierailija
26.01.2020 |

Minulla ei ole käynyt ketään kylässä moneen vuoteen. Ei edes lähisuku. Onko tämä normaalia? Muuten kyllä tekemisissä ihmisten kanssa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain yksi asunto ja ystäviä käy kylässä aika usein.

Vierailija
2/10 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia mielestäni. Ei ihmiset kaupungeissa kyläile musta enää paljon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy. Viikottain pistäytyy joku. Meidän asunto on sellaisella paikalla keskustan tuntumassa että tänne on helppo tulla vaikka muiden asioiden lomassa. Tälläkin hetkellä itse asiassa majoitetaan miehen ruotsalaista kaveria joka on täällä 3 yötä.

Minusta on kivaa kun käy vieraita. Motivoi myös pitämään asunnon siistinä kun itseäni ei sotku haittaa. Asuttaisiin varmaan sikolätissä jos vieraita ei kävisi.

Vierailija
4/10 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain taloyhtiön korjaushenkilöitä ja kstselmuksien tekijöitä käy joskus. Jouluna kävi muutama ystävä ja sukulainen. Eipä juuri muuten kukaan. Ei tule näköjään kutsuttua.

Vierailija
5/10 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan koskaan. Vanhemmat saattaa käydä ehkä kerran vuodessa tai harvemmin. Käyn sitten heidän luonaan useammin. Muuten ei käy kukaan. Asun yksin. Ei ole ystäviä. Olen sinkku. En harrasta mitään tinder suhteita. 

Välillä kämppä kyllä on järkyttävässä kunnossa, kun en jaksa siivota vaan itseni takia. 

Vierailija
6/10 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaminen ahdistaa. Helpompi tavata vaikka kaupungilla. Vähän outoa, mutta näin...

Vierailija
7/10 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Naapurin rouva pistäytyy vieraissa aina silloin tällöin.

Vierailija
8/10 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Itselleni koti on turvapaikka, mihin ei kukaan muu pääse. Ainoastaan valtion virkamiehet ja hekin vain erikoistilanteessa.

Vierailija
9/10 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ilmanvaihdon nuohooja kävi kaksi ja puoli vuotta sitten. Nyt torstaina kävi lukkoliikkeen kaveri korjaamassa lukkopesän, kun vanha meni jumiin. Näitä ennen kävi sähkömies keväällä 2014 vaihtamassa keittiöön valaisimen.

Vierailija
10/10 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juurikaan. Äiti käy n. kerran tai pari kuussa ja siinä samalla hoidetaan koneellani hänen asioitaan kun itse ei konetta omista. Kavereita toisinaan kysyn kahville mutta kukaan ei koskaan oikein ehdi. Viime vuonna kävi kerran yksi kaveri kahvilla.