Miksi jotkut jaksaa jauhaa täällä tuosta korona-viruksesta? Se ei kiinnosta ketään.
Kommentit (35)
Ihmiset saavat kicksinsä/hard-oninsa mitä ihmeellisemmistä asioista. Jotenkin mulla on sellainen olo että tuo koronakiihkoilija on vanha kunnon ystävämme palstapersu, joka muutenkin kohkaa täällä kovasti tunteidensa vallassa. Periaatteella öyhötys ensin, järki sitten, jos ollenkaan.
Lääketeollisuus tarvitsee lisärahaa näköjään. Paniikkia pitää lietsoa, jotta rokotteet menevät kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Lääketeollisuus tarvitsee lisärahaa näköjään. Paniikkia pitää lietsoa, jotta rokotteet menevät kaupaksi.
Koeta nyt käsittää, että rokotetta tai lääkkeitä ei ole eikä tule.
Onhan se sinuakin kiinnostanut, kun oikein rustasit asiasta aloituksen, vaikka olisit voinut mielipiteesi ilmaista jo olemassa olevissa ketjuissa.
Ei kiinnosta mua = ei kiinnosta ketään.
Miksi teit aiheesta aloituksen? Tee aloituksia aiheista, jotka kiinnostavat sinua!
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset saavat kicksinsä/hard-oninsa mitä ihmeellisemmistä asioista. Jotenkin mulla on sellainen olo että tuo koronakiihkoilija on vanha kunnon ystävämme palstapersu, joka muutenkin kohkaa täällä kovasti tunteidensa vallassa. Periaatteella öyhötys ensin, järki sitten, jos ollenkaan.
Sait sitten persut sotkettua tähänkin asiaan. Varmaan rankka elämä sulla.
Yhdysvalloissa leviää salaliittoteorioita, kuten se, että Gates olisi hyväntekeväisyyden nimissä kehittänyt rokotteen tautiin, ja levittäisi nyt tautia myydäkseen rokotetta.
Kannattaisi pysyä normaalien uutislähteiden parissa, eli esim. BBC on aika puolueeton ja hyvä penkomaan tietoa, ja ainakaan vielä ei ole paniikkia havaittavissa.
Tänne on pesiytynyt hysteeristä porukkaa jotka keksii jatkuvasti uusia vouhotuksen aiheita.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se sinuakin kiinnostanut, kun oikein rustasit asiasta aloituksen, vaikka olisit voinut mielipiteesi ilmaista jo olemassa olevissa ketjuissa.
Ei kiinnosta, lopettakaa niiden ketjujen tekeminen.
Vierailija kirjoitti:
Peräkammarin poikia pelottaa.
Kyllä se tuntuu pelottavan enemmän hysteerisiä vauvapalstaämmiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin suunnattomasti tällaisista epidemioista ja pandemioista. Päästään ylimääräisestä biotaakasta eroon. Ihmisiä tulee joka tapauksessa olemaan liikaa tulevaisuudessa.
Vain reilu 50 kuollut. Liikenne on vaarallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä nautin suunnattomasti tällaisista epidemioista ja pandemioista. Päästään ylimääräisestä biotaakasta eroon. Ihmisiä tulee joka tapauksessa olemaan liikaa tulevaisuudessa.
Vain reilu 50 kuollut. Liikenne on vaarallisempi.
Juu kyllä, jos uskoo Kiinan virallisia lukuja... eihän ne nyt valehtele, eihän!
Vierailija kirjoitti:
OK boomer
Tämä ilmaisua käyttävät teinit...
Idiootit. Tiedättekö, mitä tarkoittaa PANDEMIA? Ette tietenkään.
Viimeinen iso oli Espanjan tauti. Tappoi Euroopassa pelkästään 30 miljoonaa ihmistä.
Jos jokin tämä ihmiskunnan laittaa polvilleen, on se virus. Johon rokotteet ei tehoa tai niitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Idiootit. Tiedättekö, mitä tarkoittaa PANDEMIA? Ette tietenkään.
Viimeinen iso oli Espanjan tauti. Tappoi Euroopassa pelkästään 30 miljoonaa ihmistä.
Jos jokin tämä ihmiskunnan laittaa polvilleen, on se virus. Johon rokotteet ei tehoa tai niitä ei ole.
Tiedetään, tällä viruksella ei ole sen kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Tarvittaisiin ebola-tyylinen virus jossa kuolleisuus on 9/10 ja sen pitäisi tarttua herkästi ihmisestä toiseen kuten flunssa. Tämmöisiä viruksia valitettavasti ei paljoa ole.
Tästähän on parantunut vähemmän kun on kuolleita eri kuolleisuus on yli 50% ja ykai potilas onnistui infektoimaan 13 hoitsua ja yhden lääkärin niin iitä voit laskea miten leviää..
Onko lähdettä väitteellesi?