Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kello on vasta vähän yli yksitoista ja olen tehnyt jo vaikka mitä!

Vierailija
26.01.2020 |

Muu perhe vielä nukkuu. Itse heräsin puoli seitsemän pirteänä. Oi elämää!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oken makaillut tässä sohvalla klo 9 alkaen. No joo, tein mä omenapiirakkaa, joka onkin aikamoinen ponnistus multa, kun en yleensä leivo.

Vierailija
2/8 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä tullut tehtyä tälle aamulle. Pari isoa kupillista kahvia ja muutama rööki. Lisäksi olen jakanut ilmaiseksi viisautta tälle palstalle. Missä mun mitalli tästä kaikesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsit vasta puoli seitsemältä? Amatööri, itse heräsin jo viideltä ja olen touhunnut jo vaikka kuinka paljon kaikkea.

Vierailija
4/8 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin teinit vielä nukkuu, mä nautin rauhallisesta aamupalasta ja laitoin vielä sunnuntain kunniaksi kuoharilasiin siideriä :D

Vierailija
5/8 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä kaikkea Ap on sitten tehnyt?

Vierailija
6/8 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heräsin viideltä ja olen juonut kolme kuppia kahvia. Tosin en ole mikään humble bragging -Heidi, joka saa tyydytystä kertoessaan, kuinka on leipaissut ja siivoskellut ja kaikella tavalla häirinnyt muun perheen unia.

Vierailija
7/8 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leipaisin äsken oikein ihanan kakun rakkaalle siskolle ja annoin siitä jo yhden palan hänelle. Hyvin tuntuu uppoavan eli nam nam sitten vaan!

Vierailija
8/8 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä kaikkea Ap on sitten tehnyt?

No kun kerran kysyit: syönyt aamupalan rauhassa lehteä lukien, käynyt hiihtämässä, vienyt roskat, pistänyt pyykkikoneen pyörimään, vienyt puhtaita vaatteita vaatekaappeihin, käynyt kaupassa, roikkunut av:lla, syönyt lounaan. Nyt valmistelen huomisia töitä (ja roikun av:lla :D)

Voi olla, että nukun jossain vaiheessa pienet päiväunet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan