tinder mätsin hylkäys
Onko normikaava, että tinder mätsi poistaa osuman viestiä laittamatta irl deitin jälkeen?
Deitin alkuun kävi jo selväksi itselleni ja varmasti vastapuolellekin ettei olla ihan toisille tarkoitetut. Jutusteltiin kuitenkin hyvässä hengessä aikansa ja toivoteltiin hyvät päivän jatkot ennen kuin lähdettiin omille teille. Sitten pari tuntia tästä ja mätsi katosi. Sinänsä ok kun en olisi jatkanut deittailua hänen kanssaan mutta jäin vain miettimään että eikö yleensä heitetä jotain hymyillään kun kohdataan tms. heippa viestiä? Jäin miettimään, että enhän loukannut tai ollut urpo ja sen takia poisti ns. vihoissaan, vaan että hänkin aisti ettei oltu luotu toisillemme. Eli onko normaalia?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
On. Tapasitte, Ei kiinnostanut livenä. Sanoitte heipat ja se oli siinä.
Hyvä tietää, että on normikaava. Ei tosiaan sanottu, että ei kiinnosta, mutta mietin jo itsekin kotimatkalla että ei johda pidemmälle ja että milloin laitan viestiä että hyvät jatkot. Eli voin jatkaa elämää murehtimatta, että olisin tehnyt jotain loukkaavaa tms., muuta kuin että olin oma itseni.
Miksi tuossa tapauksessa olisi pitänyt mitään selitellä? Paljon oudompaa on poistella mätsejä salaa siinä vaiheessa, kun ollaan vasta deittejä suunniteltu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuossa tapauksessa olisi pitänyt mitään selitellä? Paljon oudompaa on poistella mätsejä salaa siinä vaiheessa, kun ollaan vasta deittejä suunniteltu.
Niin ei selitellä tarvitsekaan, mutta jotain heippa viestiä olisi toki mukava ollut kuulla. Kuitenkaan deitiltä ei lähdetty mitenkään sen tyylisesti, että eipä nähdä ikinä enää vaan toivotettiin hyvää päivän jatkoa. Toki ei mitään suuria tunteitakaan ollut, mutta se olen varmaan vain minä joka tätä miettii. Eli jos näemmä, niin voidaan silti moikata hymyillen.
No ne heipathan tuli jo sanottua livenä, niin turhaa siinä on viestitellä. Molemmille oli selvää, ettei jatkoa tule.
Ihan normijuttu noin käy puolin ja toisin. Mitäs sitä mätsiä roikottaa jos ei halua enää yhteyttä ottaa.
M33
On. Tapasitte, Ei kiinnostanut livenä. Sanoitte heipat ja se oli siinä.