Ajatteletko koskaan, että naiset ovat kuin kukkia ja miehet puolestaan kukasta kukkaan liihottelevia mehiläisiä?
Nuoret naiset ovat kuin nupullaan olevia kukkia ja vähän vanhemmat sellaisia, joissa terälehdet jo repsottavat.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas minulle: mies jolla on ollut satoja seksikumppaneita, miten on mahdollista, että ei ole yhtään lasta? Ei yhtään vahinkoa yms.
Minulla on useasti mennyt halu yli järjen ja olen raskautunut jostain viikonloppujutuista (katumuspillerit haettu). On vain on ollut niin kivaa, että olen ajatellut, että lapsi voisi tulla tuon ihmisen kanssa.
Miten ihminen, jolla on hyvin aktiivinen seksielämä ja paljon partnereita pystyy välttymään raskaaksitulolta? Ellei ole steriloitu? Vaihtoehtoisesti seksi ei olekaan ollut niin hyvää, että on haluttu saattaa lasta maailmaan tai vahingossa saatettu?
Minulla on kun viikonloppujutuissakin lipsunut, ehkäisy on unohtunut tai siitä ei ole välitetty, jos alkoholia on juotu.
Sama on ollut myös miesten kohdalla, joiden kanssa olen ollut. Vähän sillä meiningillä, että kyllä lapsi voi tulla. Minulla ei ole edes ollut kovin aktiivinen seksielämä.
Hämmästelen tätä, että voi vuosikausia olla aktiivinen seksielämä ja ei tule lapsia.
Minulla on useasti mennyt halu yli järjen ja olen raskautunut jostain viikonloppujutuista (katumuspillerit haettu). On vain on ollut niin kivaa, että olen ajatellut, että lapsi voisi tulla tuon ihmisen kanssa.
Miten ihminen, jolla on hyvin aktiivinen seksielämä ja paljon partnereita pystyy välttymään raskaaksitulolta? Ellei ole steriloitu? Vaihtoehtoisesti seksi ei olekaan ollut niin hyvää, että on haluttu saattaa lasta maailmaan tai vahingossa saatettu?
Minulla on kun viikonloppujutuissakin lipsunut, ehkäisy on unohtunut tai siitä ei ole välitetty, jos alkoholia on juotu.