Ajatteletko koskaan, että naiset ovat kuin kukkia ja miehet puolestaan kukasta kukkaan liihottelevia mehiläisiä?
Nuoret naiset ovat kuin nupullaan olevia kukkia ja vähän vanhemmat sellaisia, joissa terälehdet jo repsottavat.
Kommentit (22)
Mehiläiset eivät liihottele. Tarkoitatko perhosia?
Keitä ne perhoset sitten ovat? BI-seksuaaleja vai?
En, mutta nytkun kerroit tuon, ihan osuvaa. Minun kukkaseni elää täysin omaa elämäänsä, joten siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ikivanha vertaus. Kuvitteletko keksineesi itse?
Älä nyt viitsi, Ap luulee olevansa nero ja suuri ajattelija.
Kyllä aika monet naiset taitaa olla niitä liihotteleviä jotka on auki vähän joka suuntaan
Ja jos mehiläisiä muuten löydy niin pistetään kuvat nettiin terälehdet ammollaan.
Naiset on nykyään lihansyöjä kasveja.
Ap unelmoi olevansa joku suuri pölyttäjä.
En, sillä kukille kelpaavat kaikki mehiläiset. Naisille sen sijaan ei kelpaa alemman tason mies.
Eli ap luulee, ettei naisilla ole haluja ja himoja, tai vaihtelun tarvetta. Perussovinisri, joka ei ymmärrä naisten olevan samanlaisia ihmisiä kuin miehetkin.
Ne kukasta kukkaan pörräävät mehiläiset ovat naaraita. Kukat ovat molempia sukupuolia.
Vierailija kirjoitti:
Eli ap luulee, ettei naisilla ole haluja ja himoja, tai vaihtelun tarvetta. Perussovinisri, joka ei ymmärrä naisten olevan samanlaisia ihmisiä kuin miehetkin.
Naiset eivät ole samanlaisia kuin miehet. Sekä geneettisiä että hormonaalisia eroja on paljonkin, ja nämä erot vaikuttavat ajatuksiin ja käyttäytymiseen.
Siksi eräät ajattelevat, että kukat pitää peittää, etteivät joudu saaliiksi. Saattavat olla oikeassa.
Kuvittelen olevani ärhäkkä pimppari joka käy suristelemassa ruusupuskassa ja väistelee piikkejä.
Kertokaas minulle: mies jolla on ollut satoja seksikumppaneita, miten on mahdollista, että ei ole yhtään lasta? Ei yhtään vahinkoa yms.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas minulle: mies jolla on ollut satoja seksikumppaneita, miten on mahdollista, että ei ole yhtään lasta? Ei yhtään vahinkoa yms.
Tai. vaihtoehtoisesti nainen, mutta nainen tekee päätöksen tässä asiassa.
Vain kissaksi asti voin kesyyntyä. Suutele minua kun lähden, suutele minua kun palaan. En koskaan erehdy ovesta.
Vierailija kirjoitti:
Ne kukasta kukkaan pörräävät mehiläiset ovat naaraita. Kukat ovat molempia sukupuolia.
Jep poikapörriäisistä vain yksi saa ja kesän lopulla kaikki kuolee.
Ikivanha vertaus. Kuvitteletko keksineesi itse?