Tänään klo. 8:30 piti olla ryhmätyöpalaveri. Miksi kukaan ei ilmestynyt paikalle? Istun täällä yksin!
Kukaan ei vastaa sähköposteihin ja olen odottanut jo tunnin.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siks että on sunnuntai. Pyhitä lepopäivä.
Hemmetti. Mä muuten oikeasti kuvittelin että tänään on maanantai😦 Nyt pitää asennoitua ihan uudelleen tähän päivään.
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Maanantai-perjantai ei sopinut kenellekään ja lauantai ei sopinut minulle. Jouduin siis järjestämään palaverin sunnuntaiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maanantai-perjantai ei sopinut kenellekään ja lauantai ei sopinut minulle. Jouduin siis järjestämään palaverin sunnuntaiksi.
Sinäkö se päätät kaikesta? "Jouduin järjestämään palaverin sunnuntaiksi." Ei ihme, että kavereita ei nyt nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö muiden ryhmäläisten mielipidettä vai päätitkö itse "palaveri sunnuntaina klo 8:30, asiasta ei keskustella"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö muiden ryhmäläisten mielipidettä vai päätitkö itse "palaveri sunnuntaina klo 8:30, asiasta ei keskustella"?
Asiasta keskusteltiin jo aikaisemmin eikä kukaan sanonut ettei sunnuntaiaamu sopinut. Joten...