Olet työhaastattelija ja saat kutsua seuraavista kuvitteellisista henkilöistä vaan toisen haastatteluun, kumman kutsut?
Työpaikka jota haetaan, on kirjakaupan myyjä. Et tietäisi etukäteen haastateltavista mitään. Laitan vaihtoehdot seuraavaan viestiin, koska aloitusviestiä ei voi kopioida
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ruksaa valitsemasi vaihtoehto, jokaisesta pitää valita vain yksi vaihtoehto
[ ] Pitkähiuksinen mies [x] Lyhythiuksinen nainen
[ ] Tulee haastatteluun vauvan kanssa, koska ei saanut hoitajaa [x; ] Tulee haastatteluun koiran kanssa, koska ei saanut hoitajaa
[ ] Istuu likainen kånken-reppu sylissään [X; ] Istuu puhdas Niken reppu sylissään
[ ] Haisee vanhalle viinalle [ ] Tärisee ja puhuu itsekseen Ei näistä kumpakaan
[ ] Selaa älypuhelinta [x; ] Lukee paperista aamulehteä
Minä rekryyn sen seksikkäimmän naisen. Aina olen rekrynnyt.
Mene ulos kävelylle. Työttömien kadehtija, olet maailman säälittävin.
Ottaisin Elviksen mieluummin kuin Kennedyn, sillä Elvis osaa laulaa paremmin ja kirjakaupan taukohuoneessa olisi kiva kuunnella Elviksen laulua. Uskoisin myös, että Elvis myisi enemmän kuin Kennedy, joka oli raharikkaasta perheestä.
Vierailija kirjoitti:
[ ] Pitkähiuksinen mies [ x] Lyhythiuksinen nainen
[ x ] Tulee haastatteluun vauvan kanssa, koska ei saanut hoitajaa [ ] Tulee haastatteluun koiran kanssa, koska ei saanut hoitajaa
[ ] Istuu likainen kånken-reppu sylissään [ x] Istuu puhdas Niken reppu sylissään
[ x] Haisee vanhalle viinalle [ ] Tärisee ja puhuu itsekseen
[ ] Selaa älypuhelinta [ ] Lukee paperista aamulehteä[/quote x]
Vierailija kirjoitti:
[ x ] Pitkähiuksinen mies [ ] Lyhythiuksinen nainen
[ ] Tulee haastatteluun vauvan kanssa, koska ei saanut hoitajaa [ x ] Tulee haastatteluun koiran kanssa, koska ei saanut hoitajaa
[ ] Istuu likainen kånken-reppu sylissään [ x] Istuu puhdas Niken reppu sylissään
[ x ] Haisee vanhalle viinalle [ ] Tärisee ja puhuu itsekseen
[ ] Selaa älypuhelinta [ x ] Lukee paperista aamulehteä
ksaa valitsemasi vaihtoehto, jokaisesta pitää valita vain yksi vaihtoehto
[ ] Pitkähiuksinen mies [x ] Lyhythiuksinen nainen
[ ] Tulee haastatteluun vauvan kanssa, koska ei saanut hoitajaa [ x ] Tulee haastatteluun koiran kanssa, koska ei saanut hoitajaa
[ x] Haisee vanhalle viinalle [ ] Tärisee ja puhuu itsekseen
[ ] Selaa älypuhelinta [ x] Lukee paperista aamulehteä
Laittaisin paikan uudlleen hakuun! 🤔
Vierailija kirjoitti:
Minä rekryyn sen seksikkäimmän naisen. Aina olen rekrynnyt.
Tämä on yksi syy huonoon henkeen naisten kesken työpaikoilla. Rekrytoija ei valitse porukkaan sopivinta ja osaavinta vaan eniten high mainteinance prinsessan. Oon ollut työpaikassa jossa oli naispomo ja meille valittiin uutta porukkaa osaamisen ja sopivuuden mukaan eikä tissien ja perseen ja henki oli hyvä.
Viinanhajuiselle, tärisijälle, puhelinleikkijälle ja lehdenlukijalle sanoisin kiitos käynnistä.
[ ] Pitkähiuksinen mies [ ] Lyhythiuksinen nainen
[ ] Tulee haastatteluun vauvan kanssa, koska ei saanut hoitajaa [ ] Tulee haastatteluun koiran kanssa, koska ei saanut hoitajaa
[ ] Istuu likainen kånken-reppu sylissään [ ] Istuu puhdas Niken reppu sylissään
[ ] Haisee vanhalle viinalle [ ] Tärisee ja puhuu itsekseen
[ ] Selaa älypuhelinta [ ] Lukee paperista aamulehteä