Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette YKSIN?

Vierailija
25.01.2020 |

Mitä oikeen teette kun ootte koko päivän, heräämisestä nukkumaanmenoon yksin kotona? Ei yhteyttä kehenkään ystäviin tai muihin.

Olen parisuhteessa ja mies 5pvä viikossa aamu kahdeksasta yö kahteentoista töissä ja en vaan keksi tekemistä. Kuolen tylsyyteen ja nukun sen takia joskus jopa iltaan asti, kun en vaan saa aikaa kulumaan muuten. Oon käytännössä ”välivuodella”, koska en päässy opiskelee, ja en saa töitä, joten aikaa riittää. Vinkkejä kaipaan. Olen todella yksinäinen myös.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin, tai opiskele.

Aivan turha väittää, että on pakko koko vuosi olla kotona perse homeessa. Ihan muka todella? Kun et sitä yhtä tiettyä opiskelupaikkaa saanut niin ei voi koko vuoteen tehdä sitten mitään muutakaan?

Vierailija
2/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit opiskella kotona ilmankin että olet jossain kirjoilla. Sitten kun pääset joskus sisään se on helppoa kuin heinän teko kun osaat jo valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan pleikkarilla.

Vierailija
4/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan tietokoneella pelejä, opiskelen Englantia ja pelaan pokeria netissä. Kokeilen valmistaa erilaisia ruokia joita en ole ennen tehnyt.

Vierailija
5/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä palstailen av:lla

Vierailija
6/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kotitöitä. Luen. Askartelen tai teen käsitöitä. Katson telkkaa tai pelaan tabilla. Jumppaan. Käyn ulkoilemassa. Kokkaan. Leivon. Kuuntelen musiikkia. Selaisen nettiä. Menen kaupungille hengailemaan, käyn vaikka museossa tai leffassa.

Vierailija
7/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen kaikkea yksin. Kirjoitan, käyn kuntosalilla, teen kotitöitä, välillä käyn kaupungilla näyttelyissä tai museoissa. Joskus käyn kuuntelemassa kenraaliharjoituksia konserteista. Syön lounasta yleensä ulkona, vaihtelua omiin kokkailuihin.

Kyllä ajan saa kulumaan. Oikeastaan minulla on niin paljon tekemistä, että on usein jopa kiireen tuntu.

Viikonloppuisin menen elokuviin, joskus balettiin, oopperaan tai konserttiin. Tekeminen pyörii paljon kulttuurin ympärillä.

Kyllä minulla on kavereita, mutta en aina jaksaa pitää yhteyttä tai pyytää mukaan. Ei ole mitään suurta ystävää kuitenkaan.

Yksinään viihtymisessä on se hyvä puoli, että voisin asua melkein missä päin maailmaa vain, ja viihtyisin. Löydän tekemistä niin suuresta metropolista kuin metsän keskeltäkin.

Vierailija
8/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua ihmisiä. Heti kun ei oo joku käskyttämässä (koulu/työ) kaiket päivät niin heti masennutaan ja mädännytään sohvaan kiinni. Esim. monelle käy näin kun pääsee eläkkeelle. Ihmisillä ei oo mitään muuta elämässä kun se työ. Aika tyhjäpäitä.

Vierailija
9/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen kaikkea yksin. Kirjoitan, käyn kuntosalilla, teen kotitöitä, välillä käyn kaupungilla näyttelyissä tai museoissa. Joskus käyn kuuntelemassa kenraaliharjoituksia konserteista. Syön lounasta yleensä ulkona, vaihtelua omiin kokkailuihin.

Kyllä ajan saa kulumaan. Oikeastaan minulla on niin paljon tekemistä, että on usein jopa kiireen tuntu.

Viikonloppuisin menen elokuviin, joskus balettiin, oopperaan tai konserttiin. Tekeminen pyörii paljon kulttuurin ympärillä.

Kyllä minulla on kavereita, mutta en aina jaksaa pitää yhteyttä tai pyytää mukaan. Ei ole mitään suurta ystävää kuitenkaan.

Yksinään viihtymisessä on se hyvä puoli, että voisin asua melkein missä päin maailmaa vain, ja viihtyisin. Löydän tekemistä niin suuresta metropolista kuin metsän keskeltäkin.

Millä tämän rahoitat?

Vierailija
10/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori välivuotta viettävä saa 100% varmasti töitä.

Vierailija
11/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan.

Palstailen.

Luen.

Nukun paljon .

Käyn punttisalilla tai uimassa.

Runkkaan lisää.

Käyn pitkällä kävelylenkillä.

Positiivisesta asenteesta se kaikki lähtee!

Ei sinun tarvitse tehdä kaikkea mitä minä teen, mutta minä näen puolisoa vain viikonloppuisin ja tekemistä riittää helposti sille ajalle kuin olen yksin

Vierailija
12/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tämän rahoitat?

Jos hän käy töissä. Voihan työssäkäyvilläkin olla yksin kotona päiviä vapaapäivinä ja lomilla.

Vierailija
13/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että kun olis vähemmän töitä niin sais harrastaa enemmän! En ymmärrä miten tuo voi olla ongelma, olet vielä ilmeisesti aika nuori ihminen ja ihan liikuntakykyinen? Miksi jäät kotiin jos siellä on niin tylsää? Ite kutoisin, ompelisin, tekisin ruokaa, voisin vaikka remontoida, kuntoilisin itteni huippukuntoon, lukisin paljon kirjoja, tekisin ehkä vapaaehtoistyötä, menisin mukaan vaikka spr ensiapuryhmään.

Vierailija
14/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tämän rahoitat?

Työssäkäynnillä kai ihminen yleensä elämänsä rahoittaa?

Vierailija
15/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan, opettelen 3D mallintamista, luen, teen uutta ruokaa, kotityöt, bucket list, nään ihmisiä, testaan uusia harrastuksia, kuntoilen (joogaan/venyttelen/core/hulavanne), katson sarjoja, opettelen uutta kieltä yms. Tekemistä riittäisi.

Vierailija
16/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni viettää välivuotta kansanopistossa. Ihan jokainen hänen luokkakaveri on joko opiskelemassa tai töissä. Esim pikaruokaketju, ravintola, erilaiset kaupat, huoltoasema tms.

En ymmärrä että nuori jäisi kotiin etenkään odottelemaan "avopuolisoa".

Vierailija
17/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni viettää välivuotta kansanopistossa. Ihan jokainen hänen luokkakaveri on joko opiskelemassa tai töissä. Esim pikaruokaketju, ravintola, erilaiset kaupat, huoltoasema tms.

Lisään viel, että yksikään ei ole mennyt avoliittoon. Tervettä!

Vierailija
18/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisikin joskus olla rauhassa yksin ilman että on kotitöitä. Tekisin asioita joita kaipaan ajalta kun olin perheetön sinkku, elikkäs ulkoilisin paljon, lukisin kirjoja, tekisin käsitöitä, piirtäisin ja askartelisin, opiskelisin kieliä, kirjoittaisin kirjeitä jne.

Mietis nyt mikä lahjakkuus sinulla on ja lähde kehittämään sitä. Tämä on vähän jyrkästi sanottu ehkä, mutta tylsyys on vain laiskuutta ja mielen köyhyyttä.

Vierailija
19/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tämän rahoitat?

Olen hoitanut rahoituksen nuorempana, töillä ja sijoituksilla.

En osta mitään kallista ja panostan hyvinvointiini. Minulla ei mene siis mihinkään terapeutteihin, lääkäreihin tai hierojalle rahaa, kun huollan kehoani ja mieltäni päivittäin.

Olen onnistunut järjestämään talousasiat viisaasti. Ja se on mahdollistanut elämäntapani.

Vierailija
20/31 |
26.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tuo avopuolison odottaminenkin on kannattavaa. Saa aikaa miettiä ja on rentoutunut ja levännyt oikean ihmisen tullessa kohdalle. Suhde etenee helpommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän