Kun kaunis nainen ei kiinnosta
Onko normaalia? Katselen vain ylipainoisia ja hyvin vaatimattoman näköisiä naisia. Itse olen komeaksi kehuttu kolmekymppinen mies.
Kommentit (22)
Aloitus ja aloittaja samalla tasolla
Kyseessä on aivokasvain. Pahanlaatuinen.
Rumemman täytyy panostaa enemmän seksitaitoihin. kaunis luulee, että riittää, kun vain on. Eli ymmärrän.
Tiedän erään hemmetin komean miehen, joka saisi kauniin naisen, mutta hänen itsetuntonsa on surkea. Siksi tyytyy ei niin kauniisiin.
Mites se oma peilikuva? Taitaa mennä kaiken muun edelle.
On normaalia, mutta olet hieman turhan vähättelevä. Kauneusihanteet nyt ovat oikeastaan vain elottomia sanoja ja kuvia.
Niin minäkin tekisin, jos hyvännäköisiltä on saanut vain p*skaa niskaansa ja v*ttuilua.
Kai tuokin joku fetissi on, mikäs siinä.
Siinä ei olisi mitään ihmeellistä, että MUIDEN MIELESTÄ kauniit naiset eivät kiinnostaisi sinua, vaan pitäisit kauniina eri näköisiä naisia. Tästähän ei kuitenkaan ole kyse, vaan haluat sellaisia naisia, jotka omasta mielestäsi ovat rumia. Mutta ei siinä mitään, fetissinsä kullakin. Pääasia, että on kivaa.
Jokaisella on makunsa. Tunnen myös ihan kivannäköisiä miehiä, jotka viehättyy pullukammista. Ihan normaalia siis.
Miksi kaikkien pitäisikään ihastua samannäköisiin? Ei se toimi niin.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän erään hemmetin komean miehen, joka saisi kauniin naisen, mutta hänen itsetuntonsa on surkea. Siksi tyytyy ei niin kauniisiin.
Rumasti sanottu :( Kauneus on katsojan silmässä.
Mä oon kaunis nainen mutta kiinnostaa lähinnä pulleat miehet.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin tekisin, jos hyvännäköisiltä on saanut vain p*skaa niskaansa ja v*ttuilua.
Huoh... Miten paljon tukea tämä tietty ryhmä mahtaa kaivata? Toisessa ketjussa missejä kaipaaville annettiin ohjeeksi lähteä käymään Itä-Euroopassa. Helppo matkustaa ja tuoda -.-
Älkää kuitenkaan pennittöminä menkö sinne. Silloin vasta saattekin lokaa niskaanne.
Vierailija kirjoitti:
Makunsa kullakin :D
Ja kullillakin :D
Varmaan mietit peti asioita. Et muita tunteita
mies51v
Eihän tuo kovin normaalilta vaikuta. Itsetunto-ongelma? Haluat tulla ihailluksi, mutta et itse kykene samaan toisia kohtaan.
Ihan normaalia. Katukuvassakin on suurin osa näitä pullukka nainen & hoikka mies pareja.
...ja sitten se mies saa ol.luvan.
Just!?!