Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?
Kommentit (176779)
TV1:llä just nyt MOT koronaviruksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rajoitusten purut on valitettavasti totta. Sanokaa trolliksi nyt, muutaman päivän päästä hymy hyytyy. Mika Mengele pitäisi pysäyttää ja äkkiä. Vaan ei onnistu.
Ei kellään sattuisi olemaan yhteyksiä H enkeleihin tai vastaaviin? ;D
Mikalla itsellään on yhteys noihin enkeleihin kuin myös Tengelillä. Googlatkaa niin löytyy kuvia!
Taitaa noilla pojilla olla hiukan toisenlaiset seurat taustoittamassa toimiaan!
Arvelen, että koulut avataan aiemmin, jo ensi viikolla.
Olen alkanut ymmärtää miten natsiSaksan kauheudet onnistuivat.
Siitähän on varoiteltu eri maiden asiantuntijoiden suulla, että kansanmurha voi tapahtua ns. Sivistyneissä valtioissakin jos ei olla hereillä.
Pahoja ihmisiä on oleva aina keskuudessamme. Kun niitä pääsee valtaan tai esille ns. asiantuntijoina useampi samaan aikaan näyttämö on valmis.
Ei koskaan ole tullut mieleenkään että sellaista voisi tapahtua Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Siitähän on varoiteltu eri maiden asiantuntijoiden suulla, että kansanmurha voi tapahtua ns. Sivistyneissä valtioissakin jos ei olla hereillä.Pahoja ihmisiä on oleva aina keskuudessamme. Kun niitä pääsee valtaan tai esille ns. asiantuntijoina useampi samaan aikaan näyttämö on valmis.
Ei minullakaan, mutta nyt se tapahtuu silmien edessä. Tunnen olevani väärinajattelija ja saan paljon vihaista palautetta lähipiiriltä, kun kyseenalaista esimerkiksi THL:n Salmista. Minä geologina en voi ymmärtää viruksista mitään. Odotan sitä, milloin meidät väärinajattelijat kerätään leireille. Se taitaa olla seuraava vaihe.
Minua etoo tuo THL ja Mika Salminen. Monet vanhukset ovat olleet rakentamassa Suomea ja maksaneet elämänsä veroja, jotta tämä valtio voi pitää omistaan huolta. Nyt ollaan sairastuttamassa tahallaan ihmisiä koronalla ja kärsijät ovat nimenomaan nuo vanhukset ynnä muut riskiryhmät. Salminen on pahuuden ruumiillistuma.
Käskeekö tartuntatautilaki levittämään tautia, jotta toinen aalto ei iske?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset korona-testistä, ei ollut mukavaa. Usean päivän seilaava kuume ja päänsärky, lihaskrampit, ei hajuaistia, nuha, veto aikas pois. Tulos tulee parin päivän päästä.
En kyllä voi uskoa jos olen saanut sen, ei ole tullut käytyä kuin kaupoissa ja kävelyillä. Ei kosketuksia vieraisiin ihmisiin paitsi vaimoon, joka kunnossa. Jos tulos positiivinen niin sitä ei tuolla kyllä voi välttää millään.”Kuin kaupoissa”...?
Niinkuin meidän isä; ”kotona vaan pitää kököttää”, on käyty ruokakaupassa ja rautakaupassa ja puutarhakaupassa ja puhelinkaupassa.
Juu, ”vähän vaan olen kaupoissa käynyt ja kas, nyt on minullakin korona. En olisi ikinä uskonut” 😱
Nauttikaa vaan tilanteesta. Kun rokotetta ei tule on teidän vaihtoehdot vähissä, pysykää loppuelämä sisällä tai kohdatkaa virus. Onpa v..n vahingoniloista porukkaa.
Olet siis aidosti yllättynyt että olet saanut kaupoissa käytyäsi saanut koronan?
Olen. Pitänyt turvavälit, koskenut vain tuotteeseen jonka otan ja maksan lähimaksulla. En koske käsillä naamaan ja kädet pesty aina reissun jälkeen. Joten kyllä, olen yllättynyt. Toki olen varmahko ettei ole korona, täällä mahdollisuus on 1,4/1000 asukasta.
kaupoissa nykyään käsidesit, lotraan kunnolla ja menen nurkkaan kuivattamaan ja valikoin paljaalla käsidesi kädellä hedelmät, kerran tuli hanskakädellä mätäappelsiini. Omenatkin täytyy kääntää ja katsoa ettei tule lommo omppuja.
Tegnellin, Salmisen ja Varhilan märkäuni toteutuu ensi viikolla, kun hallitus poistaa rajoitukset. Alkaaa ihmiskoe aka kansanmurha koronalla. Miten juhlitte itse tätä? Onko joukossamme tämän ajan Anne Frankit, jotka ikuistavat nämä kauhut tuleville polville? Voivat sitten miettiä, miten tässä näin kävi.
Hei Mikakin on vaan ihminen ja vain yksi ratas isossa koneistossa. Ei hän yksin päätä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Minua etoo tuo THL ja Mika Salminen. Monet vanhukset ovat olleet rakentamassa Suomea ja maksaneet elämänsä veroja, jotta tämä valtio voi pitää omistaan huolta. Nyt ollaan sairastuttamassa tahallaan ihmisiä koronalla ja kärsijät ovat nimenomaan nuo vanhukset ynnä muut riskiryhmät. Salminen on pahuuden ruumiillistuma.
70 plus ylöspäin pitää olla sisällä ja kunta tuo kaupasta ruoan. Näkeehän tuolla kaduilla, kaupoissa, lenkkipoluilla jne 70 plus ihmisiäkin. Ei oo pakko olla neljän seinän sisällä, suositus,.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa. Joko Li Andersson ja Sanna Marin eivät ole fiksuja ja eivät ymmärtää, että tässä maassa halutaan tehdä laumasuojatutkimusta tai he ovat fiksuja, mutta eivät välitä ollenkaan.
Kiinassa on tilanne hallinnassa ja siellä oli käytössä tukahduttamisen strategia. Ei ole toistaiseksi tullut mitään toista aaltoa. Tässä maassa halutaan päästää tuntematon tauti jylläämään, että lääkäreillä olisi töitä ja virologeilla tutkittavaa. Onpas ikävä, että potilaita ei riitä.
Ihan uskomatonta. Onko Suomi ainoa maa maailmassa, jossa halutaan ihmiset tahallaan tartuttaa???
No ehkä tuolla swedulassa, voi olla saman kaltaista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitähän on varoiteltu eri maiden asiantuntijoiden suulla, että kansanmurha voi tapahtua ns. Sivistyneissä valtioissakin jos ei olla hereillä.Pahoja ihmisiä on oleva aina keskuudessamme. Kun niitä pääsee valtaan tai esille ns. asiantuntijoina useampi samaan aikaan näyttämö on valmis.
Ei koskaan ole tullut mieleenkään että sellaista voisi tapahtua Suomessa.Ei minullakaan, mutta nyt se tapahtuu silmien edessä. Tunnen olevani väärinajattelija ja saan paljon vihaista palautetta lähipiiriltä, kun kyseenalaista esimerkiksi THL:n Salmista. Minä geologina en voi ymmärtää viruksista mitään. Odotan sitä, milloin meidät väärinajattelijat kerätään leireille. Se taitaa olla seuraava vaihe.
😹
Vierailija kirjoitti:
Lukekaapa Hannah Arendtin Eichmann Jerusalemissa. Todella mielenkiintoinen kirja!
Kaikki Marinia kritisoivat keskustelut poistetaan. Silakoilla on taas käynyt parveilukäsky. Ovat hulluja. Silakat kannattavat laumasuojaa, tyhmiä kun ovat.
Vierailija kirjoitti:
Tegnellin, Salmise
n ja Varhilan märkäuni toteutuu ensi viikolla, kun hallitus poistaa rajoitukset. Alkaaa ihmiskoe aka kansanmurha koronalla. Miten juhlitte itse tätä? Onko joukossamme tämän ajan Anne Frankit, jotka ikuistavat nämä kauhut tuleville polville? Voivat sitten miettiä, miten tässä näin kävi.
Valmiina ollaan. Kynä teroitettuna, kaapissa hernaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan ole tullut mieleenkään että sellaista voisi tapahtua Suomessa.Lukekaapa Hannah Arendtin Eichmann Jerusalemissa. Todella mielenkiintoinen kirja!
"Arendt tarkastelee teoksessaan ennakkoluulottomasti niin oikeudenkäynnin historiallista taustaa, sen oikeudellista, poliittista ja moraalista oikeutusta kuin juutalaisjohtajien vastuuta n*tsien tekemän k*nsanmurhan toteuttamisessa. Samalla hän loi käsitteen pahuuden arkipäiväisyys. 1900-luvun k*nsanmurhaaja olikin tavallinen ihminen, jonka rikosten taustalla olivat perin inhimilliset ominaisuudet: ajattelemattomuus, sokea sääntöjen seuraaminen ja moraalinen mielikuvituksettomuus."
Kuulostaako yllättävän tutulta ja ajankohtaiselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan ole tullut mieleenkään että sellaista voisi tapahtua Suomessa.Lukekaapa Hannah Arendtin Eichmann Jerusalemissa. Todella mielenkiintoinen kirja!
"Arendt tarkastelee teoksessaan ennakkoluulottomasti niin oikeudenkäynnin historiallista taustaa, sen oikeudellista, poliittista ja moraalista oikeutusta kuin juutalaisjohtajien vastuuta n*tsien tekemän k*nsanmurhan toteuttamisessa. Samalla hän loi käsitteen pahuuden arkipäiväisyys. 1900-luvun k*nsanmurhaaja olikin tavallinen ihminen, jonka rikosten taustalla olivat perin inhimilliset ominaisuudet: ajattelemattomuus, sokea sääntöjen seuraaminen ja moraalinen mielikuvituksettomuus."
Kuulostaako yllättävän tutulta ja ajankohtaiselta?
“Monsters exist, but they are too few in number to be truly dangerous. More dangerous are the common men, the functionaries ready to believe and to act without asking questions.”
― Primo Levi
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta tämä hallituksen johtaminen on ollut täyttä pa*skaa. Tämän koko koronakriisin aikana on koko ajan pitänyt olla kummallisessa epätietoisuudessa, että mitäs tuo hallitus nyt seuraavaksi aikoo tehdä. Nytkin tätä koulujen avaamista on pantattu ja ihmisiä pidetty epätietoisuudessa. Ymmärtääkö tuo tyhjä taulu Marin, miten monet riskiryhmään kuuluvat opettajatkin ovat olleet ahdistuneita viime päivät. Ihmisten pitää saada tietää, mikä ylipäänsä hallituksen strategia on.
Hallitus kuuntelee THL:ää herkällä korvalla.
THL puolestaan hämmentää joka päivä. Joinain päivinä aamulla väitetty on muuttunut joksikin toiseksi iltaan mennessä. Ja sitten seuraavana päivänä ralli jatkuu...
Mitä järkeä on avata koulut, mutta pitää kirjastot kiinni??