Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Corona-virus paljon huhuttua levittyneempi?

Kommentit (176779)

Vierailija
601/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kohta pakkorokotetaan ihmisiä kun ensin pelotellaan lähes kuoliaaksi. Rokote on varmasti kehitteilä ja täysin testaamatta taas aletaan antaa. Kun ollaan kaikki rokorettu, huomataan että virus onkin jo häviämässä... Ja sitten ihmetellään rokotteesta tulleita haittoja. Kiitos thl. Näinhän se menee.

Kuule, mieluummin rokote ja narkolepsiakuin hengityssairaalle virus ja sen aiheuttama... no tiedät kyllä. Miten ette tajua kuinka fataali tuo on keuhkosairaille?

Ongelma varmaan on se, että minä en halua itselleni ja perusterveelle perheelleni narkolepsiaa vain siitä hyvästä että sitten ehkä joku Prismassa vastaan kävelevä keuhkopotilas pysyy hengissä.

Pahoittelut siitä, että olen rehellinen.

Vierailija
602/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vauvakin on saanut tartunnan kiinassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ne voinneet tuosta saksan tartunnasta kertoa enemmän. Esim. Matkustus historian.

Mitä yksittäinen kansalainen tekee sillä tiedolla? Matkustushistoria on varmasti viranomaisten tiedossa.

Mitä se sinulle kuuluu, että mitä sillä tiedolla tekisi? Halusit jotenkin rajoittaa tiedon levittämistä?

Vierailija
604/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä taitaa levitä niin vauhdilla, että rokotteista ei ehditä edes haaveilla. Ei mene monta kuukautta niin on Euroopassakin sairastunut iso osa väestöstä.

Vierailija
605/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalainen mies ei ole matkustanut

Vierailija
606/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuohon saksajuttuun jo sen linkin?

Vierailija
607/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksalainen potilas ei ole matkustanut Kiinassa. On saanut taudin Saksasta.

Jos näin on, on Eurooppa täynnä lievempioireisia sairastuneita. Mistä noin päättelit, sanottiinko jossain vai sekö, ettei saksalaisen matkahistoriaa kerrottu?

Ks. www.dw.com

En saa linkitettyä

Kiitos tuosta linkistä ja osoitteesta.

Hyviä artikkeleja löytyy ko. Sivustolta.

Vierailija
608/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai joukkoruokailu! Nyt sitä foliohattua päähän syvemmälle ja tutkimaan miten hengitystievirukset tarttuu

Jaa eli yrität sanoa, että jokainen hengitystieoireita aiheuttava virus tarttuu täsmälleen samalla tavalla? Ja että hengitystievirus ei voi tarttua siten, että nielaisee viruksen?

Tuo on sen luokan ärhäkkä virus että jos paikallisessa prismassa yksi sairastunut aivastaa, koko myymälä sairastuu. Virus ei etene pelkkänä pisaratartuntsna lähietäisyydellä. Vaan lentää pitkiä matkoja ilmateitse hiukkasaerosolina. Tuolla joukkoruokailussa riittää että yksi aivastaa.

Tuolla joukkoruokailussa Kiinassa on olennaista tietää, että kaikki syövät omilla puikoillaan suoraan yhteisistä ruoka-annoksista. - aika tehokas tapa levittää Kuolan mukana kaikenlaisi a basilleja ja viruksia...

(Ei nyt toki kaikki 40000 samasta kattilasta, mutta ehkäpä 12-20 /pöytä kuitenkin...)

Vierailija
609/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ne voinneet tuosta saksan tartunnasta kertoa enemmän. Esim. Matkustus historian.

Mitä yksittäinen kansalainen tekee sillä tiedolla? Matkustushistoria on varmasti viranomaisten tiedossa.

Deutsche Wellen mukaan tauti siirtynyt kiinalaisnaisesta, joka vierailulla hänen työpaikalla.

Mies ei ole käynyt Kiinassa ainakaan viime aikoina.

Vierailija
610/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kohta pakkorokotetaan ihmisiä kun ensin pelotellaan lähes kuoliaaksi. Rokote on varmasti kehitteilä ja täysin testaamatta taas aletaan antaa. Kun ollaan kaikki rokorettu, huomataan että virus onkin jo häviämässä... Ja sitten ihmetellään rokotteesta tulleita haittoja. Kiitos thl. Näinhän se menee.

THL valitsi aikoinaan jonkun ylijäämärokotten, josta varoitettiin jo etukäteen, että ei ole kunnon tietoa vaikutuksista. Halvalla saatiin niin pitihän THL:n se ottaa.

Vierailija
611/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni pääsi pois tuolta, on tulossa suomeen ja pysyköön vaan taudit siellä kiinnassa

Vierailija
612/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

THL valitsi aikoinaan jonkun ylijäämärokotten, josta varoitettiin jo etukäteen, että ei ole kunnon tietoa vaikutuksista. Halvalla saatiin niin pitihän THL:n se ottaa.

Rokotteella ei ole tähtän tautiin mitään saumaa, joten jos on pakko vaahdota siitä edelleen, voisi avata erillisen ketjun. 

Vierailija
613/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, mieluummin rokote ja narkolepsiakuin hengityssairaalle virus ja sen aiheuttama... no tiedät kyllä. Miten ette tajua kuinka fataali tuo on keuhkosairaille?

Ongelma varmaan on se, että minä en halua itselleni ja perusterveelle perheelleni narkolepsiaa vain siitä hyvästä että sitten ehkä joku Prismassa vastaan kävelevä keuhkopotilas pysyy hengissä.

Tajutonta millä tavalla ajattelet. En ole sama kelle vastasit ja itse olen perus terve nuori ihminen. Kyllä mä haluan että kaikilla on oikeus elää, vaikka se tarkoittaisikin uhrauksia omaan terveyteen.

Vierailija
614/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tuohon saksajuttuun jo sen linkin?

Tuolla ylempänä linkki, DW:n sivuille. Saanut viruksen työpaikallaan vierailleelta kiinalaisnaiselta.

Vierailija
615/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deutsche Wellen mukaan tauti siirtynyt kiinalaisnaisesta, joka vierailulla hänen työpaikalla.

Mies ei ole käynyt Kiinassa ainakaan viime aikoina.

Tää on huolestuttavaa! Että leviää jo siinä vaiheessa kun ei ole vielä oireita. Ja todella helposti näköjään.

Vierailija
616/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SannaSal kirjoitti:

Onneksi mieheni pääsi pois tuolta, on tulossa suomeen ja pysyköön vaan taudit siellä kiinnassa

Miten vajaa pitää olla, kun viitsii trollata tällaisella asialla? Ihmisiä on kuollut, ja saa nähdä miten paljon lisää tulee kuolemaan, mutta mitäs siitä kunhan joku tylsistynyt mamma saa vähän hupia päiväänsä sillä aikaa kun lapset on koulussa.

Vierailija
617/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajutonta millä tavalla ajattelet. En ole sama kelle vastasit ja itse olen perus terve nuori ihminen. Kyllä mä haluan että kaikilla on oikeus elää, vaikka se tarkoittaisikin uhrauksia omaan terveyteen.

Perusterveyshän on varsin hauras olotila. Sitä kestää vain niin kauan, kunnes ensimmäinen vaiva diagnosoidaan.

Vierailija
618/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanadassa toinen vahvistettu tapaus Torontossa, lisäksi yhdeksäntoista epäilyä.

Vierailija
619/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nää taudit alkaa aina joku kiina - hong kong akselilta?

Vierailija
620/176779 |
28.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti?

Entä lapsesi terveyteen?

Minä olen raatorehellinen ja varmaan vähän darwinisti. Ja hyväksyn sen, että jokainen meistä täältä aikanaan lähtee.

(Ja ihan normi-rokeoteohjelman mukaiset rokotteet on otettu 'laumasuojan' takia, mutta en ikinä sairastuttaisi lastani jonkun random-vastaantulijan takia).

Ketju on lukittu.