Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan myöhästynyt lentokoneesta?

Vierailija
25.01.2020 |

Miltä se tuntui?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti: **tutti.

Vierailija
2/6 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta kerran oli Arlandassa hilkulla. Juoksin ja huutelin mennessäni koko ajan, mihin pitää mennä ja sain ohjeita 😀 ja ehdin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta kerran oli Arlandassa hilkulla. Juoksin ja huutelin mennessäni koko ajan, mihin pitää mennä ja sain ohjeita 😀 ja ehdin.

Hitto flash back tuli. Oon nähny tuon unen kun juoksen huitoen lentokentällä, kyselen huudellen joka puolelta jotain mitä käsittämättömimmällä kielellä ja takaisin tulee joka suunnalta jotain vielä hämärämpää settiä. Miten voi näin elävästi yhtäkkiä muistaa unen jonka näkemisen ajankohdasta ei mitn hajua?

Vierailija
4/6 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, Saksan Autobahnilla oli onnettomuus ynnä yksi tietyömaa.

Olin tukehtua raivooni, mutta minkäs teet. Uutta lippua ostamaan vaan.

Vierailija
5/6 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa USA:ssa myöhästynyt jatkolennolta sen takia, että passintarkastuksessa kesti niin pitkään (pahimmillaan yli kolme tuntia).

Olen myöhästynyt montakin kertaa jatkolennolta siksi, että edellinen lento saapui myöhässä.

Kerran myöhästyin ihan omasta syystä vuorokaudella, kun muistin lähtöpäivän väärin. Onneksi oli kaveri lentoyhtiössä joka sumpli jutun niin, että sain lentää samalla lipulla seuraavana päivänä.

Vierailija
6/6 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöhästynyt, mutta olin lähellä myöhästyä. Olen aina ollut lentokentällä 2 h ennen lähtöä (joskus jopa lähemmmäs 2.5 tuntia, jos olen tulossa jostakin kauempaa lentokentälle.) Kaikki aina sanoo, että miksi menet sinne niin aikaisin, he menevät paljon myöhemmin. Ajattelin sitten kerran mennä minäkin myöhemmin. Olin paikalla 1.5 h ennen lähtöä, ja kentällä olikin ihan hirveät jonot matkalaukun jättöön, turvatarkastukseen ja passin tarkastukseen. Siitä, että jätin matkalaukun siihen, että pääsin portille, meni noin 1 tunti 10 minuuttia. Saavuin portille, ja siellä ihmiset meni jo koneeseen. Tuon jälkeen olen taas ollut kentällä vähintään sen 2 h ennen lähtöä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme