Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minut uhataan valita yhdistyksen hallitukseen, vaikka olen sanonut ei

Vierailija
25.01.2020 |

En pääse vuosikokoukseen paikalle. Olen kyllä sanonut, että minua ei valita enkä hyväksy valintaani, mutta jos silti näin tehdään, miten toimin? En todellakaan suostu. Halukkaista on pula, siksi minut halutaan ja kuulemma olen harvoja "järkeviä" vaihtoehtoja, joita voi ajatella. No olen tarpeeksi järkevä myös pysymään erossa moisesta puuhasta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua voida valita ilman lupaasi poissaollessasi. 

Vierailija
2/6 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut on valittu kerran poissaolevana toiseen yhdistykseen, mutta silloin oli lupa. En silloinkaan päässyt paikalle itse. Mutta mitä jos he eivät kerro, kuten uhkaavat, että en ole antanut lupaa ja valitaan silti? Tuntuu vähän ylimieliseltä laittaa yhdistyksen facebook-sivuille, että ette sitten valitse minua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista valita poissaolevana ilman ko. henkilön nimenomaista etukäteissuostumusta.

Vierailija
4/6 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sitten jälkikäteen, että et suostu. Sillä sipuli.

Vierailija
5/6 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka väittäisivätkin kokouksessa valinneensa sinut, niin sinulla ei ole mitään velvoitetta siihen suostua, eikä osallistua yhdistyksen toimintaan hallituslaisena. Sanot vain, että ei käy, ja ilmoitit tästä jo etukäteen. Ja vaikka et olisikaan ilmoittanut etukäteen, ei sinua siltikään voi valita.

Vierailija
6/6 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä jokin koirayhdistys? Kuulostaa siltä. 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän