Miksi kaikki miehet aina ihastuu muhun vaikka olen tylsä nainen?
Sitten tiedä mikä on? Voisitteko valaista?? En edes puhu mitään, vaan olen superhiljainen.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä just siksi, et uhkaa heidän sädekehäänsä kuulostamalla fiksummalta/kokeneemmalta/kiinnostavammalta.
Mulla on kyllä helvetin huono itsetunto
Oletko nuorehko, kaunis ja hoikka?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä just siksi, et uhkaa heidän sädekehäänsä kuulostamalla fiksummalta/kokeneemmalta/kiinnostavammalta.
Ei yhtään latautunutta settiä tämä kommenttisi...
Vierailija kirjoitti:
No emt. Ihan tavis. Pitkä ja sellainen luuranko. Ei edes tissejä.
Katsovat ulkonäköä. Muusta ei niin väliä. Been there, seen that. Joko olet keskimääräistä paremman näköinen tai ns. vaimotyyppiä.
Varsinkin kiltit miehet haluaa hiljaisen naisen jota voi alistaa anaaliin
Kaikki miehet eivät ole hyviä seksissä. Superhiljaisen kanssa voi olla oma nolo poro sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Katsovat ulkonäköä. Muusta ei niin väliä. Been there, seen that. Joko olet keskimääräistä paremman näköinen tai ns. vaimotyyppiä.
Olen sellainen tavis, en näytä miltään Sara siepiltä. Pitkä olen enkä edes muodokas.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki?
no kerankin yhdellä kurssilla 3 miestä osottautui kiinnostuneeksi. Jouduin sit antamaankaikille pakit.. ja 2 alkoi stalkkaa mua facessa
Ai että kaikki miehet?? No, ei sulta itseluottamusta kyllä puutu. Onkohan minunkin mieheni siinä joukossa??
Taidat olla hieman yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Ai että kaikki miehet?? No, ei sulta itseluottamusta kyllä puutu. Onkohan minunkin mieheni siinä joukossa??
On varmaan.. =D ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No emt. Ihan tavis. Pitkä ja sellainen luuranko. Ei edes tissejä.
TAITAAPI OLLA IHAN VAAN IHAN IKIOMA KUVITELMA ITSESTÄSI.YHYM......kaikki miehet aina ihastuu ....JA KUITESKIN OLET VANHAPIIKA;;HAH!!!!!
Olet lyhyt, joko siro tai oikeista kohdista muodokas, värjätyt hiukset, tyttömäinen ja pukeudut hyvin.
Aloittaja puhuu omiaan, jatka uneksimista vaan...