Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko muilla vauva keskustelun sensuurista mieleen neuvostoliitto?

Vierailija
25.01.2020 |

Täällä keskustelijat käyttävät mitä ihmeellisempia kiertoilmaisuja sanoista mitä ei saa sanoa ja mitä ei taas missään ole luetteloitukaan.
Tuntuuko, että moderaattorit käyttävät valtaansa miten tahtovat?
Olisi kiva saada keskustelun sääntöihin lista kielletyistä sanoista. Onko kiellettyjä sanoja vai kieltääkö moderaattorit vaikka sanan kahvi, jos aamukahvi oli pahaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mieleen neuvostoliitto. Se oli hirmuvaltio, missä vietiin miljoonia vankileireille. Vauva on kaupallinen verkkopalsta, joka on ihan vapaa julkaisemaan tai olemaan julkaisematta minkä kokevat olevan parhaaksi heidän liiketoiminnalleen.

Vierailija
2/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neukkusensuurissa oli sentään jotain logiikkaa. Täältä lähtee summamutikalla ihan mitä tahansa ja aivan absurdejakin sanoja pannassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderaattorit kieltää kahvi-sanan heti kun keksitään millä tavoin se edistää kolonialistista ajattelua.

Vierailija
4/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvostoliitossa ei ollut ra.sistisia persuöyhöttäjiä. Eli siinä yhdessä suhteessa parempi kuin nyky-Suomi.

Ai, että "suuri ja mahtava Neuvostoliitto, kansojen ystävä horjumaton"? Hyvin on YYA-propaganda joihinkin uponnut.

Vierailija
5/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule. Sensijaan minua ihmetyttää se, että miehet tulee VAUVA palstalle kirjoittelemaan törkyaloituksiaan?Menkää Suomi24ään, siellä ei poisteta niin herkästi.

Vierailija
6/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä ihan absurdia sensuuria. Liian herkkää porukkaa niin kaikki on muka asiatonta. Eri mielipide ainakin on niin paha että se pitää vaatia pois näkyviltä.

Vierailija
7/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule. Sensijaan minua ihmetyttää se, että miehet tulee VAUVA palstalle kirjoittelemaan törkyaloituksiaan?Menkää Suomi24ään, siellä ei poisteta niin herkästi.

Mene sinä.

- n, 60 v

Vierailija
8/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene sinä.

- n, 60 v

Miksi menisin? Ne keskustelut joita luen eivät poistu ja jos sinua kiinnostavat aloitukset poistuu, niin sillöin sinä olet väärässä paikassa.

Vierailija
9/9 |
25.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo. Olen aika perehtynyt neuvosto-historiaan, joten en puhu pelkkää mutua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan