Naimen. Mistä maista sinulla on naisia kavereina?
Kommentit (13)
Kaksi naiskaveria, molemmat suomalaisia. Toisen tapasin kahvilassa, toisen netissä (enkä ole nähnyt häntä livenä ikinä). Yksi mieskaveri, se on Yhdysvalloista.
Taimen täällä hei :)
Miulla on kalakavereita tropiikissa ja muutama valas pohjoisilla vesillä :)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi naiskaveria, molemmat suomalaisia. Toisen tapasin kahvilassa, toisen netissä (enkä ole nähnyt häntä livenä ikinä). Yksi mieskaveri, se on Yhdysvalloista.
Miten määrittelet kaverin tässä tapauksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko sun on tulla joka ketjuun kääntämään asia lespoiluksi? Hä?
Ranskasta, Pakistanista, Englannista, Kanadasta, Italiasta ja Meksikosta. Kaikkiin olen tutustunut netin kautta, osan olen tavannut reissujen yhteydessä livenä. Osaan pidän jopa enemmän yhteyttä (päivittäin netin välityksellä) mitä omassa kotikaupungissa asuviin ystäviin.
Kuuba, Ecuador, Venezuela, Marokko, Iran, Viro, Bosnia ja USA. Osa on tanssikavereita, toisiin olen tutustunut lasten kautta. Kaikki asuvat samassa kaupungissa kuin minä.
Kiinasta. Työn kautta tutustuimme.
Yhdysvalloista, Bosnia-Herzegovinasta, Italiasta, Latviasta, Kolumbiasta, Sveitsistä, Malesiasta. Olemme tutustuneet Facebookin ryhmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen jonka kanssa juttelen ja joka juttelee mulle vapaaehtoisesti, eli jotain kanssakäymistä pakollisten työ- tai harrastusasioiden hoitamisen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko sun on tulla joka ketjuun kääntämään asia lespoiluksi? Hä?
Ai kun aikuismaista, ihailen tyyliäsi.
Joidenkin mielestä kaveri on silloin kun on lähettänyt 3 viestiä vuodessa ja jotkut vaativat kaveruuteen vähän enemmän.
Muualta kuin Suomesta: Virosta, töiden kautta tutustuttiin. Kanadasta, veljen vaimo. Iranista, entinen naapuri.
Suomesta, Tsekeistä, Ranskasta ja Irlannista.
Töiden puolesta sekä miehen kaverin vaimo ja muuten lapsuus- ja koulukaverit.