Hellehullut miten menee
Kommentit (14)
KyllÀ tÀssÀ jotenkin pÀrjÀillÀÀn. Pahin alkaa jo olla ohi.
Miksi muuten kyselet tÀtÀ pitkin talvea? EipÀ nÀy kesÀllÀ meidÀn tekemÀnÀ vastaavia aloituksia.
Vaikka se meidÀn onnenaika kestÀÀ maksimissaan vain muutaman kuukauden, eli siinÀ olis hauskaa edes hetken kuittailla pakkashulluille.
Lokoisasti makoillaan altaalla, ei palellađ
Huutonaurua.
TÀnÀ kesÀnÀ suomessakin kuulemma lÀmmintÀ. Yli 34-asteen kÀrvistyskupoli tulossa.
Taitaisi lÀmpö tehdÀ sullekin hyvÀÀ???!!!
ElÀköön kiveshiki! Tule, kiveshiki, kultainen!
Vierailija kirjoitti:
Jatka nauramistađtÀÀllĂ€ missĂ€ olen +33đ
Pakahdu sinne ;) ainiin, suomalaisen iho ei kestĂ€ aurinkoa samalla tavalla kuin tummemmilla joten kannattaa tarkistaa sÀÀnnöllisin vĂ€liajoin mahdollisia muutoksia luomissa đ
Ihanasti! Ei ole ollut juurikaan pakkasia koko talvena, ja viikon kuluttua olen taas etelĂ€n auringossa đ
Vierailija kirjoitti:
Yök. Kaikki yli +15 on kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihanasti! Ei ole ollut juurikaan pakkasia koko talvena, ja viikon kuluttua olen taas etelĂ€n auringossa đ
Same!
Paras talvi ikinÀ, ja ihana kanaria odottaa helmi -maaliskuussa.
Olen pÀÀssyt joka pÀivÀ lenkille ilman lumiriesaa: alle viikon verran ollut liukas/ lumi pÀiviÀ.
Kaamos vÀistynyt ja valoa lisÀÀ joka pÀivÀ.
đđž
Hyvin menee! Mulle tÀÀ talvi sopii todella hyvin. Ei lunta, ei pakkasta.
Kohta on kevĂ€t ja sitten KESĂ!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakahdu sinne ;) ainiin, suomalaisen iho ei kestĂ€ aurinkoa samalla tavalla kuin tummemmilla joten kannattaa tarkistaa sÀÀnnöllisin vĂ€liajoin mahdollisia muutoksia luomissa đ
Terassilla odotan ettÀ tarjoilija tuo tilauksen ja katson vÀlillÀ mistÀ tÀÀllÀ valitetaan. Muista sinÀ ottaa D-vitamiinia, minÀ saan sitÀ luonnollisesti. On muuten halpaa tÀÀllÀ