Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

what say you, arvon avläiset? (miehen käyttäytyminen)

Vierailija
21.06.2006 |

miten suhtautuisitte jos miehellänne olisi ollut viime aikoina selittämätöntä kipuilua alapäässä. hänellä on kyllä todettu herpes mutta siihen saatu lääkitys on taltuttanut riiviön tällä erää. kipuilu kuitenkin jatkuu..

eilen mies sanoi että menee yksityiselle lääkärille testeihin. kysyin että mitä testejä hän haluaisi itsestään otettavan ja hän alkoi luetella; kuppa, tippuri, hiv jne..

mitäköhän MINUN pitäisi tästä oikein ajatella!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin klamydia voi olla piilevänä vuosia, ennen kuin puhkeaa (on mahdollista, mutta en tiedä kuinka harvinaista).

Ensin et tuota heitä miehelle, vaan kysyt, että mistä on saanut (, jos siis on joku tauti) ja sitten jos myöntää, niin.... Voit ensin kysellä/tivata, että on pakko ollut joku ja jos on pettänyt, niin uskon, että ko. tilanteessa tunnustaa jos on syypää. Uskon, että huomaat jos hän on vilpittömästi viaton

Vierailija
22/31 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et suoraan kysy??ihmetyttää vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihmeelllistä, jos miehelläsi olisi klamydia ja olisitte kaikki nämä vuodet kantaneet sitä kummatkin oireettomina! Mitä ilmeisimmin on käynyt vieraissa. Miksette puhu asioista suoraan? Emme me täällä voi nähdä ja tietää, miehesi kyllä tietää onko käynyt vieraissa vai ei.

Tsemppiä ja jaksamista sulle!!

Vierailija
24/31 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos ja ISO JOS olisin pettänyt, en kertoisi kumppanilleni epäileväni ja meneväni testiin, jos taudista ei ole varmuutta. Vasta kun tulokset ovat selvillä. Ja siis jos ei halua jäädä pettämisestä kiinni...

Vierailija
25/31 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kävi kuin kävikin lääkärissä testeissä. istutin hänet illalla alas kahvikupposen ääreen ja kerroin kuinka minusta tuntuu ikävältä epäillä häntä mutta että sp-tauti ei ole voinut tulla minulta. ja että ihmettelen suuresti miksi hän yleensä kokee tarpeelliseksi yhtäkkiä mennä testeihin tämän asian selvittämiseksi!

Vierailija
26/31 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ihmetteli mistä olin saanut päähäni että mies oma-aloitteisesti haluaa testeihin. hänhän oli käynyt viime viikonloppuna päivystyksessä ja siellä lääkäri oli kehottanut menemään omalle lääkärille tarkempiin tutkimuksiin mistä alavatsavaivat oikein johtuvat. ja nyt hän teki työtä käskettyä!

Vierailija
27/31 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei ollut kuitenkaan kertonut minulle että nämä tutkimukset liittyvät tuohon päivystyskäyntiin. ymmärsin hänen puheistaan niin, että hän on yhtäkkiä saanut päähänsä että on saanut jostain tartunnan.. arvatkaa onko mulla tyhmä olo?

Vierailija
28/31 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi epäillä sukupuolitautia, vaikkei olisi vieraissa käynytkään. Ehkä ei ole oikein tarrttumistavat ja ajat hanskassa tai ehkä piikitteli vaimoaan.

Ja älä ap nyt ensimmäisenä ole eroamssa, vaikka syy olisi mikä. Elämässä sattuu kaikenlaista. Ikävästi sanottu, mutta katso sinä peiliin. Oletteko naimisissa? Lupasitko olla vierellä myös ylämäessä? Epäilet, että ylämäki saattaa häämöttää seuraavan mutkan takana, ja sinä jo olet tuupannut miehesi menemään!

Vierailija
29/31 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän kaiken opetuksena miehelleni oli että hänen PITÄÄ puhua koknaisia lauseita jotta nainenkin voi ymmärtää mitä on tekeillä. oma opetukseni on, että miehen kanssa pitää puhua avoimesti epäselvyyksien välttämiseksi.

mä olin heittämässä petturia pihalle! nyt kuitenkin näyttää vahvasti siltä että kyseessä on väärinkäsitys, onneksi. siskot, puhukaa miestenne kanssa! kiitos että sain purkaa tätä tänne ja ennen kaikkea siitä että joku tajusi vähän jarrutella hätiköityjä johtopäätöksiäni.

Vierailija
30/31 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla tämä asia vian aukaisi yhden vanhan haavan ja kerroin sen myös miehelleni. en ole ylireagoivaa tyyppiä lainkaan, mutta tämä osui vähän liian lähelle yhtä toista tapahtumaketjua jossa miehenikin oli mukana.

Vierailija
31/31 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin miehen jutussa voisi olla vähän selityksen makua..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä