Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flora Kulta -levitteen maku muuttunut?

Vierailija
24.01.2020 |

Onko kukaan muu huomannut, että Flora Kullan maku olisi ihan erilainen kuin aikaisemmin? Ostin eilen uuden paketin ja mielestäni ei maistu yhtään samalta kuin aina aiemmin. Kerkesin jo viemään vanhan paketin kierrätykseen, niin en voi edes tarkistaa onko ainesosaluettelossa eroavaisuuksia... 🤔

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa makunsa kullista?

Vierailija
22/32 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo vuosikymmeniä käyttänyt vain Floraa kun sen aikanaan totesin parhaimmaksi hinta-laatusuhteeltaan, toimii hyvin leivonnassa, ja voi on hankalaa levittää kylmänä. Olen yleensä käyttänyt normaali-Floraa, mutta äskettäin ostin kultaa, kun normaali oli loppu. Ja kyllä oli kumman makuista! Ja huomasin että pakkaukset ja niiden koot on tosiaan kans juuri muttuneet. Pitää nyt vielä tän jälkeen testata normaali versio uudessa pakkauksessa, mutta jos siinä on samanlaista sivumakua kuin kullassa, niin perhana kai se on siirryttävä johonkin muuhun merkkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan nykyään vain rypsiöljyflooraa

Vierailija
24/32 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiju Merisuola on parasta, eikä sisällä palmuöljyä. 

Vierailija
25/32 |
26.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on menny flora kulta paskan makuiseksi, ja ei enää voi levittää pehmeän leivän päälle, siihen loppui minun floran käyttö,  

Vierailija
26/32 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseeni lisäten. Kokeilin normaalia Floraa (uudessa pakkauksessa) ja siinäkin oli nyt samanlainen ällö sivumaku kuin kullassa. Mitä hittoa Flora on tehnyt? Onko se palmuöljyn korvaaminen muuttanut noin paljon makua? No, pitäköön paskansa sitten, siirryn Oivariiniin, jota ostin nyt kokeeksi vuosikymmenien jälkeen, ja onhan se hyvää. Ostin tosin varmuudeksi runsassuolaisen kun mulla on suolainen maku, mutta tuo on kyllä jo vähän turhankin suolaista mitä en olisi ikinä arvellut sanovani kun suolasta olen aina tykännyt, heh. Seuraavaksi normaalia Oivariinia kun tämä loppuu. Onneksi tuo sentään levittyy aika mukavasti leivälle kylmänä vaikka täällä joku sitä valittelikin. Nuo Floran paskat saatan käyttää esim. lettujen paistossa tai muussa ruoanlaitossa jossa se maku ei niinkään vaikuta..

Vierailija
27/32 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattavasti vaaleampaa ja jääkaappi kylmänä ihan huomattavasti kovempaa kuin aikaisemmin, Eli vaihtoon menee täälläkin. Oikea voi olis parasta leivän päällä mutta liian kovaa levitettäväksi, eikä viitsi pitää pöydällä niin pitkään että pehmenee.  joo joo tiedän että juustohöylällä saa sopivan ohuita siivuja kovasta voista, mutta en viitsi alkaa siihen hommaan :)

Vierailija
28/32 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margariini maistuu pahville.

Vierailija
29/32 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vähän päivitystä edellisiini. Ostin taas runsassuolaisen Oivariinin, kun joillekin leiville suolaa on kuitenkin tarvinnut vähän ripotella margariinin päälle (ainakin riisipiirakka, paahdettu vaalea leipä ja cream cracker), ja on se kyllä hyvää, ja nyt sitä lisäsuolaa ei tarvii. Paskat terveellisyydestä, olen aina syönyt vain juuri sitä mikä maistuu hyvälle. Itselle ehkä paras olisi normaalin ja runsassuolaisen väliltä oleva Oivariini, heh. Ja voista sen verran, että en ole muutamaan vuoteen ostanut voita, mutta muistan vaan että kun viimeksi kokeilin sitä leivän päällä, niin se ei itse asiassa ollut erityisen hyvää, ehkä margariiniin tottuminen on syynä tuohon. Ja tosiaan voin kovuus kylmänä on se suurin este, eikähän voi mitenkään halpaakaan ole. Kaikki siis huomioiden nyt mun kaiken kattava rasva on oivariini, joko normaali tai runsassuolainen versio.

Vierailija
30/32 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

menny vuosi takaperin kyl flora kulta ihan hirveeksi. oli sellanen köyhän miehen oivariini mut ei enää. 

Vierailija
31/32 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flora kulta oli ennen lempimargariinini. Ei ole enää. LIDLin myymä vihreän rasian Maiju on nykyään lempimargariini. Maksaakin vain noin euron (hinta vaihdellut 90-120 sentin välillä)

Mutta nyt saan floraa eurolla niin ajattelin ostaa 1 vihreän ja 1 kullan. Punaista ei myydä enää pienessä rasiassa.

Vierailija
32/32 |
22.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flora kultaa kans aina käyttänyt ja kohtalaisen hyvä voin korvike ollut leivälle. Jotain kummaa ensin tapahtui Kulta Floralle muutakin kuin paketin pienentäminen ja nyt Kulta Floraakaan ei saa enää kaupasta. Ostin tavallisen originalin. Kamalaa tavaraa..ei jatkoon… seuraavaksi koitan kans tuota Lidilin Maijua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä