Leivonnaisia tai ruokia, joiden hypetystä et ymmärrä
Minä en ymmärrä macarons leivoksia, enkä sushia.. :D Makuja on toki monia, nämä ovat vain mielipiteitäni.
Kommentit (239)
Rahka, parsakaali, homejuusto, piimä, aromisuola, liemikuutiot, raejuusto, ananas, suomalainen "siideri"...
Vierailija kirjoitti:
Rahka, parsakaali, homejuusto, piimä, aromisuola, liemikuutiot, raejuusto, ananas, suomalainen "siideri"...
Kuka hypettää aromisuolaa? Tai raejuustoa? :D
Tän päivän synttärikakut on sellaisia "taideteokksia" ettei mitään rajaa. Eikö mikään enää riitä?? Onneksi minun lapset on syntyneet -80 luvulla, kun kakun koristeeksi kelpasi kermavaahto ja nonparellit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka hypettää aromisuolaa? Tai raejuustoa? :D
Palstamammat.
Kun samassa viestissä on useampi niin ei voi peukuttaa, kun yhdestä on samaa mieltä ja toisesta ei.
Voikreemillä kuorrutetut/täytetyt täytekakut.. Kermalla tulee minun mielestäni paras
Parsa. Koostumus epämiellyttävä ja maku pliisu. Pissa haisee tosi oudolta syönnin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Avokadopasta, mokkapalat
Googlaa maailman parhaat mokkapalat. Lupaan että eivät ole kuivia kuten perusreseptillä tulee. Parhaimmillaan leipomista seuraavana päivänä.
Mantelimassa täytteinen laskiaispulla. Kyllä se on vadelmahillolla ja kermavaahdolla :P
En ole koskaan ollut kovin innoissani hampurilaisista. Jotkuthan tilaa melkein aina ravintolassakin sellaisen.
Muffinssit