Onko Dakota Johnson mielestäsi kaunis?
En ole katsonut yhtään 50 shades elokuvaa, mutta olen tosi ihastunut Dakotaan. Jotenkin vaikuttaa aivan huipputyypiltä haastattelujen perusteella. Mielestäni on myös erittäin kaunis nainen. N39
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Oliko muuta?
Miksi ei ole?
Ei mun tyyppiä, mutta onhan se nyt selvästi kaunis.
On.
Sellainen älyllinen, kaunispiirteinen ja hyväkroppainen tyyppi. Vastakohtana näkisin Scarlett Johansonin. Alienin pää, pumpatut huulet ja kauniiksi ei oikeastaan voi sanoa.
On ihan nätti, mutta ei olisi tähti ilman vanhempiaan.
Kuva ois kiva niin tietäis miltä se näyttää.
Ei varsinaisesti kaunis muttei rumakaan, vaan jotenkin hieman halvan näköinen ja mielestäni siksi sopii rooliinsa noissa Fifty Shadeseissa. En tosin ole tainnut häntä muualla nähdäkään. Mukava ym. voi olla, siitä minulla ei ole mitään tietoa.
Ei läheskään niin kaunis kuin Jamie Dornan, joka tosin oli roolissaan ällöttävä ja korni.
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti kaunis muttei rumakaan, vaan jotenkin hieman halvan näköinen ja mielestäni siksi sopii rooliinsa noissa Fifty Shadeseissa. En tosin ole tainnut häntä muualla nähdäkään. Mukava ym. voi olla, siitä minulla ei ole mitään tietoa.
Jatkan:
Siis pikkunätti.
https://img.ilcdn.fi/5jSB245GSc7p9w7RhCHBCTxqAi4=/full-fit-in/612x/img-…
Jotenkin herkällä tavalla kaunis, eteerinen jopa. Ei todellakaan mikään halpa, kuten joku sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Halvan näköinen??!! Puhutaanko nyt samasta ihmisestä? Minusta Dakota on halvan vastakohta, hän on tyylikäs ja eteerisen kaunis.
Kaunis hän kyllä on, sellaisella ei-julkealla tavalla. Herkän kaunis, haavoittuvalta näyttävä ennemmin kuin klassisella tavalla kaunis.
Ei ole.
Oliko muuta?